Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: HK Service brief.  (gelezen 16984 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
HK Service brief.
« Gepost op: juli 01, 2013, 07:53:01 pm »

Hallo allemaal,
Vandaag in de post ontvangen. Een brief van Holtkamper, met een stukje zeildoek. Te gebruiken om het "mastzakje" te verstevigen. Ik zeg SERVICE!

Zie foto. Adres afgedekt

Op de achterkant van de brief dat sommige trailers dit hebben gekregen tijdens een servicebeurt, en de nieuwe hebben dit zowiezo al. De huls moet in het zakje waar de mast inzit, en met 'zachte pvc lijm' te lijmen. Er zit zelfs een voorbeeld bij van welke lijm te gebruiken.

Er is hoop voor de klantgerichtheid! Nu nog een brief over de binnenslaaptent, ben ik weer helemaal blij.

Alvast aan allen een hele prettige vakantie. Klap ze, vier ze.

Met vriendelijke groet,
 
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.965
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: HK Service brief.
« Reactie #1 Gepost op: juli 01, 2013, 09:01:03 pm »

Die mast zak hadden ze bij mij gelijk gedaan toen ik kwam voor de sitebag te laten monteren.
Ze doen idd voor de zekerheid extra verstevigen.
Maar netjes dat ze een brief versturen.
Voor de slaaptent heb ik al contact gehad, ga hem na de vakantie brengen.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.346
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: HK Service brief.
« Reactie #2 Gepost op: juli 01, 2013, 09:50:15 pm »

Vanaf welk jaar is dit standaard?
Gelogd

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
Re: HK Service brief.
« Reactie #3 Gepost op: juli 01, 2013, 10:10:44 pm »

hoi spikehome,

men zou met mij contact opnemen betreffende de binnen slaaptent dit zouden ze na de vakantie doen ivm de drukte,voor welke optie ga jij , want als ik het goed heb zijn er twee mogelijkheden en zijn die verschillende mogelijkheden aan jou al verteld, zo ja hoe zit het daarmee ?

met vriendelijke groet,
jack
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.965
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Re: HK Service brief.
« Reactie #4 Gepost op: juli 01, 2013, 10:14:09 pm »

Vanaf welk jaar is dit standaard?
volgens mij heb jij dat al.
Anders krijg je nog wel een brief.
Nieuwe kyte's hebben ze al aangepast.
hoi spikehome,

men zou met mij contact opnemen betreffende de binnen slaaptent dit zouden ze na de vakantie doen ivm de drukte,voor welke optie ga jij , want als ik het goed heb zijn er twee mogelijkheden en zijn die verschillende mogelijkheden aan jou al verteld, zo ja hoe zit het daarmee ?

met vriendelijke groet,
jack
ik ben voor de optie gegaan met de achterwand.
Is ook hier ergens op het forum te vinden.
Van muggen heb ik geen last, maar vinden de enkele achterwand lastig.
Ook de mijne gaat na de vakantie i.v.m. de  drukte.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: HK Service brief.
« Reactie #5 Gepost op: juli 01, 2013, 10:23:05 pm »

Die van ons heeft dat al, onze mast zit ook aan de luifel vast, zoals in dat filmpje. Onze koker waar je de mast in de luifelsnis volgens mij van metaal. Kreeg hem onlangs tegen mijn gezicht aan, die voelde ik wel.  ::)

Na onze vakantie zullen wij ook eens kontakt opnemen met HK, eerst maar eens even zien of we ongedierte hebben/krijgen.
Gelogd
Groeten,

Erik

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango game drive
Re: HK Service brief.
« Reactie #6 Gepost op: juli 01, 2013, 10:29:49 pm »

Echt topservice een holtkamper hobbypakket. Je moet er alleen wel je eigen tubetje lijm bijkopen
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: HK Service brief.
« Reactie #7 Gepost op: juli 01, 2013, 10:58:04 pm »

Zelf tubetje lijm kopen,  :> maar, het begin is er. Ik hoop nog steeds gebeld/benaderd te worden over de binnentent. Anders na de vakantie maar eens bellen.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: HK Service brief.
« Reactie #8 Gepost op: juli 02, 2013, 12:24:07 am »

Ik vind het wel netjes  :J , ze hadden ook kunnen wachten tot ieder voor zich kwam
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.346
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: HK Service brief.
« Reactie #9 Gepost op: juli 02, 2013, 07:44:37 am »

Ik heb een beetje mijn bedenkingen bij de opzet..

De brief spreekt over een langdurige duurtest. Ik zou gewoon gezegd hebben dat een aantal klanten zijn teruggekomen met klachten op dit punt en dat hiervoor nu een oplossing is ter voorkoming van het probleem.

Ook zou ik aangeven dat gekozen is het doe-het zelf lapje te sturen omdat hiermee een extra rit naar HK zo vlak voor de vakantie voorkomen kan worden, gelet op het feit dat de reparatie betrekkelijk eenvoudig te doen is. Vervolgens zou ik aanbieden dat, indien gewenst, ze dit uiteraard voor de klant te kunnen uitvoeren en dat de klant hiervoor op ieder moment even langs kan rijden met de Kyte..

Volgens mij is de hoes bij mij al dubbel uitgevoerd zodanig dat het bijkant een (semi)harde koker vormt. Ik zal het nog een keer laten checken. Geen brief = reeds gedaan vermoed ik..  :)


hoi spikehome,

men zou met mij contact opnemen betreffende de binnen slaaptent dit zouden ze na de vakantie doen ivm de drukte,voor welke optie ga jij , want als ik het goed heb zijn er twee mogelijkheden en zijn die verschillende mogelijkheden aan jou al verteld, zo ja hoe zit het daarmee ?

met vriendelijke groet,
jack

Er zijn twee oplossingen: de eerste is het aanpassen van de gehele slaapcabine. Je brengt hiertoe de Kyte of enkel de slaapcabine naar HK en de binnentent wordt aangepast zodat een volledig dichte cabine ontstaat.

De tweede zijn enkele voorzieningen om bestaande gaatjes langs de buizen af te dichten. De opening via het matras naar de wagenbak blijft hiermee wel bestaan. Voordeel van deze optie is dat de slaapcabine origineel blijft kwa uiterlijk en wanden.

Beide opties zijn aangeboden maar ik denk nog na welke te nemen. Wil het eigenlijk even in de praktijk zien.
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: HK Service brief.
« Reactie #10 Gepost op: juli 02, 2013, 03:14:25 pm »


De tweede zijn enkele voorzieningen om bestaande gaatjes langs de buizen af te dichten. De opening via het matras naar de wagenbak blijft hiermee wel bestaan. Voordeel van deze optie is dat de slaapcabine origineel blijft kwa uiterlijk en wanden.

Deze optie hebben wij op onze kyte van 2012. We gaan het deze zomer meemaken of het genoeg mugdicht is of niet.
Ik vind deze binnentent zoals hij nu is wel mooier dan een volledig gesloten deel. Echter zoals, volgens mij Spikehome, aangeeft, is dat een volledige binnen tent je ook isolatie geeft naar de buitenkant.
Dit voor de koudere nachten.

Gelogd
Groeten,

Erik

PaulPaul

  • Gast
Re: HK Service brief.
« Reactie #11 Gepost op: juli 02, 2013, 04:08:46 pm »

 "De brief spreekt over een langdurige duurtest. Ik zou gewoon gezegd hebben dat een aantal klanten zijn teruggekomen met klachten op dit punt en dat hiervoor nu een oplossing is ter voorkoming van het probleem."

Haha wat is dat weer leuk geformuleerd. GJT heeft gewoon gelijk. Ik moest de Kyte laten repareren omdat de naden van die "zak" compleet waren losgetrokken.  Als mijn pesoonyje wordt gezien als een wandelende duurtest, dan klop het. WW WW
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.346
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: HK Service brief.
« Reactie #12 Gepost op: juli 02, 2013, 04:13:45 pm »

In jou geval is het al wel een "dure test.." (voor HK)  :#
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: HK Service brief.
« Reactie #13 Gepost op: juli 02, 2013, 04:30:56 pm »



    "dure test.." :J :J :J :J :J
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: HK Service brief.
« Reactie #14 Gepost op: juli 02, 2013, 05:24:28 pm »

Haha, drie keer raden wat mijn vrouw zojuist uit de brievenbus haalt. ;) ;) ;)
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal