Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?  (gelezen 28231 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #15 Gepost op: december 26, 2013, 11:26:43 am »

Vaag verhaal, met dit persoon zou ik niet in zee gaan.
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #16 Gepost op: december 26, 2013, 11:42:59 am »

De fa Roadmaster staat buiten in dit verhaal, of ze moeten aantoonbare schade ondervinden. Uberhaupt dat ze een reactie geven zegt al veel. En Er hoeft niets mis te zijn met de aangeboden vouwwagens, maar de verkopende partij geeft niet de juiste informatie zoals bv bouwjaar, redenen enz. Dit wekt geen vertrouwen. En zelf zou ik dus niet in zee met deze partij gaan.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #17 Gepost op: december 26, 2013, 11:44:08 am »

Ik vind de feactie van roadmaster wel een beetje vaag.
Hoezo soeken zij dit niet tot de bodem uit???
Waarom zou Roadmaaster dat moeten doen? Ze zijn geen recherche.
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #18 Gepost op: december 26, 2013, 12:10:04 pm »

Waarom zou Roadmaaster dat moeten doen? Ze zijn geen recherche.

Roadmaster zou zich druk kunnen maken omdat het ook op hun af kan stralen, het betreft inmiddels hetzelfde merk in dezelfde regio.
Daarnaast is het een concurrent.

Maar des te meer aandacht ze geven des te groter het wordt, dus wat dat betreft snap ik hun terughoudendheid wel.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #19 Gepost op: december 26, 2013, 12:42:12 pm »

De laatste zin van de reactie Roadmaster klinkt alsof ze er al mee bekend zijn. Voor hen is er niet veel meer aan te doen,  de wagens zijn al verkocht. Je kunt bij Ad altijd het nummer checken,  die info geeft hij altijd. :J
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #20 Gepost op: december 26, 2013, 04:23:31 pm »

In België noemen we dit "charletangs" mensen die een graantje meepikken van andermans succes, altijd een (zielig) verhaaltje klaar hebben, ze geven het gevoel dat je een koopje kan doen, maar na dat koopje blijf je (meestal) met een zuur gevoel zitten..... je kan er soms met je ogen open in trappen, in dit geval hebben jullie het doorzien. Daar niet kopen zou ik zeggen!
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #21 Gepost op: december 26, 2013, 06:59:40 pm »

Ik denkt dat Roadmaster vrijwel niets kan doen tegen deze praktijken.  :N
Meneer de fiscus minder blij zal zijn als hij er achter komt dat op deze wijze vouwwagens buiten de boeken om verkocht wordt.  :#
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

PetraL

  • Gast
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #22 Gepost op: december 26, 2013, 09:17:48 pm »

Ik zou dit voor mijn naam niet willen. Daarom zou ik dit uitzoeken en er iets aandoen.
Als iemand veelvuldig iets verkoopt is daar wel degelijk iets aan te doen...
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #23 Gepost op: december 27, 2013, 10:38:32 am »

Ik zou dit voor mijn naam niet willen. Daarom zou ik dit uitzoeken en er iets aandoen.
Als iemand veelvuldig iets verkoopt is daar wel degelijk iets aan te doen...
Ik weet niet wat er aan te doen is  :( behalve de fiscus bellen :# misschien.

Als hij netjes volgens de marktplaats regels handelt is er weinig aan te doen ben ik bang.
Dat hij een of andere prut smoes ophangt zal door marktplaats niet te controleren zijn. Maar misschien heb ik het wel mis.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Mieke

  • Gast
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #24 Gepost op: december 27, 2013, 11:41:56 am »

Ik zou dit voor mijn naam niet willen. Daarom zou ik dit uitzoeken en er iets aandoen.
Als iemand veelvuldig iets verkoopt is daar wel degelijk iets aan te doen...
Oh zo'n mannen zijn slim hoor. Waarschijnlijk een gsm nr met een pré-pay kaartje, niet te traceren, een mailadres zoals hotmail, ook moeilijk of niet terug te vinden. Het zijn geen miljoenen fraudeurs dus ook geen topprioriteit voor fiscus of politie. Je schreeuwt als gedupeerde tegen de muren. Roadmaster kan klacht neerleggen, misschien hebben ze dat wel gedaan maar wat dan? En rekenen ze dan toch zo'n mannetje in welke straf krijgt hij dan? Binnen de kortste keren zetten ze een ander zaakje op.... De spijtige waarheid.
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #25 Gepost op: december 27, 2013, 10:20:56 pm »

Ik had nog willen zeggen dat er ook nog een bericht naar mp zelf kan voor als je het niet vertrouwd, zij gaan dan verder zoeken.

Maar nu krijg ik het idee dat ze toch wel iets door hebben, geen advertentie meer te vinden op mp de laatste paar dagen!!
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #26 Gepost op: december 27, 2013, 10:55:47 pm »

Maar nu krijg ik het idee dat ze toch wel iets door hebben, geen advertentie meer te vinden op mp de laatste paar dagen!!

Dat is zeer wel denkbaar dat men deze discussie volgt,  of mogelijk is ie  toch verkocht.
Gelogd

richardvels

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 29
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #27 Gepost op: december 27, 2013, 11:47:33 pm »

Hier hebben wij onze Roadmaster drie jaar geleden ook gekocht, hij kwam inderdaad wel een beetje vreemd over, maar uiteindelijk ben je er altijd zelf bij. De man heeft veel moeite voor ons gedaan, diverse wagens volledig uitgeklapt etc.  Hij kon ook goede uitleg geven over de roadmaster, zoals opzet instructie etc. is volgens mij wel zijn hobby die roadmasters.
Al met al waren wij tevreden met onze aankoop ook was er nog onderhandelingsruimte voor mij over de prijs, wat ik toch altijd nodig heb. Je moet deze man volgens mij zien als een particuliere handelaar ;-) hij heeft de ruimte en er waarschijnlijk een hobby aan. Als je echt op zoek bent naar een roadmaster, ben je bij hem best goed af. Overigens heb ik hem wel een door mij opgestelde koopovereenkomst laten tekenen, aangezien vouwwagens geen kenteken papieren hebben is het wel zo handig dat je kan aantonen dat je de vouwagen hebt gekocht en dus van jouw is.
Inmiddels hebben wij deze wagen weer doorverkocht en een mooie caravan terug gekocht....

Veel succes met de aanschaf van een roadmaster.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #28 Gepost op: december 28, 2013, 09:52:02 am »

Je moet deze man volgens mij zien als een particuliere handelaar ;-) hij heeft de ruimte en er waarschijnlijk een hobby aan.
Wel vreemd hoe hij dan reageert als mensen vragen stellen, wekt geen vertrouwen. Hij kan beter eerlijk zijn over de bouwjaren.

Inmiddels hebben wij deze wagen weer doorverkocht en een mooie caravan terug gekocht....
Das jammer ;)
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #29 Gepost op: december 28, 2013, 11:13:30 am »

Op het moment dat hij zich opsteld als particuliere handelaar gaan potentiële kopers er heel anders mee om.  En die paar mensen die door zijn verhaal heen prikken melden zich vervolgens hier ... :#


Vele willen toch die 'auto van het oude vrouwtje waar niet mee is gereden en altijd binnen heeft gestaan'. Ook al geloven we het niet, we geloven het toch omdat we het willen geloven  :?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal