Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Advies snel op te zetten vouwwagen  (gelezen 7354 keer)

Kevin2

• Klap fanaat
  • *
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee GL 2.2
Re: Advies snel op te zetten vouwwagen
« Reactie #15 Gepost op: april 02, 2024, 10:42:08 pm »

Trigano heeft in 2020 een flinke update gehad. Inclusief dit nieuwe design keuken (in mijn ogen een achteruitgang). Maar ook bijvoorbeeld een diepere luifel waar je ook de deur van de voortent in kan zetten om binnenruimte te vergroten. En verduisterde binnententen, 50% meer laadruimte, 100kg meer capaciteit, etc. Voor ons voldoende om alsnog voor de nieuwe variant te gaan.

De Odyssee heeft als optie ook een gastencabine. Deze is wat klein om echt in te slapen want maar 1.80 lang. Maar wij overwegen hem ook als knutsel/speelhoek, om al dat spul een vaste plek te kunnen geven.

jaco1985

• Klapperraar
  • **
  • Geslacht: Man
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee
  • Welk kampeermiddel : vouwwagen
Re: Advies snel op te zetten vouwwagen
« Reactie #16 Gepost op: september 06, 2024, 04:11:54 pm »

Beste Sannekampeert,
Geen idee of je dit topic nog leest (ik heb mijn account uit een Doornroosjeslaap gehaald...), maar ik zou je de Trigano Odyssee afraden als je alleen opzet. Wij hebben nu drie jaar een 'marktplaatsje' uit 2006. Hij bevalt ons prima, maar alleen opzetten zou ik echt niet zien zitten:
- het deksel is behoorlijk zwaar om in je eentje open te klappen
- het uitschuiven van de stokken van de voortent loopt bij ons echt een stuk soepeler als we het met beide stangen (links en rechts) tegelijk doen
- de keuken is flink zwaar en niet in je eentje te verplaatsen, zelfs met twee personen een flinke uitdaging (op te lossen met zwenkwielen, die hebben wij er sinds dit jaar op - ook via marktplaats - en daar zijn we erg blij mee!).

Pagina's: « 1 2   Omhoog

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal