Wij hebben de dometic uit deze serie maar dan de CFX3 45. Praktisch geluidloos, fijne indeling met mandjes, maar wel zwaar en dus prijzig. Maar hij bevalt voor ons prima.
Kan alleen onze eigen ervaring weergeven en dus niet vergelijken met het andere merk.
Ik gebruik thuis de Bialetti Moka Pot maar de 3 kops is voor mij een grote kop koffie.
Vandaag zag ik dat E&B Lab er een behoorlijke verbetering voor heeft qua filter en smaak prestaties. Die besteld en ook gelijk hun verbeterde versie van de Classic Moka Pot in 6 cups.
Kennismaken met kamperen en het concept vouwwagen is ons goed bevallen. Maar de kinderen slapen nu inmiddels liever in hun eigen tentjes en dus nu opzoek naar iets kleiner. Maar voor een gezin met jonge kinderen is dit geweldig.
Grote beurt gehad vorig jaar twv van 500 euro waarbij remmen en oploopdemper zijn vervangen. Dus voorlopig geen kosten te verwachten.
Belangrijk is het omhoog schuiven / op spanning zetten van wat Holtkamper de bedbogen noemt. Dit zijn geen bogen maar de rechte buizen die vanaf de verticale buis naar 'achter' langs hoofd en voeteneind lopen. Deze moeten omhoog tot op de klik. Naast het op spanning brengen van de diagonale buizen en de beugel aan de andere zijde is er volgens mij niet meer mogelijk. De extensions boven de ramen maken het af.
Is dat in alle Cocoon Aero’s? Wij hebben er een uit 2017 en het enige wat wij uitdrukken is de storm beugel en de diagonale gedeeltes.
wij hebben onlangs een Holtkamper cocoon aero gekocht uit 2013 deze heeft een nieuwe luifel/dak gekregen daarbij is de "autogordel" die over het dak loopt er uit gehaald. nu hebben wij deze er weer in gezet maar ik heb geen idee waar het uiteinde aan bevestigd moet worden. ik heb ongeveer een meter over met aan het uiteinde 2 gaatjes waar redelijk wat kracht op heeft gestaan. heeft iemand ook een aero die mij uit wil leggen hoe ik dit moet bevestigen?
Belangrijk is het omhoog schuiven / op spanning zetten van wat Holtkamper de bedbogen noemt. Dit zijn geen bogen maar de rechte buizen die vanaf de verticale buis naar 'achter' langs hoofd en voeteneind lopen. Deze moeten omhoog tot op de klik. Naast het op spanning brengen van de diagonale buizen en de beugel aan de andere zijde is er volgens mij niet meer mogelijk. De extensions boven de ramen maken het af.