Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Koelkastje opbergen?  (gelezen 5581 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GlobetrotterXXL

  • Gast
Koelkastje opbergen?
« Gepost op: juli 17, 2012, 11:52:23 am »

Hoi!

Ik ben onze nieuwe tweedehandse Jamet aan het inladen, en stak zonet mijn Tristar frigo in de disselbak.  Nu vroeg ik me af of die hier permanent (m.u.v. tijdens het camperen) in gestockeerd mag worden.  Eén van de voordelen om een vouwwagen te kopen is de wildgroei aan kampeermateriaal op zolder te beperken, doordat dit eigenlijk permanent in de kar kan steken.  M.u.v. van de gasflessen en de kledij moet dit volgens mij lukken, maar kan dit ook met dergelijke (absorptie) koelkast?  De winterstalling is droog maar niet echt verwarmd, vriezen doet het er wel niet.  Zijn er nog andere zaken die je er zeker uit zou nemen?
Cheers,

Bart
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #1 Gepost op: juli 17, 2012, 12:15:42 pm »

Ik heb Ja gestemd, maar niet voor de reden die erbij vermeld staat. Mijn koelkast zit namelijk ingebouwd in een vaste keuken (CCC) en zo zijn er wel meer. Ik denk dat de meeste kampeerders die niet telkens gaan uitbouwen om de vw naar de winterstalling te brengen.
Ik heb trouwens ook nog een losse koelkast, die thuis blijft als extra met een feestje. Die heeft in haar 25-jarig bestaan al alles meegemaakt en draait nog steeds.
Wel goed laten drogen en ik plaats altijd een dun plankje tussen het deksel tegen het schimmelen zodat ze op een kier open blijft.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #2 Gepost op: juli 17, 2012, 12:24:28 pm »

Bij ons idem als bij Stori. Ingebouwd in de vouwwagenkeuken en na gebruik gaat er een plankje tussen het deksel.
Gelogd

villeke

  • Gast
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #3 Gepost op: juli 17, 2012, 12:31:43 pm »

ik heb nee gestemd, maar om de reden dat ik hem in de vw niet goed kwijt kan en omdat ik hem thuis bij feesten en partijen ook gebruik  W: bier
Gelogd

Patrickvanw

  • Gast
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #4 Gepost op: juli 17, 2012, 12:47:03 pm »

Hier eveneens mee in de stalling, doekje Of plankje tussen de klep en hoppa
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #5 Gepost op: juli 17, 2012, 01:01:14 pm »

Mijn keuze zit er niet bij: Nee, we slaan hem elders op omdat we de koelbox in de auto vervoeren.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Miss BBQ

  • Gast
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #6 Gepost op: juli 17, 2012, 01:49:51 pm »

Ook ik zeg nee, maar niet om de in de poll genoemde reden, maar omdat ie toch wel heel makkelijk is als extra koeling bij feestelijke gelegenheden. Proost  :P bier W:
Gelogd

GlobetrotterXXL

  • Gast
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #7 Gepost op: juli 17, 2012, 01:53:20 pm »

Super, al bedankt voor de talrijke reacties.  Hebben thuis al 2 koelkasten, dus die zijn toereikend voor alle feestjes.  Wel een goede tip om deksel open te laten staan.  Past perfect in disselbak, dus daar zal hij moeten overwinteren!  Moesten er nog andere redenen zijn, dan hoor ik ze graag!

Bart
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #8 Gepost op: juli 17, 2012, 02:39:22 pm »

Ik heb nee gekozen maar niet met de reden die erbij staat. Wij gebruiken de koelbox ook op andere momenten dus hij gaat bij ons altijd de schuur in :J
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #9 Gepost op: juli 17, 2012, 02:40:24 pm »

Onze koelkast staat ook op zolder past misschien wel in de disselbak nooit echt goed gemeten, maar dan moet ik eerst alles uit de disselbak halen dat vind ik te veel gedoe. Wanneer we op reis gaan staat de koelbox achter in de auto en tijdens de vakantie in de tent. Staat mij niet in de weg op zolder.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #10 Gepost op: juli 17, 2012, 02:48:43 pm »

Gebruik hem thuis als extra koelkastje met feestjes e.d.
lekker handig :#
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #11 Gepost op: juli 17, 2012, 05:17:40 pm »

Onze koelkast blijft gewoon in de disselbak staan. We halen alleen de spulletjes uit de vouwwagen die we thuis ook gebruiken b.v. wat kookgerei. Het meeste hebben we wel dubbel.
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #12 Gepost op: juli 17, 2012, 06:46:21 pm »

Ook hier een Nee. maar enkel en allen omdat hij te hoog is voor in de vouwwagen. Overigens kan het geen kwaad. in bijna iedere caravan zit ook een koelkastje en die kun je er niet eens uithalen. 

Nou ja... kan wel, maar dat is net zo iets als je inbouwkoelkast uit je keuken thuis halen.  En dat is zelfs nog iets makkelijker.



Gelogd
Adventure Awaits

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #13 Gepost op: juli 17, 2012, 06:48:55 pm »

Ook ik zeg nee, maar niet om de in de poll genoemde reden, maar omdat ie toch wel heel makkelijk is als extra koeling bij feestelijke gelegenheden. Proost  :P bier W:

+1
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: Koelkastje opbergen?
« Reactie #14 Gepost op: juli 17, 2012, 09:08:36 pm »

Nee, maar de vouwwagen staat hier aan huis gestald, dus soms blijft hij even in de whitebox staan, totdat ik een feestje heb  bier, of ik verplaats hem naar zolder, zodat ik wat vouwkratten met meuk in de whitebox kan stouwen.
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal