Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: HK productie probleem Base Kitchen  (gelezen 12540 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #15 Gepost op: april 09, 2014, 08:36:14 pm »

helemaal mee eens!.
HK zal eens moeten denken klantwaarde. En hoe kun je je onderscheiden van je concurent . Vooral het vooruit denken aan het gevoel wat je bij je klanten achterlaat. Dus tijdig communiceren!  Je kunt adverteren wat je wil, maar de beste reclame is nog altijd mond tot mond reclame. En verwachtingen in positieve zin overtreffen. Ik ga ervan uit dat HK ook deze site leest en ik zou zo zeggen doe iets in positieve zin naar, je klanten toe.

Volgens mij hebben HK bezitters over het algemeen zeer positieve ervaringen met Holtkamper.
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #16 Gepost op: april 09, 2014, 09:09:42 pm »

Volgens mij hebben HK bezitters over het algemeen zeer positieve ervaringen met Holtkamper.
Ik kwam misschien een beetje scherp over. Maar ik bedoelde dat je door goed communiceren bepaalde negatieve gevoelens kunt voorkomen en je merk kosteloos kunt upgraden. En nog meer klant tevredenheid kunt geven.  En zodoende je nog meer in positieve zin je van je concurrent kunt onderscheiden.
Gelogd

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #17 Gepost op: april 09, 2014, 09:10:27 pm »

Het bericht is ook niet helemaal duidelijk. Levering in maart/april. Dus levering op 30 april zou nog binnen de afspraken vallen. Het is niet duidelijk of de koper nu toch kiest voor eerdere levering dan 30 april met eventueel concessies.
Er wordt niet vermeld of HK ook niet binnen de afgesproken tijd kan leveren, enkel dat er nog geen concrete afspraak gemaakt kan worden.
Dat laatste is natuurlijk wel opmerkelijk, zouden ze niet drie weken vooruit kunnen kijken?


Gelogd

mgoudapp

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 27
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL met base kitchen
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #18 Gepost op: april 10, 2014, 09:10:47 am »

Bedankt voor jullie reacties!

Wat een hoop reacties over hoe om te gaan als HK zijn afspraak niet nakomt. Daar is dus vooralsnog geen sprake van, de afspraak staat namelijk dat ze op 23 april gaan leveren echter met de kanttekening dat de keuken weleens er niet bij zou zitten. Nu is mijn plan om dit 100% zeker te stellen een aantal dagen ervoor (dit ook ivm de betaling). Mocht het dus niet lukken om de keuken te leveren laat ik HK een voorstel doen..dan kijk ik wel of ik ermee akkoord ga.

Mijn initiele vraaag was of er meerdere mensen een HK besteld hebben en ook een leveringsprobleem hebben voor wat betreft de keuken.

Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #19 Gepost op: april 10, 2014, 09:16:09 am »

Bedankt voor jullie reacties!

Wat een hoop reacties over hoe om te gaan als HK zijn afspraak niet nakomt. Daar is dus vooralsnog geen sprake van, de afspraak staat namelijk dat ze op 23 april gaan leveren echter met de kanttekening dat de keuken weleens er niet bij zou zitten. Nu is mijn plan om dit 100% zeker te stellen een aantal dagen ervoor (dit ook ivm de betaling). Mocht het dus niet lukken om de keuken te leveren laat ik HK een voorstel doen..dan kijk ik wel of ik ermee akkoord ga.

Mijn initiele vraaag was of er meerdere mensen een HK besteld hebben en ook een leveringsprobleem hebben voor wat betreft de keuken.
Andere opmerking. Je hoeft toch niet een paar dagen van tevoren je nieuwe HK te betalen?
Ik zou eerst vragen welke bank(en) HK heeft. Als je bij dezelfde bank zit, kun je ter plekke betalen bij aflevering. Hk kan dan meteen zien of de betaling is gedaan.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Runningr

  • Gast
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #20 Gepost op: april 10, 2014, 09:36:53 am »

Ik zou eerst vragen welke bank(en) HK heeft. Als je bij dezelfde bank zit, kun je ter plekke betalen bij aflevering. Hk kan dan meteen zien of de betaling is gedaan.

Tip: je kan ter plekke pinnen. Wel eerst van te voren bij je bank je pinlimiet verhogen.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #21 Gepost op: april 10, 2014, 10:18:58 am »

Tip: je kan ter plekke pinnen. Wel eerst van te voren bij je bank je pinlimiet verhogen.
Laatste keer met onze auto hebben we niet gepind, maar het geld ter plekke via internet bankieren overgemaakt. Dan hoef je niet je pinlimiet te verhogen. En zo is onze vorige auto ook verkocht aan particulieren. en mijn motor. Lekker makkelijk allemaal.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

bert m

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 181
  • CC Valley
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #22 Gepost op: april 10, 2014, 10:53:11 am »

Ik vind het jammer dat er altijd direct over een schade claim gesproken moet worden. Uiteindelijk komen we op het niveau dat bij de aankoop van een product een stapel papier meegeleverd wordt om van alles uit te sluiten. En waarom, omdat we niet meer met elkaar in gesprek kunnen gaan.

Gelukkig kan ik meestal nog steeds zaken doen met mensen waar we samen de juiste oplossing vinden als er een keer iets anders loopt dan vooraf gepland. Ik ga nog steeds uit van de goede intenties bij mensen. Ook in dit geval denk ik niet dat HK bewust weinig onderstellen besteld heeft om later te kunnen leveren. Stel dat je zelf een keer in een vervelende situatie komt hoop je ook dat je een meedenkende andere partij krijgt. Ik vind dat je jezelf dan ook zo op moet stellen als het een keer in je nadeel is.

Helemaal mijn idee.
Met een beetje goede wil en inlevingsvermogen kom je vaak een heel eind om nader tot elkaar te komen.
We zijn met zijn allen aan het verharden. Waarom meteen hakken in het zand, claim neerleggen en je beroepen op de 'schade' die je lijdt ?
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #23 Gepost op: april 10, 2014, 12:01:22 pm »

Waarom meteen hakken in het zand, claim neerleggen en je beroepen op de 'schade' die je lijdt ?
:off
Ik denk dat mensen daarmee hun persoonlijke stukje opeisen van wat ze om zich heen zien aan egoïsme, rattengedrag en graaicultuur.
Het is misschien ook een beetje het gevolg van de tendens om elk risico uit te sluiten (wat ik in mijn directe omgeving altijd maar de 'helmpjescultuur' noem) en de neiging om, zodra er dan -om welke reden dan ook- toch iets vervelends gebeurt, het woord 'pech' stante pede uit het woordenboek te schrappen en op zoek te gaan naar een zondebok die zal boeten voor het aangedane 'leed'.

Zo... dat moest ik even kwijt. :#

Nu weer terug naar waar het om ging: het onderstel van een HK base kitchen en de mogelijk te late levering. :P
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #24 Gepost op: april 10, 2014, 09:01:57 pm »

Ik zie op de factuur van onze Spacer van 1999 staan dat bij het afhalen een keuken te leen is meegegeven. Ik vermoed dus dat er toen ook sprake was dat de keuken niet tijdig leverbaar was. Ze hebben dus de echte keuken later gaan afhalen maar konden dus wel al gaan kamperen met de leenkeuken. Misschien is dat een optie als je al wil gaan kamperen.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #25 Gepost op: april 11, 2014, 06:34:37 am »

Ik zie op de factuur van onze Spacer van 1999 staan dat bij het afhalen een keuken te leen is meegegeven. Ik vermoed dus dat er toen ook sprake was dat de keuken niet tijdig leverbaar was. Ze hebben dus de echte keuken later gaan afhalen maar konden dus wel al gaan kamperen met de leenkeuken. Misschien is dat een optie als je al wil gaan kamperen.
Het is natuurlijk wel een goede oplossing van HK. Maar als je b.v. in ons geval zo'n 200 km van Emmen woont is het niet echt interessant meer en wil je nog wel graag enige compensatie.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Mieke

  • Gast
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #26 Gepost op: april 11, 2014, 07:24:35 am »

 :off Snap de frustratie van het niet tijdig leveren. Ik zou het ook niet leuk vinden, geef ik grif toe. Maar Ik ben het met Frankie eens. Voor alles moet een schuldige aangeduid worden, en er moet dan plots ook een voordeeltje aanhangen voor de gedupeerde. Begint een beetje op van die Amerikaanse toestanden te lijken. Binnenkort moeten we allemaal een advocaat in onze broekzak zitten hebben.
Bij ons in de buurt kondigt men al 6 maand met grote trom aan de een supermarkt na verbouwing op 9 april terug zal opengaan. Ik moet nu al 6 maand 6 km verder rijden voor de eerstvolgende grote supermarkt. Helaas werken lopen vertraging op, opening met één week uitgesteld. Ik zal er eens over nadenken dat ik ze geen claimpje kan aansmeren ;)
Mijn opmerking heeft niks met de houding van Holtkamper te maken. Het valt me alleen op dat er altijd als het over HK gaat die dingen niet nakomen direct over compensaties gesproken wordt. Ik lees  in andere topics ook dat vw's te laat geleverd worden en daar wordt dan gewoon over gegaan.
Gelogd

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #27 Gepost op: april 11, 2014, 07:30:56 am »

Het is natuurlijk wel een goede oplossing van HK. Maar als je b.v. in ons geval zo'n 200 km van Emmen woont is het niet echt interessant meer en wil je nog wel graag enige compensatie.
Is er niet af te spreken dat je hem in Bunnik kan halen. Misschien scheelt dat voor je.
Gelogd

TallGuy212

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 400
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic Panorama 2014
  • Grab life by the coconuts!
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #28 Gepost op: april 11, 2014, 07:42:16 am »

Ik lees  in andere topics ook dat vw's te laat geleverd worden en daar wordt dan gewoon over gegaan.

Holtkamper is niet alleen verkoper, maar ook de producent van de klapper. Veelal wordt de klapper afgenomen via een dealer en dan is er bij vertraging gewoon een afhankelijkheid van de fabrikant. Verder is de investering een stuk hoger en dan liggen de verwachtingen gewoon veel hoger.   
Gelogd

chrishoek

  • Gast
Re: HK productie probleem Base Kitchen
« Reactie #29 Gepost op: april 11, 2014, 09:03:02 am »

Ik zou mijn reactie gewoonweg af laten hangen van jullie algehele ervaring met Holtkamper.  Als het gehele voortraject van de aankoop ontspannen en prettig is verlopen en jullie niet onder druk zijn gezet om te kopen enz enz. zou ik ook ontspannen reageren en proberen ze een kans te geven het voor beide partijen op te lossen.  :)

Maar hebben ze jullie onder druk gezet om te kopen en allerlei verkooptrucks uit de kast gehaald om julle maar snel te laten tekenen dan zou ik nu op dezelfde wijze reageren en gewoonweg nakomen van de afspraak vragen en anders maar een beetje compensatie eisen van jullie extra kosten.  >:(

Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal