Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omlaag

Auteur Topic: Stoelen van Action  (gelezen 38859 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Cocoon XL
Re: Stoelen van Action
« Reactie #75 Gepost op: mei 10, 2014, 07:27:03 pm »

onze action stoel gaat nu al zijn 7e kampeerjaar in
Eh dat heb ik dus ook gejokt en toch ook weer niet helemaal.
De eerste stoel hadden we 4 jaar en toen gingen er 2 mensen in zitten... tja daar is zo stoel niet op berekend.
We zijn nu dus met de 2e stoel bezig.
Gelogd
Jevipro

CenC

  • Gast
Re: Stoelen van Action
« Reactie #76 Gepost op: mei 10, 2014, 08:02:59 pm »

Wij zoeken ook naar nieuwe stoelen, vorig jaar is van de stoelen die ik van mijn vader gekregen heb  (kampeert niet meer) er een stuk gegaan. Echter, voor Crespo of Lallemand hebben wij helemaal geen geld, wat is een goed en goedkoop alternatief? Die van de Action heb ik naar staan kijken en eigenlijk vond ik ze nogal flimsy.  (en zeg nu alsjeblieft niet dat zoiets er niet is, of dat het een investering is, geld dat er niet is kan ik ook niet uitgeven, we moeten al zo vaak iedere euro drie keer omdraaien voordat we hem uitgeven)

Op MP vind je veel goede kwaliteit stoelen voor weinig...
Gelogd

Deborah van Vliet

  • Gast
Re: Stoelen van Action
« Reactie #77 Gepost op: mei 18, 2014, 10:40:29 am »

Op MP vind je veel goede kwaliteit stoelen voor weinig...

Gisteren kwamen mijn ouders met een kampeer kadootje! Ik had een advertentie op marktplaats gevonden waarbij iemand een boel Crespo stoelen aanbood voor 25 € stuk! Ik vind het niet erg als ze 2e hands zijn, nieuw kan ik ze niet betalen! Mijn ouders hebben het voor ons 10 jarig huwelijk jubileum gekocht! Ik ben er dol blij mee! Ze zien er prima uit en zitten heerlijk! ook heb ik er 2 voetenschuif bankjes bij gekregen! De stoelen stonden laatst voor 103 € bij bol!
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Stoelen van Action
« Reactie #78 Gepost op: mei 18, 2014, 11:15:26 am »

Dat noemen ze dan een goeie koop. Wij hebben er zo ook 4 crespo's. 5 jaar gelden 2de hands gekocht, voor 40 euro voor de 4, zaaalig toch. Zitten dan eens zo goed  ;)
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Stoelen van Action
« Reactie #79 Gepost op: mei 18, 2014, 12:52:15 pm »

Gisteren kwamen mijn ouders met een kampeer kadootje! Ik had een advertentie op marktplaats gevonden waarbij iemand een boel Crespo stoelen aanbood voor 25 € stuk! Ik vind het niet erg als ze 2e hands zijn, nieuw kan ik ze niet betalen! Mijn ouders hebben het voor ons 10 jarig huwelijk jubileum gekocht! Ik ben er dol blij mee! Ze zien er prima uit en zitten heerlijk! ook heb ik er 2 voetenschuif bankjes bij gekregen! De stoelen stonden laatst voor 103 € bij bol!
da's mazzel. Hier in de buurt staan ze voor veel hogere prijzen. O.a. Euro 180 voor 4 stuks.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

forbes

  • Gast
Re: Stoelen van Action
« Reactie #80 Gepost op: mei 26, 2014, 11:27:00 am »

Voor ons gezin hebben we 3 jaar geleden de stoelen van Action aangeschaft voor één seizoen omdat we genoeg kosten hadden gehad om dure stoelen aan te schaffen. Het kostte haast niets en ik dacht ook niet dat het hele degelijke stoelen zouden zijn, zo zagen ze er ook niet uit, maar wat een prima stoelen voor het geld zeg! Ik weeg 130 kilo en zit zonder centje pijn comfortabel. Na 3 jaar intensief gebruik zijn ze alle 4 nog in prima staat. Hiervoor had ik voor mezelf een dure Crespo stoel  speciaal voor zware mensen. Deze begaf het na 2 jaar, ik bedoel maar....
Gelogd

Runningr

  • Gast
Re: Stoelen van Action
« Reactie #81 Gepost op: mei 26, 2014, 11:31:14 am »

Zelfde ervaring: hebben ook action stoelen. Ook om mijn gewicht uit te schrijven zijn 3 cijfers nodig en de stoelen zijn na 2 jaar (5-6 weken gebruik per jaar) nog als nieuw. We gaan wel kijken naar nieuwe, omdat het zitcomfort mij niet helemaal bevalt. Maar dat heeft meer te maken met mijn lengte (>2m) dan met de stoel.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL
Re: Stoelen van Action
« Reactie #82 Gepost op: juni 03, 2014, 10:02:51 pm »

Voor ons gezin hebben we 3 jaar geleden de stoelen van Action aangeschaft voor één seizoen omdat we genoeg kosten hadden gehad om dure stoelen aan te schaffen. Het kostte haast niets en ik dacht ook niet dat het hele degelijke stoelen zouden zijn, zo zagen ze er ook niet uit, maar wat een prima stoelen voor het geld zeg! Ik weeg 130 kilo en zit zonder centje pijn comfortabel. Na 3 jaar intensief gebruik zijn ze alle 4 nog in prima staat. Hiervoor had ik voor mezelf een dure Crespo stoel  speciaal voor zware mensen. Deze begaf het na 2 jaar, ik bedoel maar....
Ik denk dat dat van een Crespo niet mag. Er kan natuurlijk altijd een maandagmorgen model tussen gezeten hebben. In zo'n geval neem ik met de fabrikant contact op.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.363
Re: Stoelen van Action
« Reactie #83 Gepost op: juni 04, 2014, 07:47:51 pm »

Deze week in de aanbieding:

http://www.action.nl/products/view/id/3238/-p/viewid/9/favoritelistid/46


4,99

Blijft natuurlijk de vraag of het wat is.. en daar kom je maar op 1 manier achter.
Gelogd
Adventure Awaits

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL
Re: Stoelen van Action
« Reactie #84 Gepost op: juni 05, 2014, 06:42:09 pm »

Deze week in de aanbieding:

http://www.action.nl/products/view/id/3238/-p/viewid/9/favoritelistid/46

Blijft natuurlijk de vraag of het wat is.. en daar kom je maar op 1 manier achter.
Heb vorig jaar iemand door zo'n stoel heen zien zakken :#
Gelukkig niet gewond geraakt. Er had maar zo een buis in zijn achterwerk kunnen prikken.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Palafima

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 137
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee GL
Re: Stoelen van Action
« Reactie #85 Gepost op: juni 06, 2014, 07:41:44 am »

Nou als starter van dit topic nog maar even een reactie! :J Stoelen zijn technisch nog prima maar zitcomfort is niet optimaal hoor! Prijs/kwaliteit wat mij betreft dik in orde maar voor de lange zit.... bier
Gelogd

Wuppie_84

  • Gast
Re: Stoelen van Action
« Reactie #86 Gepost op: juli 01, 2014, 08:10:51 pm »

Deze week in de aanbieding:

http://www.action.nl/products/view/id/3238/-p/viewid/9/favoritelistid/46


4,99

Blijft natuurlijk de vraag of het wat is.. en daar kom je maar op 1 manier achter.

Deze hadden we vorig jaar gekocht voor het weekendje Ardennen met vrienden. Wij vonden ze niet fijn zitten. De zijkanten zaten na lang zitten helemaal in onze benen. Ze gaan dit jaar niet mee!

Maar iedereen is ander, zit anders en dat is maar goed ook.

Groetjes
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Jasmin
Re: Stoelen van Action
« Reactie #87 Gepost op: juli 01, 2014, 08:15:30 pm »

Ze zijn niet super voor 14 dagen zitten, maar voor een korte vakantie vind ik ze prima. Helaas gaan de armleuningen wel snel stuk.
Gelogd

Dewi

  • Gast
Re: Stoelen van Action
« Reactie #88 Gepost op: juli 24, 2014, 11:16:00 am »

Wij hebben vorig jaar ook 2 stoelen bij de action gekocht. Stoel nummer 1 daar brak de armleuning al van af dus als je niet uit keek lag je lang uit in je stoel aangezien de leuning naar achter klapte  :#
Ze hebben het beide niet onze kleine 3 weken kamperen niet overleefd, de laatste overnachting in Frankrijk hebben we ze achter moeten laten.

Dit jaar maar opzoek naar een betere stoel  8)
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal