Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Trigano odyssee of holtkamper flyer  (gelezen 2633 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jametarizona

  • Gast
Trigano odyssee of holtkamper flyer
« Gepost op: juli 08, 2014, 09:05:57 am »

Beste Mensen,

Ik kan kiezen tussen twee vouwwagens: de holtkamper Flyer model 2000 en de Trigano Odysee model 2007.
Mij lijkt me de opbergruimte in de holtkamper voor tafel stoelen en kleding beperkt, zeker als er nog luifels en erkers en stokken bij zitten. De Trigano heeft een volledig belaadbare vloer.
het gaat ons erom dat we met drie kinderen  (4,7,9) er in kunnen slapen en onze kleding in de banken kunnen bewaren.

wat is jullie advies?
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Trigano odyssee of holtkamper flyer
« Reactie #1 Gepost op: juli 08, 2014, 09:23:28 am »

Kwaliteit Holtkamper is beter maar de Flyer is wel ouder. De flyer zal wel een snellere opzetter zijn.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Trigano odyssee of holtkamper flyer
« Reactie #2 Gepost op: juli 08, 2014, 09:37:20 am »

De Flyer is 2 keer zo oud als de Odyssee, uit dat oogpunt zou ik eerder voor de Odysse gaan.




(....... en, eerlijk gezegd, is een Flyer nooit mijn ding geweest; die schuine hoeken die naar binnen komen zetten  :? .......... ik vind het maar een vreemd model, een Cocoon is van de HK familie meer mijn cup of tea)
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Trigano odyssee of holtkamper flyer
« Reactie #3 Gepost op: juli 08, 2014, 06:06:51 pm »

Pffft dat os niet zo simpele vraag als het op het eerste gezocht lijkt. De "oude" Holtkamper kan minder gebruikerssporen hebben dan de nieuwere Trigano.
Een kennis van mij heeft toevallig Een Holtkamper uit 2003 gekocht bleek bij opzetten dat alles nog in nieuwstaat is. Elastieken enz enz
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.281
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Trigano odyssee of holtkamper flyer
« Reactie #4 Gepost op: juli 08, 2014, 08:13:46 pm »

De Flyer is 2 keer zo oud als de Odyssee, uit dat oogpunt zou ik eerder voor de Odysse gaan.




(....... en, eerlijk gezegd, is een Flyer nooit mijn ding geweest; die schuine hoeken die naar binnen komen zetten  :? .......... ik vind het maar een vreemd model, een Cocoon is van de HK familie meer mijn cup of tea)
Dacht ik vroeger ook.
Maar ben blij dat ik mijn 2005 jametic heb ingeruild voor een 2002 Cocoon wat een verschil in kwaliteit zeg.
En de flyer heeft veel ruimte terwijl hij makkelijk op te zetten is.

Trouwens een gevaarlijke vraag.
Zoveel mensen zoveel meningen. ;)
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.281
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Trigano odyssee of holtkamper flyer
« Reactie #5 Gepost op: juli 08, 2014, 08:15:59 pm »

Hmmm zullen we het trouwens bij 1 topic houden.

Zie ik nu pas.

http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=14460.0
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal