Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Service onderhoudsbeurt Kyte  (gelezen 6524 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Service onderhoudsbeurt Kyte
« Reactie #15 Gepost op: maart 09, 2013, 04:42:15 pm »

Hi PaulPaul! Je blijft dus nog even Kyten? Ik had begrepen dat ie de deur uit ging. Meneer Wubs is wel heel klantgericht. Gelukkig ook zakelijk ingesteld. Ik vindt hem wel goed. 'dat heb ik nou nog niet eerder gehoord' :-)

Zo langzamerhand mogen de vrije daagjes wel weer gaan komen. Kriebel slaat weer toe...
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: Service onderhoudsbeurt Kyte
« Reactie #16 Gepost op: maart 09, 2013, 05:02:54 pm »

Haha,

ik heb bijna 20 jr Alfa Romeo gereden, en dat was bijna de standaard zin: "goh Paul, je bent de eeste met zo'n storing" jaja WW.

Overigens werd ik vanochtend keurig gebeld door dhr Zomer. Ik had telefonisch om een reactie gevraagd, Wubs was door de griep geveld, dus belde hij maar even.Wagen was waarschijnlijk helemaal klaar maar hij wilde de afwikkeling graag bij collega Wubs laten.

Helemaal mee eens en ik ben wel errugg nieuwsgierig. :J :J
Ennuh GertjanA: wat is het alternatief dan? Ik met zo'n sleurhut op vakantie? No way !
En zo naar buiten kijkend met een schuin oog naar de weersvoorspellingen: hier geeeeen kriebels. Nu W: W:
Gelogd

Swadev

  • Gast
Re: Service onderhoudsbeurt Kyte
« Reactie #17 Gepost op: april 16, 2013, 08:24:51 pm »

De wagen is afgeleverd in Bunnik. En daar waren ze, in tegenstelling tot in Emmen, erg behulpzaam. Omdat we aangaven binnenkort weer te willen kamperen hebben ze er spoed achter gezet. Binnen 2 weken zou hij klaar zijn. Wat ik wel raar vind is dat hij op transport naar Emmen moet, terwijl we juist hebben aangeboden hem naar Bunnik te brengen omdat ze in Emmen te weinig capaciteit hadden. We wonen dichter bij Emmen dan bij Bunnik, dus dan hadden we hem achteraf natuurlijk zelf kunnen brengen.
Twee punten die we noemden horen bij de wagen en zijn ok. Eén punt is oorzaak verkeerd inklappen (?) en de rest wordt gecheckt.
Lijkt dus allemaal goed te komen.

We hebben weer zin in het kampeerseizoen!

Inmiddels zijn we ruim 6 (!) weken verder en nog steeds geen bericht van HK! Dus vorige week zelf maar weer gebeld en navraag gedaan wanneer de wagen klaar is. Ze zouden me terugbellen. NOT! Zelf weer gebeld en begin deze week zouden we horen wanneer die gereed zou zijn. Inmiddels zijn we een week verder en hebben we maar weer een mail gestuurd. Ik word hier zo moe van.....
« Laatst bewerkt op: april 17, 2013, 10:57:00 am door Swadev »
Gelogd

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re: Service onderhoudsbeurt Kyte
« Reactie #18 Gepost op: april 16, 2013, 09:29:51 pm »

Inmiddels zijn we ruim 6 (!) weken verder en nog steeds geen bericht van HK! Dus vorige week zelf maar weer gebeld en navraag gedaan wanneer de wagen klaar is. Ze zouden me terugbellen. NOT! Zelf weer gebeld en begin deze week zouden we horen wanneer die gereed zou zijn. Inmiddels zijn we een week verder en hebben we maar weer een mail gestuurd. Ik word hier zo moe van..... Echt schandalig voor die prijs van 20.000 EURO. Als ik dit had geweten hadden we nooit een HK gekocht!

naast het feit dat HK ons de eerste keer heel goed en adequaat geserviced hebben heb ik ook wel soort gelijke ervaring gehad met onze Flyer. Na stormschade op zomervakantie via de website een afspraak gemaakt. Eind oktober kon ik hem brengen in Emmen. November niets, net als December, Jan, Februari en Maart. In April kon ik hem gerepareerd ophalen. Echter had het roestmonster toch zijn sporen nagelaten; met name de wieltjes van de bedlade en de velgen hebben toen een knauw gekregen.
Het kan bijna niet anders of mijn vouwwagen heeft de hele winter (met al die sneeuw en ander slecht weer van vorig jaar) buiten gestaan.

Op zijn zachts gezegd niet netjes......

Heeft er trouwens iemand een tip om deze delen roestvrij te maken zonder dat ik me het ongans moet gaan schuren?
Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.628
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Service onderhoudsbeurt Kyte
« Reactie #19 Gepost op: april 17, 2013, 09:07:06 am »

Als het echt geen tentdoek raakt, kan je anti-roest spray proberen. Daarna erg goed schoonmaken, het is vette zooi. Schoonmaken kan met thinner oid.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal