Vaste elektrische installatie in Kyte

Gestart door Matthijs_164, september 06, 2015, 08:17:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

de Graaff

Goedemiddag,
Ik ben benieuwd welk merk cee aansluiting Holtkamper gebruikt?
Groeten Dennis

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

de Graaff

de Graaff

Zit daar ook een rubber onder voor waterdichte bevestiging?

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GJT

Citaat van: de Graaff op augustus 23, 2024, 02:40:21 PM
Zit daar ook een rubber onder voor waterdichte bevestiging?

Op het frame niet. Onder de keuken volgens mij wel. Maar er is geen rubber op maat voor dit ding dus volgens mij is het gewoon een afdichtingskit ofzo.
Bij de keuken voeren ze trouwens de kabel aan de onderzijde door en niet aan de achterkant. Hier zit een dopje in. Ik weet zo niet of die ook wordt meegeleverd.

@Alex, heb je daar nog een foto van?  :#

de Graaff

Citaat van: Matthijs_164 op september 06, 2015, 08:23:35 AM
CEE aansluiting buiten de wagen
Met wat voor beugel heb je de Cee vastgemaakt op het frame?

Alex

Citaat van: GJT op augustus 23, 2024, 06:28:45 PM
Op het frame niet. Onder de keuken volgens mij wel. Maar er is geen rubber op maat voor dit ding dus volgens mij is het gewoon een afdichtingskit ofzo.
Bij de keuken voeren ze trouwens de kabel aan de onderzijde door en niet aan de achterkant. Hier zit een dopje in. Ik weet zo niet of die ook wordt meegeleverd.

@Alex, heb je daar nog een foto van?  :#
Doe ik morgen even.
Als de zon weer schijnt.

Hemertje