Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Welke bagagebakken onder in de Kyte  (gelezen 9018 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Qwaqa

  • Gast
Re: Re: Welke bagagebakken onder in de Kyte
« Reactie #15 Gepost op: februari 28, 2013, 01:07:59 pm »

Onze slaapzakken en inflatbales halen we altijd uit de foudraal en die bewaren we uitgerold, dit op advies van kenners. Zo blijven ze hun veerkracht behouden.
Niet jouw vraag, maar slaapzakken uitgerold bewaren vanwege veerkracht? Bij matjes kan ik me nog wat voorstellen, al heeft niemand mij kunnen vertellen hoeveel dat uit maakt. Wij bewaren ze gewoon opgerold. Minste ruimte, minste last. En als het matje niet meer werkt dan halen we wel een nieuwe.
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: Welke bagagebakken onder in de Kyte
« Reactie #16 Gepost op: februari 28, 2013, 03:15:12 pm »

 :off Wordt ook geadviseerd door de meeste slaapzak fabrikanten, de isolatiewaarde wordt ook minder als ze het hele jaar door in de foudraal zitten.
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Welke bagagebakken onder in de Kyte
« Reactie #17 Gepost op: februari 28, 2013, 03:25:26 pm »

:off Wordt ook geadviseerd door de meeste slaapzak fabrikanten, de isolatiewaarde wordt ook minder als ze het hele jaar door in de foudraal zitten.
Agree, mijn zoon bij scouting en slaapzakken en inflatable worden beide geadviseerd niet hele jaar opgerold op te bergen.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

bigbear

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 59
  • Merk Vouwwagen: holtkamper Kite
Re: Welke bagagebakken onder in de Kyte
« Reactie #18 Gepost op: februari 28, 2013, 04:36:49 pm »

Ik heb trouwens nog twee grijze kratten (niet opvouwbaar) over, die er bij zaten vanuit holtkamper. Als iemand interesse heeft (ze mogen gratis worden opgehaald) , stuur een pb.

Gr. Henk
Gelogd

Swadev

  • Gast
Re: Welke bagagebakken onder in de Kyte
« Reactie #19 Gepost op: maart 05, 2013, 11:02:42 am »

Wij hebben van die klapkratten gekocht (boodschappenkratten, grootst verkrijgbare maat). We hebben er in totaal 8. Wat we niet gebruiken gaat ingeklapt mee, kost geen ruimte en toch heb je ze bij je (ook voor vakantieboodschappen handig).

De slaapzakken (4x) en matrasjes (2x) hebben we allemaal in de slaapcabine gelegd toen we hem schoon gemaakt hebben aan het einde van het seizoen.
« Laatst bewerkt op: maart 05, 2013, 11:04:52 am door Swadev »
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal