Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: leven in schuurtent  (gelezen 1834 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thies

  • Gast
leven in schuurtent
« Gepost op: april 14, 2018, 10:11:32 pm »

Hallo
Wij willen met onze tweedehands jamet arizona  van 2000 voor de eerste keer buiten de zomervakantie op weekend gaan in Mei.
wel zouden we niet onze voortent uitzetten ( te veel werk voor enkel 3 overnachtingen.). nu is mijn vraag: kan een coleman event shelter met 4 zijwanden en 2 Safe-T-heaters voldoende warmte geven en bescherming tegen de regen indien het weer zou tegenslaan. of is er een andere alternatief
Gelogd

thies

  • Gast
leven in schuurtent
« Reactie #1 Gepost op: april 15, 2018, 08:19:07 am »

Hallo
We gaan tijdens het weekend van 1 mei met onze vouwwagen op een camping gaan staan.
Eigenlijk zouden we voor deze periode onze voortent niet willen gebruiken. Is een schuurtent met verwarming  een goed alternatief om 3 dagen in te leven bij regenweer en koude ( niet in slapen zouden wel onze slaapgedeelte en luifel van de vouwwagen open zetten). of zijn er beter  alternatieven?
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: leven in schuurtent
« Reactie #2 Gepost op: april 15, 2018, 10:41:54 am »

Wij kamperen altijd. Ook in de winter. En gebruiken de luifel met de zij kanten er in. Mocht het echt niet te doen zijn. Wat ik niet verwacht in mei. Dan gaan we in de bakwagen zitten. Maar een voortent van een vouwwagen is net zo snel op gezet als een schuur tent lijkt mij

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

muis

  • Gast
Re: leven in schuurtent
« Reactie #3 Gepost op: april 15, 2018, 07:36:21 pm »

 Deze even samengevoegd
Gelogd

AnnekeCornee

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 542
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2008
Re: leven in schuurtent
« Reactie #4 Gepost op: april 16, 2018, 12:18:07 pm »

Een Coleman Event Shelter is bedoeld als bescherming tegen de zon (zorgt voor schaduw). Een klein buitje kan ie wel hebben, maar met een flinke bui houd je het niet droog, door het ventilatieluikje in de nok (waait er onderdoor). En isolatie tegen kou biedt het doek ook niet echt.
Gelogd

elianmars

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 145
  • Merk Vouwwagen: RM Runner S 1998
Re: leven in schuurtent
« Reactie #5 Gepost op: april 16, 2018, 01:11:46 pm »

Wij hebben ooit in Italiƫ de laatste nacht en dag in een partytent met zijwanden geslapen en geleefd. Die had kunststof doek, wat goed tegen regen bestand is. Dat ging prima en de partytent was snel opgezet.

Maar wat is de reden dat je de voortent niet wil opzetten?
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal