Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Cocoon voor gezin van 6?  (gelezen 10788 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

despalm

  • Gast
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #15 Gepost op: maart 07, 2013, 09:53:02 am »

Wij hebben een flyer, leggen drie kinderen (2 op veldbedjes, 1 erboven op een stapelbed) op de klep en hebben het zitje van de flyer verbouwd naar een tweepersoonsbed voor de andere twee kinderen, en slapen zelf in de lade. Zo passen we met gemak met 7 personen in een flyer. Laatste keer hadden we ook nog een (volwassen) logee, die sliep op haar luchtbed in de voortent en we hadden voldoende leefruimte. Het luchtbed lag onder het lage schuine van de tent, toen het regende zaten we allemaal in het zitje. Ruimte zat!

Eric
Gelogd

jacoos

  • Gast
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #16 Gepost op: maart 07, 2013, 11:39:43 am »

Dank jullie wel voor het meedenken! Ik ben blij dat ik de stap gezet heb om mijn vraag hier te stellen!

Ik begin inderdaad te neigen naar de Flyer. Ook omdat die voor een zacht prijsje op Marktplaats staan. Dus die kunnen we dan altijd voor een jaar of twee proberen en dan zien we wel weer verder.
Ik vind het wel joekels van tenten, ik hoop dat er nog plek is voor een bijzettent. Onze oudste hecht zeer aan haar privacy en wil voor geen goud terug bij ons in de tent. Lekkere puber.

Kun je in een flyer wel de bagage kwijt voor zes man? Want zo'n zitje slokt natuurlijk behoorlijk wat bagageruimte op!
In de auto (Opel Zafira) kunnen we weinig kwijt. Een koelkast en een tas voor onderweg. We hebben wel een dakkoffer voor de slaapzakken en de matjes.

Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #17 Gepost op: maart 07, 2013, 12:00:34 pm »

Ik vind het wel joekels van tenten, ik hoop dat er nog plek is voor een bijzettent.

Dat is een bekend probleem, maar met een beetje voorbereiding best mee om te gaan. Wij reserveren nooit maar hebben een campinggids bij ons, daarin staat meestal de plekgrootte wel vermeld. En soms is het inderdaad wat passen en meten...  ;)

Gelogd

jacoos

  • Gast
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #18 Gepost op: maart 07, 2013, 01:16:49 pm »

En dan ben je zomaar ineens de gelukkige eigenaar van een Holtkamper Spacer. Ik had aan het begin van de week al contact met de verkopers, ze moesten nog even goede foto's maken. Ondertussen kwam ik hier terecht en jullie loodsten me toch mooi richting Flyer/Spacer. De Cocoon XL MTT gooit nog steeds de hoogste ogen, maar die koop je niet onder de 5k.  Ondertussen had de verkoper van deze Spacer de foto's gemaakt. Vanmorgen zag ik ze en ik was verkocht...

We gaan het er gewoon mee doen. Twee bijzettentjes ernaast en klappen maar...

http://www.speurders.nl/overzicht/f_particulier_zakelijk-particulier/holtkamper-spacer-expedition-tenttrailer-124626698.html?q=holtkamper

Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #19 Gepost op: maart 07, 2013, 02:28:04 pm »

Nou da's dan snel gegaan. Ziet er goed uit. Proficiat met de aankoop. Dat jullie er maar heel veel plezier van mogen hebben.
Oh ja, en het voorjaarsklapweekend met Hemelvaart is natuurlijk een bijzonder geschikt moment voor testen en bewonderen door de overige aanwezigen.

Mss. tot dan dus.
Gelogd

villeke

  • Gast
Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #20 Gepost op: maart 07, 2013, 04:06:19 pm »

Mooie aanschaf! Van harte gefeliciteerd! Het kan snel gaan
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #21 Gepost op: maart 07, 2013, 04:32:13 pm »

En dan ben je zomaar ineens de gelukkige eigenaar van een Holtkamper Spacer. Ik had aan het begin van de week al contact met de verkopers, ze moesten nog even goede foto's maken. Ondertussen kwam ik hier terecht en jullie loodsten me toch mooi richting Flyer/Spacer. De Cocoon XL MTT gooit nog steeds de hoogste ogen, maar die koop je niet onder de 5k.  Ondertussen had de verkoper van deze Spacer de foto's gemaakt. Vanmorgen zag ik ze en ik was verkocht...

We gaan het er gewoon mee doen. Twee bijzettentjes ernaast en klappen maar...

http://www.speurders.nl/overzicht/f_particulier_zakelijk-particulier/holtkamper-spacer-expedition-tenttrailer-124626698.html?q=holtkamper

Gefeliciteerd en heel veel plezier!!
Gelogd
Jevipro

EdwinMerks

  • Gast
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #22 Gepost op: maart 07, 2013, 04:39:06 pm »

Gefeliciteerd! Welkom in de Holtkamper-familie  :K

Mooie en praktische klapper. Veel plezier ermee!  bier
Gelogd

Appeltje

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 182
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #23 Gepost op: maart 07, 2013, 07:34:46 pm »

Gefeliciteerd met jullie aankoop! Wij hebben in januari ook een Spacer gekocht, en kunnen niet wachten om hem uit te proberen.  :>
Gelogd
"Home is where the Holtkamper is"

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #24 Gepost op: maart 07, 2013, 08:16:34 pm »

goede keus! van harte ermee!
Gelogd
live life outdoors

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #25 Gepost op: maart 07, 2013, 08:39:02 pm »

van harte met de aanschaf.
goede keuze, maar laat gerust de foto's zien wanneer jullie met 6'n in de tent zitten!!
ben benieuwd..

Gelogd

jozefien

  • Gast
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #26 Gepost op: maart 07, 2013, 09:40:15 pm »

Gefeliciteerd met jullie nieuwste aanschaf.
Ik hoop dat jullie er veel pezier mee hebben.
En vooral mooi weer!!! (dan hebben wij dat ook.)
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #27 Gepost op: maart 07, 2013, 09:40:29 pm »

Misschien een tip: denk eens na over de aanschaf van een High Tech Overdak. Hierdoor kan de keuken op de dissel blijven en hou je meer ruimte over onder de luifel/in de voortent. Op bijgaande foto hebben we de zijwanden omhoog geklapt om meer schaduw te krijgen (het was 43 graden...)



http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?action=dlattach;topic=10928.0;attach=9653
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.966
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #28 Gepost op: maart 07, 2013, 10:18:31 pm »

Welkom nog, en gefeliciteerd met de keuze.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Appeltje

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 182
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
Re: Cocoon voor gezin van 6?
« Reactie #29 Gepost op: maart 07, 2013, 10:39:17 pm »

Op de site van Holtkamper bij de outlet staat nog een High Tec Overdak te koop voor de Spacer.
Gelogd
"Home is where the Holtkamper is"
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal