Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Campingbedje in wagenbak?  (gelezen 7814 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

doppenbm

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #15 Gepost op: juni 10, 2012, 08:03:29 pm »

Bankjes die er eenmaal inzitten, kunnen er niet meer uit, want dit gaat dan ten koste van de stabiliteit van de wagenbak aldus Ad van Roadmaster Goirle.
NIET VERWIJDEREN dus.

 :off wel Bedankt voor deze info, dan weet ik dat wij daar niet aan hoeven te beginnen!
Gelogd

evdlangenberg

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #16 Gepost op: juni 21, 2012, 11:25:24 am »

Hallo,
Momenteel zitten wij lekker in het zonnige zuid Frankrijk te genieten.
Wij camperen met de Roadmaster Family S.
Kleine van 5 maanden die in het campingbedje slaapt.
Hiervoor heb ik dwarsachterin de bak (2 banken) een merantie plaat gelegd, dit past precies. Heb alleen ff aan de rechterzijde een latje van 8mm gemaakt want dan steunt de plank op t railtje waar ingklapt de bedplank op rust.
Het past allemaal op de cm. maar zo kun je ook nog makkelijk je eigen slaaptent in.

Groetjes en succes.
Gelogd

Madonome

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 63
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #17 Gepost op: juni 21, 2012, 09:10:51 pm »

We hebben een deryan travelkot gehad en een campingbedje ging alle 2 prima!
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #18 Gepost op: juni 21, 2012, 09:15:37 pm »

geniet ervan.....in je roadmaster  :# :K
Gelogd

villeke

  • Gast
Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #19 Gepost op: juli 23, 2012, 02:33:03 pm »

Onze kleine van 2,5 slaapt nu ik dit typ onde de bedplank op een picknickkleed in het gras ( wij hebben geen ondertentje) omdat de slaapcabine nu te warm is. Hij ligt daar heerlijk. Normaal slaapt hij in een juniorslaapzak op de bedplankzijde. Een superbed voor hem. Maar ik weer zeker dat indien wij een ondertentje hadden gehad dat hij daarin had willen slapen dus een kind van 3-4 jaar kan denk ik prima in een ondertentje en dan kan de jongste spruit op het tweede 2-p bed. Geen gedoe met een campingbedje in dat geval.
Gelogd

Minime

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #20 Gepost op: juli 23, 2012, 09:01:34 pm »

In ons probeerweekend hebben de twee grote broers op de plank geslapen, en klein zusje in haar campingbedje in de wagenbak. Het was niet erg warm, dus vond ik het lekker om allemaal van de grond af te slapen. Volgende week gaan we weer weg, en nu gaan we de ondertentjes gebruiken. De jongens krijgen allebei hun eigen ondertentje, hopelijk vallen ze dan ook iets sneller Inn slaap dan samen in een tent...
De kleine meid krijgt dus de hele plank tot haar beschikking. Daar past volgens mij ook het campingbedje op, maar het zou inderdaad ook zonder kunnen. Wij willen alleen beide matrassen gebruiken, dus moet dan wel even bedenken waar zij op kan slapen... Misschien op het matrasje van het campingbedje, ze is nog maar drie en een halve maand, en met slaapzak aan beweegt ze niet in haar slaap... Mmm... Ik denk. Nog even verder...
Gelogd

villeke

  • Gast
Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #21 Gepost op: juli 23, 2012, 09:19:13 pm »

In ons probeerweekend hebben de twee grote broers op de plank geslapen, en klein zusje in haar campingbedje in de wagenbak. Het was niet erg warm, dus vond ik het lekker om allemaal van de grond af te slapen. Volgende week gaan we weer weg, en nu gaan we de ondertentjes gebruiken. De jongens krijgen allebei hun eigen ondertentje, hopelijk vallen ze dan ook iets sneller Inn slaap dan samen in een tent...
De kleine meid krijgt dus de hele plank tot haar beschikking. Daar past volgens mij ook het campingbedje op, maar het zou inderdaad ook zonder kunnen. Wij willen alleen beide matrassen gebruiken, dus moet dan wel even bedenken waar zij op kan slapen... Misschien op het matrasje van het campingbedje, ze is nog maar drie en een halve maand, en met slaapzak aan beweegt ze niet in haar slaap... Mmm... Ik denk. Nog even verder...

Wij gebruiken een oplegmatras van Ikea bovenop de RM matras en ons zoontje heeft z'n eigen binnentent met de andere RM matras, dus een megabed voor zich alleen!
Gelogd

Sannie

  • Gast
Re: Campingbedje in wagenbak?
« Reactie #22 Gepost op: juli 23, 2012, 09:23:31 pm »

Hallo

Wij hebben voor onze dochter ook een slaaptentje. Deryan travelcot. Ideaal. Ze slaapt er goed in. En het campingbedje gebruiken we als box.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal