Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: service holtkamper  (gelezen 7489 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: service holtkamper
« Reactie #15 Gepost op: maart 29, 2013, 07:01:28 pm »

Wij hebben de grondzeil ogen 1 jaar gebruikt. Kan er nog niks over zeggen dus. Alles is nog heel. Ons is wel verteld de elastieken te gebruiken zodat de boel wat kan bewegen. Door goed opzetten komt er niet overdreven veel spanning op. Deze spanning wordt grotendeels opgevangen door de elastieken aan het doek (verticale spanning).  De elastieken aan het grondzeil vangen dan alleen horizontale spanning op. Dus om het grondzeil op zijn plaats te houden. Bij erg scheve plekken kan er echter wel zo'n oog omhoog komen. Dat maakt het elastiek dan mogelijk.

Ik ben wel benieuwd hoe deze constructie eerder bij jou was? Waarmee zat het oog aan het grondzeil vast?

In vacuum invouwen is idd ideaal. Ik moet zeggen dat ik hem er ook erg plat in krijg. Zeker als ik sommige 'kamelen' bij HK zag staan van klanten.
Gelogd

TallGuy212

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 400
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic Panorama 2014
  • Grab life by the coconuts!
Re: service holtkamper
« Reactie #16 Gepost op: maart 29, 2013, 07:15:31 pm »

Global warming, m'n r##t :( :(

Het is een groot misverstand dat Global Warming gepaard zou gaan met hogere temperaturen. Het gevolg van gloval warming is dat het weer extremer wordt, zowel in de plus als in de min. De huidige winter is daar een perfect voorbeeld van. Een maand regen in juli en augustus ook. Maar het zou zomaar kunnen dat we in de zomer een keer twee maanden hebben van 30 plus en extreme droogte.
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: service holtkamper
« Reactie #17 Gepost op: maart 29, 2013, 08:07:13 pm »

 :off

....En zo vinden de voor en tegenstanders bij ieder weertype de perfecte argumenten waarmee hun gelijk wordt aangetoond. I:

Zoveel zgn. wetenschappers zoveel meningen en nog veel meer onwetenden die ze alle kanten op nalullen  :#.

Laten we hier dus maar geen discussie over gaan voeren....
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal