Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Schade whitebox keuken  (gelezen 634 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjanb

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Schade whitebox keuken
« Gepost op: februari 01, 2024, 05:33:31 pm »

Hallo allemaal.

Bij deze mijn verhaal van de schade whitebox keuken.

Vorig jaar hebben wij onze Flyer verkocht. Helemaal compleet met alles erop en eraan.
En je raadt het al: we zijn nog geen jaar verder en de vakantieplanning komt eraan en we hebben er spijt van....
Dus ik heb 1,5 week geleden een mooie Flyer opgehaald. Kunststof deksel en RVS deksel steunen. En een mooie tent die op twee puntjes wat aandacht nodig heeft. Maar niets wat ik niet zelf kan..
De keuken zat er eigenlijk niet bij. Want, vertelde de eigenaar met schaamrood op de kaken, die had hij zo ongeveer overreden. In de stalling stond de keuken niet op de dissel en hij reed met zijn camper achteruit zo over de keuken heen. Ze gebruikten m alleen als dieselbak dus de keuken zelf zat er niet meer in, maar de bak was krom met een scheurtje er in en het frame liet wel zien dat er aardig wat kracht op gekomen was. Zie foto's.

Na een mooi middagje aanprutsen is de bak weer netjes ..... genoeg...
Nu het frame nog. Ook een uitdaging aangezien ik niet mooi kan lassen. Als ik las zit het vast. Daar is alles mee gezegd. Dus eerst maar goed oefenen. Ik heb het nu in twee delen gezaagd. Het deel van de wielen blijft, en daar las ik buizen aan zodat het frame weer compleet is... Als iemand betere ideeën heeft hoor ik het graag. Of een gezellig middagje lascursus wil geven in de omgeving van Leiden.. haha.

Foto 1 is van de schade en het onderste deel van de bak.
Foto 2 en 3 hoe het nu is na een middagje prutsen.
Foto 4 is hoe het ongeveer moet worden.

Als er mensen zijn die mij de maximale inbouwmaten van de keuken (HxBxD) kunnen doorsturen houd ik me aanbevolen.

To be continued.
Gelogd

arjanb

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Re: Schade whitebox keuken
« Reactie #1 Gepost op: februari 01, 2024, 05:40:59 pm »

Bouwtekeningen van een vergelijkbare inbouw mag natuurlijk ook.
Ik ben wel van het: beter goed gejat (of geleend) dan slecht bedacht, haha.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal