Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Voortent malawi 1.0  (gelezen 523 keer)

Willemijnspeelman

• Klapperraar
  • **
  • Geslacht: Vrouw
  • Welk kampeermiddel : Cabanon malawi 1.0
Voortent malawi 1.0
« Gepost op: augustus 09, 2024, 11:09:56 am »

Goede dag
Ik heb een malawi 1.0 2e hands aangeschaft en we zijn er nu voor het eerst mee aan het kamperen. Ik heb niet goed overzicht over welke stokken bij de voortent en welke stokken bij de luifel horen. Ik heb nu de luifel staan maar hoe stokken over en de luifel staat hoger dan de basis zelf. Er lijkt iets niet helemaal te kloppen. Heeft iemand voor mij een overzicht / tekening van welke stokken waarbij horen?
En weet iemand of deze stokken ook in aluminium aan te schaffen zijn?

Groet willemijn

Koenta_kinte

• Klap nerd
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: Voortent malawi 1.0
« Reactie #1 Gepost op: augustus 09, 2024, 03:00:38 pm »

Even voor de helderheid: je hebt zowel luifel als voortent erbij? En je hebt nu de luifel aangebouwd?

Sowieso als je beide hebt en beide opbouwt houd je stokken over. De kleine korte stokjes die vooraan de voortent zitten laat je eraf als je er de luifel aanzet meen ik me te heugen. En je hebt dan ook andere horizontale stokken nodig om luifel aan voortent te maken.

De opbouw van beide onderdelen is hetzelfde, het verschil is de diepte van de tent. De luifel is minder diep, de horizontale stokken zijn dus korter.
Dat de luifel hoger uitkomt dan de basis tent kan, zeker als de plek niet vlak is. Je kan de poten van de luifel aan de voorkant wel wat in hoogte verstellen.

Wij hebben alles gemarkeerd bij de eerste keer opzetten, dat maakt het handiger daarna. En alles in de eigen zak bewaren en daar staat ook groot luifel en voortent op. Heb je er een mapje met papieren bij? Daar zat volgens mij een opbouwschema in. Ik heb de onze zo niet bij de hand, anders maakte ik een foto voor je.

Willemijnspeelman

• Klapperraar
  • **
  • Geslacht: Vrouw
  • Welk kampeermiddel : Cabanon malawi 1.0
Re: Voortent malawi 1.0
« Reactie #2 Gepost op: augustus 16, 2024, 09:26:11 am »

Dank je wel voor je reactie.
Ik heb voortent en luifel maar nu had ik alleen de luifel opgezet.
Ik ben er inmiddels achter dat het stok is om bed te ondersteuner als deze omhoog staat en extra spanstokken.
Pagina's: 1   Omhoog

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal