Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Trigano Galleon  (gelezen 3246 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Poldervogel

  • Gast
Trigano Galleon
« Gepost op: juni 06, 2013, 04:17:07 pm »

Na een uitgebreide oriƫntatie staan we op het punt de Trigano Galleon te kopen. Mooie aanbieding bij Pauw in Heerhugowaard.
Pakket twv ca. 1100 Euro gratis met:

Reservewiel met beugel   
Neuswiel 48 mm   
Ondertent   
Luifel aanritsbaar   
Kuipgrondzeil inritsbaar

Dus voor 4.000 Euro ben je een heel eind. Denken jullie dat een disselbak erbij noodzakelijk is? En is de aanbieding inderdaad zo goed als hij lijkt?
Gelogd

Poldervogel

  • Gast
Re: Trigano Galleon
« Reactie #1 Gepost op: juni 06, 2013, 04:32:07 pm »

ik bedoel voor 5.000 Euro natuurlijk. Aanschafprijs is 4.895,-
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Trigano Galleon
« Reactie #2 Gepost op: juni 06, 2013, 07:39:46 pm »

Ziet er netjes uit hoor. Ik zou niet zonder disselbak willen.

Of de prijs correct is weet ik niet.

Bij Erica kost de vouwwagen ook ? 4.895 is wel een vanaf prijs, je kunt eens bellen om te vergelijken.  :)

http://www.erica-recreatie.nl/erica_vouwwagens_trigano.html#anchorgalleon
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Tom

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 360
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re: Trigano Galleon
« Reactie #3 Gepost op: juni 06, 2013, 07:52:56 pm »

Tenzij je graag een fietsendrager op de dissel wil hebben, anders zou ik ook voor een disselbak gaan, bij ons staat de koelkast, zeil voor onder kuipzeil, krat met spullen en nog wat andere troepjes. Ik zou zelf niet zonder kunnen in ieder geval.
Gelogd

Poldervogel

  • Gast
Re: Trigano Galleon
« Reactie #4 Gepost op: juni 07, 2013, 02:42:25 pm »

is het een goed idee om een disselbak 2e hands te kopen op Marktplaats? zijn daar verschillende soorten in en welke kun je dan het beste nemen? thx voor jullie reacties
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: Trigano Galleon
« Reactie #5 Gepost op: juni 07, 2013, 03:36:41 pm »

Gebruikte disselbakken zijn vrij schaars op marktplaats en er worden stevige prijzen gevraagd. Daar tegen over staat dat orginele disselbakken van Trigano ook niet bepaald goedkoop zijn. Voordeel wel is dat als je er eentje bij je klapper dealer koopt samen met je VW deze al voor je wordt gemonteerd en vaak wordt de stroom voorziening voor je koelbox dan ook al in de disselbak gebracht.
Kun je er toch eentje gebruikt overnemen is zelf monteren geen probleem, de gaten zijn in je dissel al voorgeboord, slotbouten, sluit en veerringen gebruiken voor de montage is dan raadzaam. Vrijwel elk model moet passen.
Gelogd

Tom

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 360
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re: Trigano Galleon
« Reactie #6 Gepost op: juni 07, 2013, 03:55:19 pm »

Tja, daar kom je meestal achteraf pas achter, er zitten vast goede bij. Ook belangrijk is de maat die je kwijt kan. Kwa soorten heb je meestal kunstof, hout of metaal. Op die van ons zit zo'n grote alpenkreuzer disselbak van kunststof, onderin is deze verstevigd dmv hout.
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: Trigano Galleon
« Reactie #7 Gepost op: juni 07, 2013, 04:03:47 pm »

Wij hebben op de dissel van onze Trigano Oceane een volledig metalen disselbak van een Scout Pivo, voor een prikkie kunnen kopen, is niet de grootste maar onze koelbox en alle haringen, hamer, voetplaten en plankjes etc. passen er allemaal in. De kleur is wit, maar met de bekende scout strepen erop, vinden we niet erg, functionaliteit gaat in deze voor.
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.347
Re: Trigano Galleon
« Reactie #8 Gepost op: juli 07, 2013, 09:15:40 pm »

Omdat ik andere niet standaard plannen had voor de dissel heb ik de disselbak er niet bijgekocht. ik vind de de Galeon disselbak wel fraai op de wagen. het is echt een enorme bak ruimte die je er bij krijgt. Als je ook van het slimme pakken bent dan kan je met zo'n disselbak erbij echt heel veel in je wagen kwijt. Dus... ik zou het zeker doen!

wat de prijs betreft die lijkt me correct.
Gelogd
Adventure Awaits
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal