Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Cocoon Modulair  (gelezen 8372 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

prutsky

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 142
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL MTT Kyte keuken
Cocoon Modulair
« Gepost op: maart 18, 2014, 10:14:44 am »

Heeft iemand de nieuwe Cocoon Modulair al in het echt gezien?

Bij de aanschaf van onze Cocoon XL vorig jaar nog wel de opmerking naar de verkoper gemaakt dat ik het jammer vond dat de ramen zoals de Aero deze aan de zijkant heeft mistte in en normale Cocoon. Deze zitten dus wel in de Modulair. Op zich begrijpelijk dat ze de vorm van de ramen hebben doorgetrokken in het hele design, maar vind dan toch de driehoeken die we nu hebben mooier.
Weer een kwestie van smaak zeg maar...

Jammer dat HK naast het nieuwsbericht (link) op hun site niet meteen alle info paraat heeft (prijs, opties, etc).
Gelogd

JLuttikholt

  • Gast
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #1 Gepost op: april 12, 2014, 12:37:40 pm »

Zeker in het echt gezien in Bunnik en enkele weken later besteld in Emmen.

Nu ben ik benieuwd of er meer forum leden zijn die hem besteld hebben en wanneer ze hem ongeveer op mogen gaan halen.
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #2 Gepost op: april 12, 2014, 08:15:10 pm »

er zijn inmiddels ook foto's geplaatst;
http://www.holtkamper.nl/?id=pages/Gallery&cId=Media&rId=8
Gelogd
live life outdoors

japza48

  • Gast
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #3 Gepost op: april 14, 2014, 08:29:36 pm »

Zeker in het echt gezien in Bunnik en enkele weken later besteld in Emmen.

Nu ben ik benieuwd of er meer forum leden zijn die hem besteld hebben en wanneer ze hem ongeveer op mogen gaan halen.
Gezien en gekocht tijdens de introductie op de Caravana. We hopen hem eind Mei in Emmen in ontvangst te nemen
Gelogd

JLuttikholt

  • Gast
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #4 Gepost op: april 14, 2014, 10:01:03 pm »

Japza ook nog extra opties erbij genomen en zo ja welke?
Gelogd

japza48

  • Gast
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #5 Gepost op: april 17, 2014, 07:59:00 pm »

Japza ook nog extra opties erbij genomen en zo ja welke?
We hebben inderdaad voor wat opties gekozen.
Natuurlijk het upgrade pakket met pack and go, lichtmetalenvelgen etc., MTT compact, driehoek windschermen, trailer side bags en extra chassis steunen aan de voorzijde.
De keuze voor een keuken hebben we uitgesteld, we koken eigenlijk alleen maar water. We zijn met z'n tweetjes dus eten vaak in lokale restaurantjes en anders gebruiken we onze kleine BBQ of wok.
Eerst maar eens op vakantie naar Italiƫ en kijken welke extra's we nog willen.
Gelogd

JLuttikholt

  • Gast
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #6 Gepost op: april 17, 2014, 08:18:42 pm »

Beetje dezelfde gedachte. Keuken komt later wel. Ben benieuwd wanneer hij daadwerkelijk geleverd zal gaan worden. Alvast veel plezier toegewenst.
Gelogd

forsurh

  • Gast
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #7 Gepost op: april 24, 2014, 07:33:49 pm »

Zie mijn andere topic; Wij hebben hem al! :-)
Gelogd

JLuttikholt

  • Gast
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #8 Gepost op: april 24, 2014, 07:57:38 pm »

Wij mogen hem 23 mei op gaan halen.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #9 Gepost op: april 24, 2014, 08:10:44 pm »

Wij weten het nog niet, maar voor 1 juli is beloofd.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

mars

  • Gast
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #10 Gepost op: april 24, 2014, 08:47:00 pm »

Jelle, wat heb jij nou eigenlijk gekocht..... driehoekraampjes of rond?
Of laat jij je verrassen. :P
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #11 Gepost op: april 25, 2014, 05:50:10 am »

Jelle, wat heb jij nou eigenlijk gekocht..... driehoekraampjes of rond?
Of laat jij je verrassen. :P
Een Cocoon XL met 3 hoeks ramen zoals die in de showroom in Emmen staat. Als je binnenkomt meteen de eerste rechts. Er is niet over gesproken dat er andere ramen in zullen zitten.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Wissen01

  • Gast
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #12 Gepost op: mei 04, 2014, 09:06:53 am »

Gisteren bij holtkamper geweest. Vonden cocoon modulair wat tegenvallen qua uiterlijk. Twijfelen erg of we niet gewoon voor Xl gaan. Xl tent vinden we mooier, maar de aanritsbare kidsroom L spreekt ons meer aan. Waarom hebben jullie uiteindelijk voor de modulair gekozen?
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #13 Gepost op: mei 04, 2014, 09:31:09 am »

Gisteren bij holtkamper geweest. Vonden cocoon modulair wat tegenvallen qua uiterlijk. Twijfelen erg of we niet gewoon voor Xl gaan. Xl tent vinden we mooier, maar de aanritsbare kidsroom L spreekt ons meer aan. Waarom hebben jullie uiteindelijk voor de modulair gekozen?
Wij zijn met 3 personen. Puber dochter wil in eigen tentje, dus geen extra slaapruimte nodig. De S vonden we wat tegenvallen qua ruimte, evenals de M. Maar die worden niet meer geleverd en krijg je de Modulair. En laat die nu weer even duur zijn als de Cocoon XL. De XL heeft toch een mooie binnenruimte die mee in en uitvouwt zonder veel extra gedoe als stokken. Ook al zit er de schuine stok voor het XL gedeelte langs. Het is een mooie ruimte voor het ruimtelijke gevoel en wat spullen neer te zetten die anders je voortent verkleinen. En voorin de XL kan ik gewoon in het aanbouw gedeelte zitten met mijn 190 cm lengte. En we vinden de klassieke Cocoon toch nog steeds erg mooi. De Modulair moet je weer een aanbouw bij kopen, dus duurder. En er zit toch nog weer wat gedoe met stokjes e.d. voor de ruimluifeltjes geloof ik. Maar dat hebben we eigenlijk niet echt bekeken omdat we gingen voor de XL en die wel uitgebreid hebben bekeken. In eerste instantie wilde ik een keuken achteraan de wagen. Maar bij nader inzien en bekijken heb je van de dissel onder de luifel amper last. En ik maak er een disseltafel voor. Dus ergens ook wel weer practisch om zo je keuken uit te breiden. En de MTT met keuken achterop vond ik als wagen toch minder mooi. Daarom zijn we ook een hele middag bij HK in de showroom geweest om alles op een rij te zetten. De Kyte viel ook af. Het is allemaal een afweging tussen practisch, financieel en opzetgemak. En niet al te groot en zwaar.
Voor ons was heel duidelijk de keuze voor de XL. Eigenlijk al vanaf dat we de showroom binnen kwamen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

JLuttikholt

  • Gast
Re: Cocoon Modulair
« Reactie #14 Gepost op: mei 04, 2014, 12:39:21 pm »

Over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Wij vonden de ramen aan de zijkant super waardoor we voor een modulair hebben gekozen. Wij hebben uiteindelijk de kindertent op marktplaats gekocht. Staat wel een kyte label op maar dat vind ik niet zo erg. Als je die een beetje gunstig kunt krijgen is het prijsverschil met de XL ook weer wat minder.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal