Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Heel vreemd  (gelezen 1722 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

klapkoare

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 35
  • Merk Vouwwagen: Werkend aan eigen ontwerp.
    • Volg de bouw van mijn kampeer aanhanger (of Trailer Tent)
Heel vreemd
« Gepost op: februari 07, 2014, 07:32:54 am »

Goedemorgen allen,

Na afgelopen woensdag lid tye zijn geworden hier en zelfs een topic te hebben gestart, blek donderdag mijn accont volledig weg te zijn inclu topoic.

Heel vreemd...

Maar goed ik begin wel even opnieuw..

Voorstellen:  De naam is Ad en ben woonachtig in het  mooie Twente

Zoonlief en ik willen dit jaar voor het eerst op vakantie met een vouwwagen, na jaren in een mobile home gehuurd te hebben op campings. Omdat het de eerste keer is willen een goedkope wagen aanschaffen van onder de 400 euro. Maar wel met 2 slaapcabines.
We willen veel gaan trekken foor Frankrijk en Italie en dus gaan we zonder voortent (misschien wel een luifel)

Inmiddels heb ik er twee op het oog.. allebeide Alpenkreuzers  8)
Na de nodige youtube filmpjes over het opzetten hebben bekeken, denken we dat alleen de wagentent opzetten relatief snel gedaan kan worden..

Maar wie kunnen dat nu beter bevestigen of ontkennen dan de kenners! (m.a.w. klopt onze verwachting?)
Verder staan we natuurlijk nog steeds open voor zeer betaalbare aanbiedingen van uit dit forum en word vrijwel iedere dag Marktplaat, marktnet en Ebay als ook andere sites af gezocht naar betaalbaar net materiaal..

Affijn dat was het wel zo'n beetje en nu maar hopen dat het account wel blijft bestaan  :J

Groet Ad


Gelogd
Klik op het URL wereldbolletje om het ontwerpen en de bouw van mijn kampeer aanhanger (of Trailer Tent) te volgen.
Een meer jaren plan om uiteindelijk als "Overlander" de aarde te ontdekken.

Bonny

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.730
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Re: Heel vreemd
« Reactie #1 Gepost op: februari 07, 2014, 07:47:12 am »

Welkom op er forum .
En dat je zoek bent geraakt kan kloppen .
We zitten met het forum midden in een verhuizing .
Waarschijnlijk heb jij je aangemeld toen Alex bezig was dingen over te zetten naar een andere plek .

Groetjes Bonny
Gelogd
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

klapkoare

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 35
  • Merk Vouwwagen: Werkend aan eigen ontwerp.
    • Volg de bouw van mijn kampeer aanhanger (of Trailer Tent)
Re: Heel vreemd
« Reactie #2 Gepost op: februari 07, 2014, 01:45:46 pm »

Yes ik zag het... ik had vanmorgen de nieuwe ingang... vanmiddag de oude even weer (weer account weg) maar nu zag ik de melding van de verhuizing ::)
Stupid me..... LEZEN ....dat moet ik!   :?

Dank je Bonny
Gelogd
Klik op het URL wereldbolletje om het ontwerpen en de bouw van mijn kampeer aanhanger (of Trailer Tent) te volgen.
Een meer jaren plan om uiteindelijk als "Overlander" de aarde te ontdekken.

cahummel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 484
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Select (in wording)
  • Als je spelfouten vindt mag je ze houden!
Re: Heel vreemd
« Reactie #3 Gepost op: februari 07, 2014, 07:23:59 pm »

Als je zoekt nar een Alpenkreuzer met twee slaapcabines, genoeg ruimte voor twee personen (althans dat lees ik tussen de regels door), kan ik een Select aanraden. Niet te groot als opgezet, goed op te zetten met zijn tweeen, en als je een beetje op elkaar ingespeeld ben, dan is het opzetten in ruim onder een uur mogelijk. Die zijn ook goed te verkrijgen onder de 300 euro, die van ons heeft 180 gekost, en na wat klussen gaat die nu al weer drie jaar mee (en nog vele te gaan).

Wat ook goed kan met twee slaapcabines is:
- Prestige
- Allure
- Super GT.

De twee eersten zijn groot, en dat zijn ook bouwwagens, dus kost vrij veel tijd om op te zetten. De Super GT heeft een vaste keuken en zet erg snel op.

En voor onderdelen (zeer goed verkrijgbaar) en allerhande advies voor Alpen Kreuzers: De firma Swiba op  www.swiba.nl
Gelogd

klapkoare

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 35
  • Merk Vouwwagen: Werkend aan eigen ontwerp.
    • Volg de bouw van mijn kampeer aanhanger (of Trailer Tent)
Re: Heel vreemd
« Reactie #4 Gepost op: februari 08, 2014, 12:36:30 pm »

Dank je cahummel

De super GT staat inderdaad op de kandidatenlijst...en daar is ook al eentje gevonden en contact geweest.
Een andere kandidaat staat hier op het forum... Ik noem geen namen, maar er is contact.

Ik denk dat we aan het einde van februari een keuze gemaakt hebben en de eventuele deal dan rond is, ongeacht welke deal.
Gelogd
Klik op het URL wereldbolletje om het ontwerpen en de bouw van mijn kampeer aanhanger (of Trailer Tent) te volgen.
Een meer jaren plan om uiteindelijk als "Overlander" de aarde te ontdekken.
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal