Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?  (gelezen 28230 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wegbaas

  • Gast
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #30 Gepost op: januari 18, 2014, 10:38:10 am »

Wij hebben al een Roadmaster, maar als ik op zoek zou zijn naar een gebruikte, en de prijs stond mij aan, dan maakt het mij niet uit waar ie vandaan komt.
Ik zou mezelf idd wel indekken met een koopovereenkomst.
Ook zou ik goed kijken of een wagen uit 2005 echt wel uit 2005 zou zijn.
Verder zou ik er dus geen probleem mee hebben.
gr.
Gelogd

Marloesdus

  • Gast
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #31 Gepost op: juli 31, 2014, 12:13:11 pm »

Wij hebben bij deze meneer ook onze vouwwagen gekocht. Nette woning, nette man. Had 4 roadmasters in de schuur staan.

Toen mijn man ging kijken, bleken de foto's (blauw tentdoek) niet overeen te komen met de wagen die hij had staan (met groen tentdoek). Mijn man belde mij hierover, ik zei, helaas dan gaat de koop niet door. Maar hij had er 2 uur voor gereden...
De verkoper kon wel de tentdoeken wisselen van de wagens. Dus hadden wij een blauw tentdoek zoals gewenst, mijn man heeft zich laten overhalen en de wagen gekocht. Maar we voelden ons toch genaaid...
Achteraf bleek ook de slinger en ondertent te missen, deze mochten we nog ophalen.

Ik had toch beter de roadmaster van mijn collega of een ander kunnen kopen, hier blijft altijd een "luchtje" aan zitten (gelukkig niet letterlijk).
Gelogd

rob_dijkman@hotmail.com

  • Gast
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #32 Gepost op: september 14, 2014, 01:21:03 pm »

Hoi allen,

Nu staat er weer eentje te koop bij de man.

http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m843810121-roadmaster-family-s-de-luxe-m-05.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr

Hoe zijn de ervaring van de mensen die er toch eentje bij hem hebben gekocht?
Gelogd

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #33 Gepost op: september 14, 2014, 02:18:13 pm »

Bah, na alles te hebben gelezen hoop ik niet dat er mensen met hem in zee gaan. Als je een zielig verhaal ophangt van reden verkoop, zet mij altijd aan het denken.
Mensen die liegen vertellen doorgaans altijd net iets te veel, ik houd er in ieder geval niet van en zou er ook zeker niets kopen.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #34 Gepost op: september 14, 2014, 02:23:34 pm »

Bah, na alles te hebben gelezen hoop ik niet dat er mensen met hem in zee gaan. Als je een zielig verhaal ophangt van reden verkoop, zet mij altijd aan het denken.
Mensen die liegen vertellen doorgaans altijd net iets te veel, ik houd er in ieder geval niet van en zou er ook zeker niets kopen.
Dat is ook de reder waarom wij niet met hem in zee zijn gegaan.
Dat achterbakse gedoe van hem wil niet zeggen dat zijn vouwwagens niet goed zijn.
Maar gaf ons geen vertrouwen.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #35 Gepost op: september 14, 2014, 02:37:18 pm »

Dat bedoel ik, maar waarom er over liegen? zet mij altijd aan het denken, vaak klopt je instinkt ook nog.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #36 Gepost op: september 14, 2014, 03:00:23 pm »

Dat bedoel ik, maar waarom er over liegen? zet mij altijd aan het denken, vaak klopt je instinkt ook nog.
Klopt, ik zeg altijd zo bij twijfel niet doen.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Kamperfoelie

  • Gast
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #37 Gepost op: september 17, 2014, 10:56:11 pm »

Wij hebben in december 2013 een roadmaster bij hem gekocht. En ik kan zeggen het is een kat in de zak. De wagen is in elkaar geknutselt. Na wat aanpassingen is alles werkbaar. Maar ik kan uit ervaring zeggen het is geen eerlijke vouwwagen (lees geen eerlijke man).
Advies niet kopen bij die verkoper.
Gelogd

MoveToGo

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 72
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL MTT
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #38 Gepost op: januari 03, 2015, 03:01:40 am »

Wij zijn destijds ook wezen kijken in Liempde nav een Marktplaats advertentie want we komen daar uit de buurt.

We kwamen voor een 'mooie blauwe roadmaster' van ongeveer 6 jaar oud. Dit bleek een oudere bak (meer dan 10 jaar oud) met vernieuwd tentdoek (van 6 jaar oud) die in de verhuur was geweest. De tent zag er niet uit, o.a. brandgaatjes van sigaretten, maar hij vroeg er wel de hoofdprijs voor.

Omdat we aangaven deze niet te willen hebben zei hij ineens: maar ik heb nog een mooie staan in bordeau rood.
Daar komen ze straks voor kijken (vanuit het noorden!) maar als je nu xxx bedrag neertelt mag je hem nu meenemen.
Ik gaf aan dat dit geen eerlijke manier is van zaken doen, maar hij wilde hem toch alvast opzetten, want ze kwamen straks toch kijken. Mochten ze niet kopen, dan mochten we terug komen.

Affijn: het bleek een verhoogde wagenbak en die kon in zijn schuur eigenlijk niet uitgeklapt worden (dak was net paar cm te laag),
maar het ging met geweld... Eerst rukken en trekken om de boel toch onder de dakbalken door te krijgen. Daarna met een hamer flink timmeren op de telescoop buizen omdat de hele boel ontzet was. Uiteindelijk lukte het met een paar platgeslagen stangen (de telescoop stangen konden niet meer terug in elkaar) maar het zaakje stond uitgeklapt. Mijn vrouw merkte nog op dat er oude gordijnen voor een blauwe roadmaster bij zaten, maar heeft maar niets meer gezegd. Wij zijn hoofdschuddend weggelopen en niet meer teruggegaan.

Later vertelde Ad van Roadmaster in Goirle dat dit een grote oplichter is, en dat hij meer slechte ervaringen heeft.

Conclusie: Niet mee in zee gaan.
Niet betrouwbaar, levert wagens die ouder zijn dan beloofd en heeft totaal geen respect voor wat hij verkoopt of voor wie het koopt.

Groeten,
Mark.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #39 Gepost op: januari 03, 2015, 03:26:27 am »

Verbaas me erover dat dergelijke lieden ondanks de snelle communicatie van negatieve ervaringen via internet nog handel hebben. :N
Gelogd

vic36shorty

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.637
  • we klappen tegenwoordig in een gerjak tago indian
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #40 Gepost op: januari 03, 2015, 11:16:30 am »

Zolang er niet aan de bel getrokken word gaan ze gewoon door met hun malefiede praktijken
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #41 Gepost op: januari 03, 2015, 02:24:17 pm »

Tja waar kunnen we hiervoor aan de bel trekken.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

vic36shorty

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.637
  • we klappen tegenwoordig in een gerjak tago indian
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #42 Gepost op: januari 03, 2015, 02:40:38 pm »

Das een goede vraag
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #43 Gepost op: januari 03, 2015, 03:45:58 pm »

Bij marktplaats zelf kun je dat aangeven. Zij gaan dan verder onderzoek doen. Dus iedereen die bij deze man een klapper heeft gekocht, via een nieuwe advertentie van deze man een melding naar marktplaats sturen.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Veel Roadmasters te koop in Liempde. Verklaring?
« Reactie #44 Gepost op: januari 03, 2015, 07:16:17 pm »

Klopt Yolanda. Ik heb ooit zo iets aan de hand gehad met een koper op 2dehands. Daar staat ook dat je het kan melden. Je krijgt dan wel een mail terug met tips hoe je in de toekomst je kan wapenen tegen zulke verkoper/koper, dat ze de koper/verkoper er zullen op aanspreken maar dat ze juridisch zelf niets kunnen ondernemen dat je dat als gedupeerde zelf moet doen en nog wat bla, bla.
Deze man zal dan onder een andere naam een nieuwe acount maken op MP en weer terug verkopen denk ik.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal