Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Is de Trigano Odyssee van 2006 voorbereid voor montage schokbrekers tempo 100?  (gelezen 2306 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

djsmids

  • Gast

Ik wil graag schokbrekers monteren op mijn Trigano Odyssee van 2006 om een Temp 100 vergunning te kunnen krijgen. Weet iemand of het chassis en de as daarvoor zijn voorbereid? Ik heb mijn vouwwagen in de stalling staan, en het is wat lastig om het ter plaatse te gaan bekijken.
Ik heb al wel afbeeldingen gezien waar een chassis al gaten had, en waar een hulpstuk in de draagarm van het wiel gestoken kon worden. Ik ben benieuwd of dat bij onze vouwwagen ook zo is uitgevoerd. Als dat zo is, wordt het een klusje dat goed te doen is.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Is de Trigano Odyssee van 2006 voorbereid voor montage schokbrekers tempo 100?
« Reactie #1 Gepost op: mei 14, 2013, 06:17:48 am »

Als de draagarmen van je onderstel een paar oogjes aanzitten, dan kun je daar een hulpstukje aanbouten. In het frame van de vw moet je per kant 2 gaten boren voor een ander hulpstuk. Ik weet niet of 2006 geschikt zou zijn. Setjes heb ik besteld bij Wiedemann in Duitsland, kosten iets rond de 80 Eu. Elders op dit forum zin er Topics over de montage van schokbrekers aan Jamets. Overigens zijn er ook setjes die je aan je draagarmen vast last, die passen natuurlijk altijd.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal