Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Roadmaster ravage  (gelezen 6840 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jackodb

  • Gast
Re: Roadmaster ravage
« Reactie #15 Gepost op: juni 10, 2012, 05:29:59 pm »

Maar aan de kant van de disselbak zitten rubberen doppen in die buizen, om te voorkomen dat je tentdoek beschadigd. Ware het dan niet beter om de disselbak juist iets hoger te zetten?
Als het goed is, kun je de boel zo opzetten dat je ook de voorkant altijd 'eindigt' met een stok/hoekstuk waar een dop op zit. Dan zou er in principe alleen nog water tussen de tentstok-verbindingen in de stokken kunnen komen.

Maar eigenlijk zou dat eigenlijk ook niet mogen kunnen, omdat de stokken binnen het tentzeil blijven. Of heeft de tent een lek.
Gelogd

villeke

  • Gast
Roadmaster ravage
« Reactie #16 Gepost op: juli 23, 2012, 02:24:07 pm »

Als het goed is, kun je de boel zo opzetten dat je ook de voorkant altijd 'eindigt' met een stok/hoekstuk waar een dop op zit. Dan zou er in principe alleen nog water tussen de tentstok-verbindingen in de stokken kunnen komen.

Maar eigenlijk zou dat eigenlijk ook niet mogen kunnen, omdat de stokken binnen het tentzeil blijven. Of heeft de tent een lek.

Mee eens. Ik vind het maar een raar verhaal. Ik weet niet hoe er water in de stokken kan komen maar dat de remedie is om je wagen net niet waterpas te zetten vind ik geen oplossing. Ik heb aan de disselzijde een dop en aan de luifelzijde dus mi kan er geen water in komen wanneer alles netjes recht staat. Hoe dan ook het blijft vervelend als er water in komt. In goirle zouden ze tot een beter antwoord in staat moeten zijn.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal