Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
 11 
 Gepost op: mei 15, 2024, 09:20:27 pm 
Gestart door yoyoman - Laatste bericht door yoyoman
Kwikfit of een andere grote keten in de buurt?


Heeft u enig idee wat dit soort bedrijven rekenen ????

 12 
 Gepost op: mei 15, 2024, 09:17:40 pm 
Gestart door yoyoman - Laatste bericht door OhPeeCee
Kwikfit of een andere grote keten in de buurt?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 13 
 Gepost op: mei 15, 2024, 09:15:46 pm 
Gestart door yoyoman - Laatste bericht door yoyoman
Weet er toevallig iemand in Noord Holland een bedrijfje of garage die even de remmen , oplooprem, aanhaak koppeling , banden etc kan checken ? Schrok mij het apenzuur toen ik een vrij groot bedrijf even belde hierover.
Service beurtje bij een auto kost maar ongeveer 150€ dit caravan bedrijf vraagt voor een beurtje aan een oude vouwwagen €400,- beetje erg veel voor pak hem beet een uurtje werk.
Het betreft een oude Holtkamper Astro uit 2003 zonder gebreken

tips van harte welkom

 14 
 Gepost op: mei 15, 2024, 09:14:11 pm 
Gestart door yoyoman - Laatste bericht door yoyoman
Weet er toevallig iemand in Noord Holland een bedrijfje of garage die even de remmen , oplooprem, aanhaak koppeling , banden etc kan checken ? Schrok mij het apenzuur toen ik een vrij groot bedrijf even belde hierover.
Service beurtje bij een auto kost maar ongeveer 150€ dit caravan bedrijf vraagt voor een beurtje aan een oude vouwwagen €400,- beetje erg veel voor pak hem beet een uurtje werk.
Het betreft een oude Holtkamper uit 2003 tips van harte welkom.

 15 
 Gepost op: mei 15, 2024, 08:31:59 pm 
Gestart door TimS90 - Laatste bericht door poldertoerist
Onze ervaring met Duitsland is dat je 'nergens' 100 kunt rijden
Om de paar km zijn ze aan de weg aan het werk
dat dus.

ik heb ook geen 100 keuring. voornamelijk omdar ik die sticker echt superlelijk vindt en ook idioot.

Maar in de praktijk blijven we in Duitsland steeds dezelfde combinaties tegen komen dus onder aan de streep levert het niks op. hoogstens tussen de oren

 16 
 Gepost op: mei 15, 2024, 07:52:08 pm 
Gestart door TimS90 - Laatste bericht door Kuijfjes
In Duitsland mag je dus 80 km per uur, tenzij je voldoet aan 'tempo 100'.

In Frankrijk mag je 130...... persoonlijk lijkt mij dat aan de hoge kant.

En zoals hierboven vaker staat beschreven, begint de vakantie bij het dichtdoen van de voordeur.

Het klapweekend heb ik lekker de cruisecontrol op 100km per uur gezet en dat beviel ons prima.

Voor de zomervakantie vertrekken wij lekker op een zondag om dan met een overnachting in een hotel (met afgesloten parkeerplaats) op maandag aan te komen op de camping.

*Bron: anwb https://www.anwb.nl/kamperen/voorbereiding/wet-en-regelgeving/maximumsnelheden



Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk


 17 
 Gepost op: mei 15, 2024, 07:50:37 pm 
Gestart door TimS90 - Laatste bericht door OhPeeCee
Wij reizen via Frankrijk, omdat we dus via de St Bernard tunnel gaan, Frankrijk geen sticker nodig btw.

Alleen een Crit’Air. Voor de steden en de dorpen.

Is de Bernard tunnel is tocht Zwitserland naar Italië vv ?
Zo ja dan heb twee tol vignetten nodig, auto en vouwwagen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 18 
 Gepost op: mei 15, 2024, 07:36:45 pm 
Gestart door TimS90 - Laatste bericht door LarsNL
Wij reizen via Frankrijk, omdat we dus via de St Bernard tunnel gaan, Frankrijk geen sticker nodig btw. Mag je gewoon 100 dacht ik?

Hebben een camping vlak na de tunnel dus toeval dat we via Frankrijk rijden dit jaar.

 19 
 Gepost op: mei 15, 2024, 06:17:13 pm 
Gestart door rogierl - Laatste bericht door OhPeeCee



Dit is de opzet instructie van een cocoon aero 2013.  Ik weet dat HK veel wijzigt. Kan zijn dat een kant gaatjes heeft en de andere kant een balletje. Als je het balletje wegdrukt en je schuift de ander buis naar buiten dat het balletje in ander gaatje gedrukt wordt. Zijn verder geen foto’s bij. Succes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 20 
 Gepost op: mei 15, 2024, 05:23:09 pm 
Gestart door rogierl - Laatste bericht door rogierl
Eerst alles strak opzetten en dan kun je pas zien of je de stokken binnen in het slaapvetrek uit elkaar moet schuiven.

Maar dit was bij mij gewone cocoon 2007.
Maar volgens mij heeft dit model geen mogelijkheid om de tokjes van de slaaptent "uit elkaar te schuiven".

Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal