Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Campingbedje in wagenbak?  (gelezen 7813 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Minime

  • Gast
Campingbedje in wagenbak?
« Gepost op: juni 09, 2012, 10:06:09 pm »

De topictitel zegt het eigenlijk al: past er in de wagenbak van onze Roadmaster een campingbedje? Onze kleine meid zal dit jaar nog in de wieg van de kinderwagen kunnen slapen, dus voor nu nog geen probleem, maar zou haar volgend jaar graag in een campingbedje willen leggen.
Op de plank is geen optie, daar liggen haar broers van 2 en 3 jaar. Hoewel we ook twee ondertentjes hebben, misschien de jongens daar inleggen volgend jaar?
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #1 Gepost op: juni 09, 2012, 10:22:15 pm »

In onze Jamet Louisiana past het campingbedje net tussen de banken in. Aangezien de Roadmaster nog wat breder is, moet dit geen probleem zijn lijkt me.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #2 Gepost op: juni 09, 2012, 10:42:51 pm »

Geen probleem
Gelogd

Minime

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #3 Gepost op: juni 09, 2012, 10:49:17 pm »

Da's nog eens een snelle reactie! Bedankt!
Was bang dat de wielkast rechts in de weg zou zitten, maar dat valt dus mee.
Misschien dat we dan dit jaar al wel voor het campingbedje gaan, kunnen we die meteen buiten als box gebruiken...
Gelogd

fbez

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #4 Gepost op: juni 09, 2012, 11:05:08 pm »

Ik heb ooit van 4 planken en pianoscharnier een inlaptbare bedombouw gemaakt voor op de plank.  Afmetingen van een campingbedje. Ik vond het campingbedje altijd wel een sta in de weg, daarom die bedombouw gemaakt. Maar ik zou denk ik 2 jaar ook nog wat jong vinden voor de ondertent .
Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #5 Gepost op: juni 10, 2012, 07:57:56 am »

Misschien dat we dan dit jaar al wel voor het campingbedje gaan, kunnen we die meteen buiten als box gebruiken...

En niet alleen als box te gebruiken, maar ook op z'n kop gezet ideaal. Door de gazen zijkanten kan junior prima de wereld om 'm heen zien, maar vliegend (on)gedierte kan niet bij junior.
Werkte perfect voor ons toen Rory nog zo klein was en lekker in de tuin aan het spelen was.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #6 Gepost op: juni 10, 2012, 11:59:15 am »

En een Deryan? Neemt weinig ruimte in, kan je in de vouwwagen laten liggen.
Gelogd

djaanhetrot

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 71
  • Merk Vouwwagen: HK kyte xl
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #7 Gepost op: juni 10, 2012, 01:44:08 pm »

Onze jongste van 2 jaar slaapt in een deryan travel cot peuter tentje in een ondertentje.
We hebben hem eerst even laten wennen aan de travel cot, maar na een paar nachten sliep hij er prima in..

Het is ook erg makkelijk voor als hij ergens gaat logeren.. tentje uitklappen en matrasje opblazen. de bijbehorende slaapzak hebben we er ook bij.

gr,

dj
Gelogd

Kim

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #8 Gepost op: juni 10, 2012, 01:43:21 pm »

Wij hebben ook jaren een deryan gebruikt. Ook tijdens onze rugzakreizen naar bv Sri Lanka. Hij is lekker klein en licht. Super handig opzetten en overal mee naar toe te nemen. Dus ook handig als je een dagje naar het strand gaat, bij iemand op visite gaat die geen kinderbedje heeft of bij opa en oma in de tuin.  Op YouTube staat veel filmpjes. Zoek maar eens op deryan travel cot. Mocht je besluiten er een te kopen dan adviseer ik je het grootste type te nemen. Ze zijn snel te groot voor de kleine. Slapen gaat dan wel maar als je hem ook wilt gebruiken als box, dan is hij snel te klein. Kijk ook eens op Marktplaats en hou de drogisterijen in de gaten. Vorig jaar Had Kruitvat ze in de folder. Succes!
Gelogd

doppenbm

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #9 Gepost op: juni 10, 2012, 02:25:03 pm »

Wij hebben al 2 jaar een campingbed in de wagenbak van onze Roadmaster gehad!
We hebben een model met banken erin  en dan staat het campingbed in de lengte in de wagen.
Het hangt misschien een beetje van het merk/model campingbed af, maar onze Koelstra paste prima.
Wel moet je dan even een klein beetje behelpen met in en uit je bed stappen, maar ja het is vakantie en dat kan de pret niet drukken.

Ik zie op de site van Roadmaster een foto staan van een campingbed in de breedte, helemaal achterin.
Dit is dan wel een wagenbak zonder bankjes, dan heb je helemaal ruimte zat!

Weet overigens iemand hier of je zomaar de bankjes uit de wagen kan slopen? dan zonder iets anders kapot te moeten maken.
Of gaat dat een beetje te ver?
De bankjes worden toch eigenlijk niet gebruikt, dan kunnen we de bak beter klaar maken voor een campingbed achterin te kunnen zetten.
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #10 Gepost op: juni 10, 2012, 02:42:03 pm »

deryan travel cot!

Ik ben al aan het zoeken, prima tip!
Gelogd

Minime

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #11 Gepost op: juni 10, 2012, 02:58:04 pm »

De Deryan ken ik inderdaad, en is een heel mooi ding. Maar in het kader van 'ons bent zuunig' wil ik het eerst proberen met de middelen die we al hebben. Omdat ik gastouder ben geweest staan er hier drie campingbedjes, en daarvan kan er dus eentje in de vouwwagen blijven liggen omdat die nu toch niet gebruikt wordt. Aangezien de travelcots best prijzig zijn, wil ik eerst kijken hoe dit bevalt. Waarschijnlijk zullen we alleen in de wagen komen om te slapen, dus dan zal het vast meevallen met in de weg staan.
Volgens mij is de grote Deryan trouwens bijna net zo groot als een campingbedje, en neemt hij dus (uitgevouwen) evenveel ruimte in in de wagenbak. Op de plank is sowieso geen optie, daar slapen de jongens.
Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #12 Gepost op: juni 10, 2012, 05:31:17 pm »

Weet overigens iemand hier of je zomaar de bankjes uit de wagen kan slopen? dan zonder iets anders kapot te moeten maken.
Of gaat dat een beetje te ver?
De bankjes worden toch eigenlijk niet gebruikt, dan kunnen we de bak beter klaar maken voor een campingbed achterin te kunnen zetten.

Bankjes die er eenmaal inzitten, kunnen er niet meer uit, want dit gaat dan ten koste van de stabiliteit van de wagenbak aldus Ad van Roadmaster Goirle.
NIET VERWIJDEREN dus.
Gelogd

Hanneke

  • Gast
Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #13 Gepost op: juni 10, 2012, 07:13:04 pm »

Deryan is idd een goede optie. Je kunt de kleine ook gemakkelijk buiten onder de boom een middagdutje laten doen, als het in de tent te heet is. Tentje is afgesloten, dus de diertje blijven er lekker uit.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #14 Gepost op: juni 10, 2012, 07:13:17 pm »

Je kunt ook gewoon een universeel muskietennetje kopen voor de gewone campingbedjes hoor, dan is ze ook "ongedierte-vrij". Zitten elastische randen aan, waardoor je hem zo over de bovenkant spant.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal