Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Eerste ervaringen met onze nieuwe Combi Camp Country  (gelezen 408 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten77

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 64
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country Xclusive (2020) - daarvoor Jamet Jametic Panorama (2015)
Eerste ervaringen met onze nieuwe Combi Camp Country
« Gepost op: mei 22, 2024, 12:16:03 pm »

Dit voorjaar hebben we onze Jamet vervangen door een Combi Camp Country. Een mooie Combi Camp gevonden via dit forum en onze Jamet verkocht, ook via het forum. Via Marktplaats nog een mooie, vrijwel nieuwe, gastencabine gevonden.
In de meivakantie zijn we voor het eerst een weekje weggeweest naar Frankrijk (La Roche Posay) en dat is heel goed bevallen. Het is echt een hele fijne wagen. Snel in en uitklappen en veel flexibiliteit in de luifel/voortent doordat de zijwanden en voorwand makkelijk te verwijderen of op te rollen zijn. We zijn ook heel erg blij met de keuken. Niet meer sjouwen met een losse keuken en het werkblad is lekker hoog. Bevalt prima!

De eerste dag een paar keer mijn hoofd gestoten bij het binnenstappen van de tent, maar na een dag was ook ik daar aan gewend  :O

Wel al een paar kleine reparaties/aanpassingen moeten doen:
- Extra sluitingen geplaatst  bij de deksel van de disselbak. Omdat de deksel toch wat aan het klepperen was achter onze auto. Dit bevalt goed. Zie reactie in apart topic voor foto.
- De scharnieren van de koelkast zaten lost. Tijdens de vakantie zo goed als mogelijk weer vastgeschroefd, maar zat bij thuiskomst weer los. Op de een of andere manier toch losgetrild. We hebben een paar vervelende verkeersdrempels bij ons in de wijk, misschien dat dat een rol heeft gespeeld. Ik heb ze nu vastgezet met loctite in de hoop dat het nu goed vast blijft zitten. En nog voorzichtiger over de verkeersdrempels.
- Er was ook een popnagel van de bevestiging van het kookstel aan het werkblad kapot gegaan. Het was mij eerder al opgevallen dat daar een klein kiertje tussen zat. Ik heb er een nieuwe popnagel ingezet. Probleem opgelost.

Allemaal kleine dingetjes dus.

In juli gaan we drie weken op reis richting Bretagne. We hebben er al veel zin in! En we hopen nog lang van deze vouwwagen te kunnen genieten.


Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.432
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re: Eerste ervaringen met onze nieuwe Combi Camp Country
« Reactie #1 Gepost op: mei 22, 2024, 04:58:05 pm »

Dat vind ik nog eens leuk te horen.
Dus dan doen we het ergens voor.
Want soms twijfelen we wel eens of bepaalde onderdelen nut hebben op het forum.


Mooie kleuren combinatie trouwens.
Stoere bak ook.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

winnieandbuzz

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 247
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country Xclusive 2021
Re: Eerste ervaringen met onze nieuwe Combi Camp Country
« Reactie #2 Gepost op: mei 22, 2024, 08:14:02 pm »



De eerste dag een paar keer mijn hoofd gestoten bij het binnenstappen van de tent, maar na een dag was ook ik daar aan gewend  :O
Gefeliciteerd met deze mooie aankoop. Hoofd stoten is ook bij ons bekend en ondanks gewenning is er altijd wel een onbewaakt moment dat je het even vergeet. Tip: koop een meter isolatiebuis (22 mm). Neemt niet veel ruimte in beslag, weegt nagenoeg niets en als je je hoofd stoot ben je weer dankbaar voor de aankoop 🙂
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal