Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: verschillende vragen holtkamper kyte 2009  (gelezen 161 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spevelie

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 9
  • Merk Vouwwagen: Nog geen, ik ben opzoek naar een vouwwagen
verschillende vragen holtkamper kyte 2009
« Gepost op: mei 02, 2024, 02:45:50 pm »

hallo allemaal,
Deze week zijn wij onze nieuwe vouwwagen een kyte uit 2009 aan het uitproberen maar lopen tegen aan aantal dingen aan:

1. Wij houden 1 stok 'over' en weten niet waarvoor deze is. we hebben al 2 lange stokken staan bij het airco dak systeem dus dit kan het niet zijn. Hij is ook iets smaller dan deze stokken.  ( zie foto voor stok)

2. aan de achterkant waar we de kindertent L hebben aangeritst blijft de rand bovenop wat omhoog staan. Nu kan er regen door de rits heen komen. Nu zag ik bij andere kindertenten een karabijn die je moet vastmaken aan een van de groene lusjes maar die karabijn met lus zien niet op onze kindertent. ( zie foto)

3. We hebben ook allemaal verschillende zwarte banden waarvan we niet weten hoe we ze moeten gebruiken. Kan hierover nergens wat over vinden. Helaas hebben wij geen gebruiksaanwijzing van de holtkamper kyte uit 2009. Alleen die uit 2013 maar daar staat het niet in beschreven.

4. Wij hebben een kindertent L er aangeritst maar in de hoeken aan de kant van de vouwwagen zit klittenband. Waar is dit voor? Het zit dus niet aan de kant van de pootjes maar er tegen over aan beide kanten. ( zie foto)

5. We willen de pitjes van het gasfornuis schoonmaken maar 1 van de schroeven is dolgedraaid en krijgen we niet los. Van alles al geprobeerd.  Iemand hier nog een tip? Het was een kruiskop schroef.

Ik hoop dat iemand ons verder kan helpen.
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.847
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: verschillende vragen holtkamper kyte 2009
« Reactie #1 Gepost op: mei 02, 2024, 05:18:29 pm »

De Holtkamper Kyte werd in 2009 geïntroduceerd dus je hebt de eerste versie nu in handen
Veel van je vragen zijn dus in de latere versies d.m.v. updates verbeterd

Je achterwand van de Kindertent kan je met een scheerlijn naar beneden trekken als alternatief voor de karabijnhaak

De zwarte banden lijken me scheerlijnen ?

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal