Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: service holtkamper  (gelezen 7490 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
service holtkamper
« Gepost op: december 28, 2012, 07:56:29 pm »

ik heb begin december mijn vouwwagen ( kyte xl 2009 ) weg gebracht voor een paar mankementen waaronder dat de buis van de roofextention heel stroef ging , en na een service beurt vorig jaar bleek deze zomer vacantie een scheurtje in de achterwand te zitten , en er leken een paar hele miniscule beginnende gaatjes in de achterwand te komen.
dit is weer allemaal gratis netjes opgelost , en wat betreft de beginnende gaatjes dit is behandeld en zou goed moeten zijn , is dit niet goed dan vertrouw ik op de tot nu toe uitstekende service van Holtkamper!!
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: service holtkamper
« Reactie #1 Gepost op: januari 17, 2013, 09:28:51 pm »

Is wel typisch: ook wij hebben een paar minuscule gaatjes in het doek, in ons geval hoog boven onder de roofextension. Niemand die kon verklaren hoe dáár gaatjes kunnen ontstaan. Men studeert al 2 maand aan al die mysterieuze mankementen aan onze Kyte. Men heeft tijd gevraagd en gekregen. En nog niets gehoord tot nu toe.
Gelogd

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
Re: service holtkamper
« Reactie #2 Gepost op: januari 18, 2013, 09:02:57 pm »

hoi,
dank je wel voor je reactie, misschien zijn er nog meer kyte bezitters die hier mee van doen hebben, er is aan mij niet verteld dat er nog iemand was die met hetzelfde probleem zat.
Gelogd

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
Re: service holtkamper
« Reactie #3 Gepost op: januari 18, 2013, 09:05:29 pm »

Hoi Paul paul,

wil je als je een reactie van holtkamper krijgt van dit probleem hiet even laten weten a.u.b.
bij voor baat dank

met vriendelijke groet,
            jack
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: service holtkamper
« Reactie #4 Gepost op: januari 18, 2013, 09:52:54 pm »

er is aan mij niet verteld dat er nog iemand was die met hetzelfde probleem zat.
Dat zal een leverancier n.m.m. ook nooit van z'n leven doen.
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: service holtkamper
« Reactie #5 Gepost op: januari 19, 2013, 08:04:07 pm »

even heel bot gezegd... HK leeft met sommige dingen in zijn eigen wereld.
Bij mij was het hulpframe afgebroken op de las. Volgens HK was ik de eerste/enige. Terwijl je op het forum leest dat er meerdere zijn geweest met precies hetzelfde euvel. Kom je daar staat er ook een klapkar waarbij de las is afebroken. Ik het op prijs stellen als ze nou eens eerlijk in dit soort zaken.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Re: service holtkamper
« Reactie #6 Gepost op: januari 20, 2013, 08:50:47 am »

Dat zal een leverancier n.m.m. ook nooit van z'n leven doen.

Over het algemeen niet, maar ik moet toch zeggen dat ik bij het aanschaffen van onze huidige vouwwagen zowel bij de VWS als bij DW behoorlijk geinfomeerd ben over de manco's van verschillenden types nu en en in het verleden. Ook in mijn optiek werkt dat vele malen beter dan te melden 'dat jij de enige bent met het probleem'. Dan ga je bijna aan jezelf twijfelen.
In mijn tak van sport worden fouten/foutjes/manco's best geaccepteerd, als het maar netjes en fatsoenlijk wordt opgelost. Sterker nog, vaak is dat betere reclame dan alles in 1 keer goed doen.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: service holtkamper
« Reactie #7 Gepost op: maart 28, 2013, 12:34:13 pm »

Ik heb vanochtend onze Kyte met al z'n problemen weer opgehaald uit Emmen.
Om Finkers maar weer eens te citeren:

"En weer verliet een tevreden klant het pand".

Gewoon alles naar vermogen opgelost. Dikke complimenten aan Holtkamper dus.
Gelogd

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
Re: service holtkamper
« Reactie #8 Gepost op: maart 28, 2013, 06:37:27 pm »

hoi paulpaul,

welke mankementen zijn er bij jou nu opgelost?

groet,
jack
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: service holtkamper
« Reactie #9 Gepost op: maart 28, 2013, 06:50:22 pm »

Volgens mij niets, hij heeft hem namelijk "met al zijn problemen weer opgehaald".  ;)

Zonder gekheid: mooi dat je tevreden bent!

Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: service holtkamper
« Reactie #10 Gepost op: maart 28, 2013, 09:46:28 pm »

GJT: grapjurk 8) Maar: dank je.

Jack: mijn hele lijst(die ergens staat bij "problemen Kyte" of zo.)
Mijn "proefkonijn-binnentent" is verwisseld met ééntje met w?l de binnen- en buiten vensters symmetrisch tegenover elkaar. En:........ nu w?l een mooi muggengaas in dat raam. Deze optie zal waarschijnlijk wel op de prijslijst komen als optie. Ik "proefkonijn" lekker nog even verder: vanaf 29 april 2 weken in Italië, aan Lago di Ledro.  Ik houd jullie op de hoogte.

De plastic ogen aan het grondzeil zijn m.i.v. de 2013 Kyte vervangen door een hele mooie en waarschijnlijk loeisterke constructie. Het lijkt op een soort tasje, genaaid en gesealed met daarin een band met een ander soort bevestiging .Materiaal als van het grondzeil.Daaraan het oog met elastiek zoals ook aan de tent zitten. Pffffff: wie dit snapt mag zich melden. Binnenkort komt er wel een foto.

Heb een nieuwe carbonstok. Zat, door te veel torderen, een scheur van wel 20 cm in boven de vensters. Mijn schuld, dus.
En nog meer zaakjes: allemaal piccobello opgelost. zoals een andere constructie van de luifelpunt, het vervangen van het stuk doek met die raadselachtige gaatjes.

Dan ook even een waarschuwing. Omdat bij het sluiten van de ritsen bij het inpakken dat frotten van het zeil om de uiteinde van de mast aan de achterkant nogal moeilijk ging, was ik nogal eigenwijs. Behalve de beide zwarte banden gebruikte ik ook een oude fietsband om de mast strakker bij de wagen te krijgen. Ging inderdaad veel makkelijker.  NIET DOEN!
Bij het uitklappen van de Kyte moest één van de buizen over de in de weg liggende stok. Fout en een kromme stok. Dat was een keertje afgeknapt. ::)
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: service holtkamper
« Reactie #11 Gepost op: maart 28, 2013, 10:24:44 pm »

Nogmaals mooi dat alles is opgelost. Nu heel houden heh..  :#

Volgens mij hebben wij die plastic ogen ook zo. Verstevigd hoekpunt in het grondzeil met hierin een bandje van grondzeildoek genaaid. In dit bandje hangt het oog en daarin dat elastiek wat overal wordt toegepast. Foto zien we natuurlijk graag.
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: service holtkamper
« Reactie #12 Gepost op: maart 29, 2013, 03:46:25 pm »

@paulpaul
Ben ook wel benieuwd naar foto's van de nieuwe Slaapcabine.
Wil dat zelf ook wel niet ivm muggen maar meer met de extra koude brug.
Aan de buitenzijde is dit maar enkele doek wat bij koud weer merkbaar is.

Betreft de ogen aan de kuipzeil die hebben wij volgens mij niet.
Foto altijd goed natuurlijk.

Fijn dat alles weer naar wens is.

Heb wel zin om weer weg te gaan ermee, het weer zorgt dat de stemming nogal wat gedrukt word.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

PaulPaul

  • Gast
Re: service holtkamper
« Reactie #13 Gepost op: maart 29, 2013, 05:39:17 pm »

Zegt mijn vrouw net:"weet je wel dat het weer kouder wordt na Pasen?"  :I :I
Global warming, m'n r##t :( :(  En of dat drukt.

GJT: je beschrijving is goed, je hebt ze ook. Al gebruikt?

Spikehome: mee eens en dan vind ik ook dat daar die originele HK ramen hadden moeten zitten. Maar ja, wij hebben zo zitten te pitten bij het aankoopgesprek met demo ::) ::), niet te geloven. Ik had pas bij eerste keer kamperen in de smiezen dat daar geen dubbel doek zit.
Zelfde als bij de keuken. Shit ik kan niet bij de koelkast :# :#
We namen gewoon aan dat alles in de HK kwaliteit en bouwwijze was als bij Astro en Flyer.

Nogmaals misschien ten overvloede: Holtkamper Emmen heeft precies gedaan wat ik wilde en zelfs nog heel wat meer.Ik ben er heel blij mee. Zie mijn eerdere opmerkingen over wat ik wil en hoe. Zo weet ik ook weer wat me deed besluiten daar tot 3 keer toe een vouwwagen te kopen.
Als het kamperen met de Kyte (als-ie nu heel blijft) zoveel plezier blijft geven zie ik me ook niet meer overstappen op de Cocoon, zoals we al een paar jaar geleden hadden bedacht.
Eerder ga ik dan voor de later op te bouwen "Windforce". Kan nu nog niet maar dat gaat ze lukken. Dus over een paar jaar wordt het "bloazen en zoegn" als er stroom is tenminste.
Heb het gezien. Dat is echt geweldig, Zo mooi krijg ik die tent nooit meer op de wagen.
Ennuh: niet lachen, hoeveel sleurhutbezitters gebruiken er niet een mover?


Gelogd

Richard

  • Gast
Re: service holtkamper
« Reactie #14 Gepost op: maart 29, 2013, 05:46:15 pm »

@PaaulPaul  dus jij vergelijkt de Kyte met een caravan :H :H :H
"bloazen en zoegn" versus "mover"  Nu krijg je pas echt problemen :H :H :H :H





.........(tis een grapje he..!!!)...................... 
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal