Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Overzichtskaart van campings met een recensie  (gelezen 14177 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Overzichtskaart van campings met een recensie
« Gepost op: september 07, 2015, 04:01:35 pm »

Alle campings waarover een review is geschreven op vouwwagenclub.info staan nu op een google kaart: Campings reviewd door de Vouwwagenclub.info



Op de kaart geeft de kleur van de pin het formaat van de camping aan.

<25 plaatsen: groen
25-50 plaatsen: oranje
50-150 plaatsen: rood
>150 plaatsen: paars

Bij elke camping staat een link naar de review en wordt achter de naam van de camping het aantal sterren en het aantal plaatsen vermeld. Bijvoorbeeld: Piani di Clodia****(1422)
Als er geen * achter de camping naam afgebeeld staat heeft de camping geen ster óf is het mij niet gelukt te achterhalen of een camping een * heeft.

  Fouten maken is menselijk. Dus als gegevens niet geheel juist of compleet zijn graag een PM-berichtje dan pas ik het zsm aan
bijgewerkt: 12-08-2015
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

kph

  • Gast
Re: Overzichtskaart van campings met een recensie
« Reactie #1 Gepost op: september 12, 2015, 08:15:44 pm »

Dit kaartje bedoelde ik dus, zou toch superhandig zijn als je in dit kaartje ook alle campings in de rest van Europa zou kunnen zien waar een recensie van geschreven is en niet alleen Italie?? Maar ik begrijp dus dat dat niet mogelijk is ivm de layers?
Gelogd

mar-ine

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 313
  • Merk Vouwwagen: AartKok- LS/RL/GD
Re: Overzichtskaart van campings met een recensie
« Reactie #2 Gepost op: september 13, 2015, 12:25:07 am »

Er is toch per land een kaartje?
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal