Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: HK Service brief.  (gelezen 16985 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 722
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: HK Service brief.
« Reactie #60 Gepost op: april 26, 2014, 02:10:03 pm »

Mogen wij toch verwachten dat ons systeem door HK naar laatste RVS versie wordt ge-update ?

Wij hebben nog een HK Flyer uit 1928, tot nu toe hebben we al gedurende 84 jaar alle updates gratis gekregen, lijkt me ook niet meer dan normaal :)
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: HK Service brief.
« Reactie #61 Gepost op: april 26, 2014, 02:33:07 pm »

Wij hebben nog een HK Flyer uit 1928, tot nu toe hebben we al gedurende 84 jaar alle updates gratis gekregen, lijkt me ook niet meer dan normaal :)
Eh.. Maar dat klopt wel. Dat was limited edition versie 612.7, die nog door opa Gijsbert Holtkamper helemaal met de hand speciaal gemaakt is ter gelegenheid van de Olympische Spelen in Amsterdam. Zes maal zo duur als de toch al niet goedkope normale versie en voorzien van vijf olympische ringen op de dissel, maar wel met levenslang recht op updates...
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 722
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: HK Service brief.
« Reactie #62 Gepost op: april 26, 2014, 02:44:30 pm »

Ahhhh, nu snap ik het. We hebben dat ding in 1983 op Marktplaats via onze Commodore Vic 20 gekocht en toen zat er een certificaat bij, met allerlei ringen en zegels. We konden Oud Hollansche taalgebruik nauwelijks begrijpen.

Leuk detail is de basis keuken ook op turf werkt, dat was toendertijd in Emmen nog heel normaal.

Het technologisch hoogstaande tentdak is trouwens helaas niet standaard, oorspronkelijk was dat van plaggen gemaakt. HK zegt dat niet meer te kunnen leveren. We overwegen nog ze hierover aan te klagen via Radar of Kassa.
« Laatst bewerkt op: april 26, 2014, 03:05:48 pm door Spiegelbeeld »
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal