Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Trigano Odyssee GL - bedmaat  (gelezen 1419 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lee532

  • Gast
Trigano Odyssee GL - bedmaat
« Gepost op: juni 25, 2018, 03:50:42 pm »

Hoi Allen. Helaas staat de vouwwagen niet in de buurt. Daarom lukt het mij niet om de maten van het bed boven de bak te meten.

Is er iemand die weet wat de afmeting van het bed is boven het 'bakgedeelte' van het type Trigano Odyssee GL? Ik weet niet meer precies het bouwjaar, maar het is rond 2001. Ook is er niet zo systeem waarin je het gehele bed makkelijk kan optillen, maar moet je dat doen door de slaapkussens met klittenband van elkaar te halen, waarna je vervolgens in de bakken kan door de deksels van de bakken te openen. In het midden kun je een tafel maken.

Graag hoor ik van iemand wat de afmetingen zijn van het bed.

Alvast bedankt.
Gelogd

weep

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 397
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1999
Re: Trigano Odyssee GL - bedmaat
« Reactie #1 Gepost op: juni 26, 2018, 06:57:50 pm »

volgens de folder uit 2000 (staat ook op deze site) 230 bij 152. Maar als je de matras wil vervangen kun je natuurlijk ook een wat kleinere, gangbare maat kiezen, dat lijkt me zeker voor wat betreft de lengte ook beter gaan passen.
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Trigano Odyssee GL - bedmaat
« Reactie #2 Gepost op: juni 26, 2018, 11:09:36 pm »

In onze was dat volgens mij 200x140. In de folder staat de bakmaat, net zoals bij veel andere merken. Dus dat zou ik niet vanuit gaan.
Gelogd

Lee532

  • Gast
Re: Trigano Odyssee GL - bedmaat
« Reactie #3 Gepost op: juni 27, 2018, 12:39:45 pm »

Dank voor de antwoorden. Weep, ik heb gezocht naar de folder maar kan deze niet vinden. Waar kan ik deze vinden?
Gelogd

weep

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 397
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1999
Re: Trigano Odyssee GL - bedmaat
« Reactie #4 Gepost op: juni 28, 2018, 05:52:01 pm »

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=16897.0

Bij het forumonderdeel vouwwagenmerken / trigano staat een subboard instructieboekje/tekeningen. Daar staan ook de folders.
Ik ben het overigens eens met Drikusniet, ik zou een wat kleinere maat matras kiezen. 210-145 zou mijn max zijn. (ik heb op de plank 140-200 liggen, die moet niet breder maar kan nog wel wat dieper. De bak is net iets breder en dieper, vandaar).
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal