Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Recente vouwwagens met zithoek / zitje?  (gelezen 4992 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re: Recente vouwwagens met zithoek / zitje?
« Reactie #30 Gepost op: juli 15, 2022, 03:05:55 pm »

Ik denk dat er ook een reden is waarom ze niet of nauwlijks nog gemaakt worden...

Wij hebben overigens 1 zomer meegemaakt dat we er wel veel gebruik van hebben gemaakt. In 2014 was t zo slecht dat we van de 3 weken provence, maar 5 dagen droog weer hadden. Ik zou nu gewoon mn spullen pakken en vertrekken naar betere oorden.

Ze worden nog zat gemaakt,  alleen niet vaak meer rugleuning.  Praktisch alle dubbelklappers hebben zo'n zitje met banken.  De tafel moet je er vaak los bij kopen.
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Recente vouwwagens met zithoek / zitje?
« Reactie #31 Gepost op: juli 15, 2022, 09:27:12 pm »

Bij de meeste dubbelklappers wordt dat nu gezien als het vergroten van het bed en niet langer als een bankje. De meesten gaan in de voortent zitten dank ik.
Gelogd

hurenkam

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 49
  • Merk Vouwwagen: Jametic Blue Style 2013
Re: Recente vouwwagens met zithoek / zitje?
« Reactie #32 Gepost op: september 12, 2022, 02:35:51 am »

Ik weet niet of het bij de recente jametic modellen nog een optie is, maar onze jametic blue style van 2013 heeft nog een zithoek in de wagenbak. We hebben er zelf een tafel bijgekocht destijds. Met 4 a 5 personen kan je er dan goed zitten (maar toegegeven, met 1.78 ben ik de langste, dus we zijn niet erg groot)
In tegenstelling tot velen hier, gebruiken wij de zithoek wel veel, vooral ‘s morgens bij het ontbijt, en ‘s avonds bij het avondeten. Ook doen we er wel eens bordspelletjes ‘s avonds, of met slecht weer.
Verder is het net een stukje warmer in de wagenbak als je bijvoorbeeld in het voorjaar gaat kamperen, de koude grond is net wat verder weg dan, en het voelt dan net wat comfortabeler qua temperatuur dan de voortent.

De holtkamper flyer heeft ook een mooie constructie met ruimte op de vaste deksel, zithoek, en bed naast elkaar, helaas worden die niet meer gemaakt. Ze vertelden ons dat blijkbaar niemand meer interesse heeft in zo’n zithoek, en wij waren daar wat over verbaasd, maar gezien de reacties hier, zijn wij blijkbaar de uitzondering ;-)

Mark
« Laatst bewerkt op: september 12, 2022, 02:41:53 am door hurenkam »
Gelogd

f2ride2001

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 66
  • Merk Vouwwagen: Alpenkreuzer Prestige 1991
Re: Recente vouwwagens met zithoek / zitje?
« Reactie #33 Gepost op: september 12, 2022, 07:54:36 pm »

Exact, ook wij gebruiken de zithoek ontzettend veel. Bij ontbijt, bij spelletje met de kinderen (bij slecht weer), om een kopje koffie te drinken (met de kinderen spelend in de voortent) en vaak bij avond eten.
Zou de zithoek echt niet willen missen..........

Als ik zo de voorgaande reacties lees hoef ik niet op zoek te gaan naar een nieuwe vouwwagen......

Gelogd
AlpenKreuzer Prestige 1991

muis

  • Gast
Re: Recente vouwwagens met zithoek / zitje?
« Reactie #34 Gepost op: september 12, 2022, 10:55:43 pm »

Ik ben wel benieuwd of de TS een keuze heeft kunnen maken?
Gelogd

sammyvannorel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 418
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Monaco
Re: Recente vouwwagens met zithoek / zitje?
« Reactie #35 Gepost op: september 13, 2022, 06:15:18 pm »

Wij gebruiken de extra kussens niet in ons bed, maar de bakjes als bankjes, is inderdaad ideaal om even een boekje te lezen met de kids, maar ook spelletjes spelen gaat prima
Gelogd
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal