Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Meenemen bedverlenger Aart Kok Kariba GameDrive  (gelezen 773 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mklapper

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kariba
    • M-Knives
Meenemen bedverlenger Aart Kok Kariba GameDrive
« Gepost op: juli 02, 2023, 03:39:18 pm »

Na één seizoen in onze Kariba GameDrive te hebben gekampeerd, hebben we toch (via Marktplaats) een bedverlenger op de kop getikt. Mijn 2,03 m. was toch net iets te lang om geheel ontspannen te slapen. De vraag is nu, hoe nemen anderen de bedverlenger mee op reis? Ik denk erover om hem op de kar onder het dekzeil te leggen, maar hierdoor komt het dekzeil een stuk omhoog.

Iemand een idee of het bij slecht weer problemen oplevert als het dekzeil nog maar een cm of 5 over de metalen bak valt? Of heeft iemand een ander lumineus idee? De bak van de vouwwagen zit al vol met andere praktische spulletjes en achter in de auto (die trouwens fors is) past niet.

Ben benieuwd naar eventuele reacties!
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Meenemen bedverlenger Aart Kok Kariba GameDrive
« Reactie #1 Gepost op: juli 02, 2023, 07:44:51 pm »

Onze vorige wagens hadden allemaal een zeil. Twee centimeter is voldoende, er kroop bij ons hooguit een enkele druppel omhoog was onze ervaring. Ik zou hem er lekker onder gooien, zo vaak rijd je per saldo niet in de regen.

Ik heb geen idee hoe een bedverlenger er uit ziet, maar heeft Aart Kok daar geen oplossing voor? Loop eens langs als je in de buurt bent.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

LarsNL

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 332
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Gamedrive Classic (2021)
Re: Meenemen bedverlenger Aart Kok Kariba GameDrive
« Reactie #2 Gepost op: juli 02, 2023, 09:00:38 pm »

Hoe je iets vervoert dasr hebben ze vast geen oplossing voor nee;-) in dd bak. Maar die zit vol zo te lezen.

Ik heb geen idee hoe ze er precies uit zien, maar als er ook een stuk matras op zit, zou ik hem bij nat weer (met opzetten moet je hem dan toch aan de regen bloodstellen) niet onder t zeil leggen. Je zou als je twijfelt over die 5 cm een verhoogt zeil kunnen kopen/laten maken.

Zelf zou ik kijken of je hem toch in je vouwwagen krijgt… en desnoods andere dingen dan in de auto te vervoeren.

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal