Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)  (gelezen 11546 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #15 Gepost op: augustus 22, 2011, 11:41:17 am »

Veel plezier met jullie aanwinst! Enneh...shoppen is leuk!!!Ook veel plezier met het bij elkaar verzamelen van de kampeer uitzet!

Tips: Action en Xenos hebben vaak ook leuke dingen voor weinig!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

MarionMulder

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #16 Gepost op: augustus 22, 2011, 01:22:34 pm »

Dank dank!!

Vanmorgen hier in Emmeloord bij cce geweest. De buurman van mijn ouders is daar bedrijfsleider. Hij had een hele partij dukdalf stoelen ingekocht (kleur gaat er uit) en verkocht ze voor 25 euro per stuk. Ook een disselslot gekocht en toen gaf ie me een pannenset van basecamp cadeau. Zo gaat ie goed!
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #17 Gepost op: augustus 22, 2011, 04:32:16 pm »

Veel plezier gewenst met jullie vouwwagen!
Ziet er vanaf de foto erg goed uit, dus dat gaat goed komen!

en  :> weer een Jametklapper erbij op het forum! :H

Veel plezier met shoppen!  :J
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #18 Gepost op: augustus 22, 2011, 08:41:55 pm »

Veel plezier met jullie grote aankoop en alle kleintjes die nog volgen :)
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #19 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:55:25 pm »

nog een leuke tip, als betalend lid van de vouwwagenclub krijg je een vouwwagenclub ledenpas waar je bij een aantal geselecteerde bedrijven +/- 10% korting krijgt.
bij een aanschafprijs van ? 300 krijg je dan maar zo ? 30 korting. als je nu lid wordt dan kost een pas een eurootje of 5.
bovendien steun je de club hiermee zodat de club leuke dingen kan organiseren zoals een vouwwagen rugzak met presentjes op een vouwwagenclubmeeting. en de kosten van het forum draaiende te houden
« Laatst bewerkt op: augustus 22, 2011, 10:57:29 pm door mvdkant »
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 913
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #20 Gepost op: augustus 23, 2011, 09:18:58 am »

gefeliciteerd, enne als je alles nog nodig hebt dan zou ik obelink wel aanraden (buiten het seizoen op een doordeweekse dag) dan kan je rustig struinen.....
Mooie luifel trouwens, die van ons paste niet meer (nat opgeborgen door vorige eigenaar) we hebben nu een luifel van Hendriks uit Ermelo met twee zijwanden, en dat is erg goed bevallen tijdens deze natte zomer (nog een losse zijwand aan de voorkant geplaatst en je zit heerlijk......)
Gelogd

Taan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 391
  • Merk Vouwwagen: Dethleffs 510TK 2003
Re: Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #21 Gepost op: april 16, 2012, 02:54:28 pm »

De titel dekt uitstekend de lading, dus ik ga verder in dit topic.
Wat vinden jullie van deze aanbiedingen?
Zitten er nog bekenden tussen? Van het forum of...

Welke zouden jullie kiezen?

http://link.marktplaats.nl/547024347
2004 dus met hulpveren
2 ondertentjes
3 kastjes
Disselslot
Keukenwielen
12v in disselbak
Grondzeilen en tapijten

http://link.marktplaats.nl/550230215
Fijne nieuwe bekleding en extra dik ouder matras
12v in disselbak

http://link.marktplaats.nl/546106501
1e eigenaar
voortent met dubbele uitbouw
Nieuwe banden juli 2011
grondzeil
Imperiaal
Ziet er mooi uit op de foto.

http://link.marktplaats.nl/547220021
Kleurechte tent.
Weinig kilometers
nieuwe banden in 2010
imperiaal
ondertent

Gelogd

MarionMulder

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #22 Gepost op: april 16, 2012, 03:08:10 pm »

Wij mogen onszelf sinds vandaag de trotse eigenaren noemen van een in fantastische staat verkerende Jamet Arizona Ecru uit 2006 (model 2005) We zijn er ontzettend gelukkig mee en kunnen niet wachten op onze eerste kampeerervaring met onze eigen 'klapper'!!!



We vinden het zo'n ontzettend gaaf gevoel dat we nu over ons eigen kampeermiddel beschikken. Kunnen we het aankomende jaar heerlijk álle benodigde kampeerspullen bij elkaar gaan sparen, want we hebben helemaal NIKS!  :H

Bedankt voor de tips!

2 maanden na deze posting kleurde een zwangerschapstest een tweede streepje blauw en bleek ik, volkomen ongepland, zwanger van onze 4e spruit. Uitgerekend op 27 juni en dus zit een eerste klapvakantie naar Italië er nog even niet in. Ontzettend blij dat we een grote wagen hebben gekocht natuurlijk, want met 6 passen we er ook prima in. Nog een jaartje langer om de kleine spulletjes bij elkaar te sparen en ons te verheugen op de eerste kampeer vakantie. Ons wagentje staat voorlopig dus nog even in de stalling!
Gelogd

biccie

  • Gast
Re: Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #23 Gepost op: april 16, 2012, 04:16:38 pm »

ook leuk!
succes alvast! en dat wordt volgend jaar nog gezelliger kamperen met zo'n grote familie in zo'n prachtige grote vouwwagen  :#
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #24 Gepost op: april 16, 2012, 06:10:38 pm »

Gefeliciteerd! Italië met zo'n kleintje van een paar weken is inderdaad wel een beetje veel van het goede, maar wat verder in augustus ergens in de buurt?
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re: Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #25 Gepost op: april 16, 2012, 06:37:25 pm »

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Italie gaat 'm niet worden en ik kan me indenken dat een2 maanden jonge spruit ook niet ideaal is op een zomervakantie maar is de meivakantie dan niet een optie? Dan kun je toch nog, ondanks je dikke buik even een beetje vakantie vieren. Ik kan me indenken dat een vierde zwangerschap een ervaren mama oplevert die ook met dikke buik nog wel functioneerd  ;)

De meivakantie valt volgens mij als voorseizoen te boeken en is dan ook niet zo duur... bijvoorbeeld op onze sponsorcamping
www.peelweide.nl Krijg je als je lid bent van het forum (kost geloof ik een tientje) 10% korting.

Nouja. hoe dan ook veel genot van je dikke buik, succes met de bevalling en we horen graag hoe het met je gaat  :zw
Gelogd

MarionMulder

  • Gast
Re: Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #26 Gepost op: april 16, 2012, 06:57:45 pm »

Als we al ervaren waren in het opzetten en invouwen van de wagen had ik het nog wel aan gedurft, maar nu nog niet. Bovendien gingen de centjes ineens naar babyspullen aangezien we dat allemaal al kwijt waren. We zijn afgelopen weekend nog even op camping 'de Pampel' in Hoenderloo geweest. Comfortabel in een huisje en er heerlijk van genoten. Vanaf volgend voorjaar gaan we heerlijk vaak met onze wagen weg!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal