Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Ruimte voortent trigano odyssee  (gelezen 7168 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ilse77

  • Gast
Ruimte voortent trigano odyssee
« Gepost op: mei 18, 2013, 06:45:55 pm »

Hoi,
Wij zijn aan het kijken voor een nieuwe vw? En ons oog is gevallen op de trigano odyssee. Nu twijfel ik over de grote van de binnenrent, bij slecht weer. Wij hebben twee kinderen. Wie weet of je er genoeg ruimte hebt voor een tafel en 4 stoelen en dan ook nog bewegingsruimte hebt.

Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #1 Gepost op: mei 18, 2013, 07:08:50 pm »

Heel ruim is het niet maar het kan wel.
Et is natuurlijk bij kamperen meestal zo dat je vóór de tent de meeste ruimte hebt.
Gelogd

Jootje1710

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.350
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive 2018
  • Je bent gek op klappen of niet!!
Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #2 Gepost op: mei 18, 2013, 07:35:47 pm »

Hoi,
Wij hebben een Trigano Odyssee met gastencabine. Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn, maar afgelopen kampeerweekend met de vouwwagenclub had ik op enig moment 6 kinderen in de tent, 3 op een bed en 3 in de gastencabine.
Voor de zomervakantie ga ik graag naar een zonzeker land zodat we meer buiten verblijven dan binnen.

Groetjes, Jootje
Gelogd
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.784
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #3 Gepost op: mei 18, 2013, 07:48:57 pm »

Wij leefden toen we de Odyssee hadden toch vooral onder de luifel. Tafel & stoelen binnen voor 4 en daarnaast nog bewegingsruimte vonden wij te krap, de gastencabine scheelt volgens mij aanzienlijk, deze hebben wij nooit gehad!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #4 Gepost op: mei 18, 2013, 10:04:03 pm »

Wij hebben 10jaar een odyssee gehad.
En alleen als je langere tijd slecht weer hebt en veel binnen moet zitten is vanaf een 5 man echt krap maar 4 moet kunnen echt ruim is het natuurlijk niet.
Maar bij warmer weer zit je onder de luifel buiten mogelijkheden zat.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #5 Gepost op: mei 19, 2013, 08:03:09 am »

Hangt er ook nog van af hoeveel rommel je in de voortent hebt staan.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #6 Gepost op: mei 19, 2013, 08:08:34 am »

Dit kun je niet voor iemand anders inschatten .
Wij hebben een jametic en 4man.
We vinden de ruimte genoeg maar zoals al eerder gezegd het moet geen dagen achter elkaar regenen.
Wie bij de koelkast zit regeld het drinken en wie bij de keuken de borden enz enz.
Scheelt weer geloop in de voortent ;)
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

jelijn

  • Gast
Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #7 Gepost op: mei 19, 2013, 12:15:35 pm »

Dat wordt een ritje naar de dealer. Wij hebben toendertijd bij de kampeerzaak een tafel en 4 stoelen in de voortent gezet die we thuis ook hadden. Dit op de manier waarop je ook zou zitten, dus niet netjes onder tafel en ook geen compacte klapstoelen, en dan een tijdje zitten en beleven. Dan krijg je al gauw een idee of het te krap is.
Gelogd

Rvdboomen

  • Gast
Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #8 Gepost op: mei 20, 2013, 06:41:28 pm »

Kom net terug van de dealer, wij vinden ruimte ook beperkt. Met zijtent is het te doen.
Onze leuze gaat waarschijnlijk de olympe worden vanwege die extra ruimte.
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #9 Gepost op: mei 20, 2013, 09:32:44 pm »

Is een jametic geen optie? Wij hebben ook eens gekeken voor een Odyssee of Jametic. Wij (met 3 kinderen) hadden de voorkeur voor de jametic omdat we deze zonder 2e vast bed konden kopen, maar met het zitje.
Dan heb je voldoende ruimte bij slecht weer om binnen te verblijven. De jongste zou bij ons in het ondertentje gaan en de oudste 2 of in een bijzettentje of gastencabine. Je kunt geloof ik ook nog het zitje ombouwen naar slaapplek.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #10 Gepost op: mei 21, 2013, 05:56:39 am »

Is een jametic geen optie? Wij hebben ook eens gekeken voor een Odyssee of Jametic. Wij (met 3 kinderen) hadden de voorkeur voor de jametic omdat we deze zonder 2e vast bed konden kopen, maar met het zitje.
Dan heb je voldoende ruimte bij slecht weer om binnen te verblijven. De jongste zou bij ons in het ondertentje gaan en de oudste 2 of in een bijzettentje of gastencabine. Je kunt geloof ik ook nog het zitje ombouwen naar slaapplek.
Wij zijn met 3 personen in een Jametic. Dochter sliep altijd in een ondertent. Maar als het erg koud was, sliep ze ook wel op het luchtbed in de wagenbak. Maar tegenwoordig zit er een zijtent aan, extra ruimte en kunnen 2 personen slapen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Twice3

  • Gast
Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #11 Gepost op: mei 21, 2013, 04:12:05 pm »

Ook wij hebben een Odyssee en zijn er erg blij mee! Wij hebben 3 kids van boven de 10 jaar. Afgelopen meivakantie zaten we er met z'n 6en in (zoon had een vriend mee). Dat was wel erg veel maar ook wel weer erg knus. Ik moet er wel bj zeggen dat ik er 4 kastjes in had staan  :O en dat ga ik nu veranderen. In de gastencabine komen nu andere kastjes te staan waardoor we de voortent vrij houden en dan lijkt het me prima te doen.
Gelogd

Pastelka01

  • Gast
Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #12 Gepost op: juli 24, 2013, 02:18:43 pm »

Wij hadden deze vakantie 1 dag regen - gezelig met 2 kinderen in de voortent gezeten.
De bewegingsruimte is wel beperkt (wij hebben de keuken en 2 kasten in de voortent staan), maar goed te doen. Ik heb de kinderen gewoon met een pot klei aan tafel gezet. Ging prima en vermaakten zich goed totdat het weer droog werd.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #13 Gepost op: juli 24, 2013, 02:37:41 pm »

Met kinderen is het voor ons goed te doen. De schatjes zijn nu 6, 9 en 11 jaar oud. Het zijn niet de allerrustigste (schrijf je dat zo?) kids (maar wel erg lief).

Tja, dagen slecht weer en kamperen is nooit ideaal... Maar een dagje regen is geen enkel probleem.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re: Re: Ruimte voortent trigano odyssee
« Reactie #14 Gepost op: juli 24, 2013, 09:54:12 pm »

Met kinderen is het voor ons goed te doen. De schatjes zijn nu 6, 9 en 11 jaar oud. Het zijn niet de allerrustigste (schrijf je dat zo?) kids (maar wel erg lief).

Tja, dagen slecht weer en kamperen is nooit ideaal... Maar een dagje regen is geen enkel probleem.

Dan zit je waarschijnlijk in een overdekt speelparadijs of  je hebt een hotel geboekt. ...:-)
Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal