Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Ervaring na drie/vier jaar windforce op de HK  (gelezen 1653 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

katjakley

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 119
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Ervaring na drie/vier jaar windforce op de HK
« Gepost op: augustus 12, 2016, 12:22:10 pm »

Beste HK-ers,

Over het windforce systeem lijkt men niet uitgepraat te worden op dit forum. Veel mensen waren sceptisch bij de introductie, terwijl hij nu bij de Kyte en aero alleen nog maar geintergreerd wordt verkocht.

Wat zijn jullie ervaringen en daarbij rekening houdend met
- eerste generatie
- als optie later ingebouwd
- standaard geleverd

Hebben jullie storingen, werkt het naar vier jaar nog steeds even goed; merken wij verschil tussen achteraf inbouw en volledig geïntegreerd? Of is het idd te mooi om waar te zijn?

Ben erg benieuwd!
Gelogd

Wammus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 121
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper kyte windforce
Re: Ervaring na drie/vier jaar windforce op de HK
« Reactie #1 Gepost op: augustus 12, 2016, 12:49:35 pm »

Ik heb de eerste geneatie en ben hie spinnend tevreden over. Is als optie geleverd dus niet achteraf ingebouwd.

Ik zou er zo weer voor gaan.... Ook de stroomaansluiting op de campings is geen probleem ook al heb je 6ampere het gaat vaker goed dan verkeerd.... Want ja soms klapt de zekering eruit maar dat is na 3 jaar gebruoik op 1 hand te tellen terwijl we toch gemiddeld 8 tot 10 camping aandoen. Zowel afbrmeken als opbouwen is zeer snel en gemakkelijk....

Je hebt wel 1 nadeel: je hebt altijd veel belangstelling en mensen staan met open mond te kijken......

Iedereen mag zijn mening hebben ove nut en noodzaak maar ik zou niet anders willen en heb tot nu toe geen enkele storing gehad.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal