Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: I: Valle d'aosta: Camping Mombarone  (gelezen 1888 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bea

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Combi camp flexi comfort 2014
I: Valle d'aosta: Camping Mombarone
« Gepost op: augustus 17, 2021, 09:48:56 am »

Paar weken geleden hebben we hier overnacht op doorreis.  Het was juist te doen om er in 1 trek te geraken, vlak aan de snelweg. Ik had voorheen wel even gemaild om te zien of er plaats was. Terplekke zeiden ze me dat er altijd wel een plekje te vinden was en reserveren niet nodig was.  Het is een niet al te grote camping, met veel vaste plaatsen.  Die vaste caravans zijn geplaatst achter houtenchalets zodat de aanblik eigenlijk wel charmant is.  De sfeer op de camping is heel relaxed, de vaste gasten leken al wat oudere Italianen te zijn.  De toerplaatsen zijn niet echt bepaald,  je mag gewoon een plekje kiezen: er zijn 2 velden en ook tussen de "chalets" zag ik ook mensen kamperen.  Wij stonden vlak aan het zwembad en de rivier.  De rivier stroomde erg snel en gaf dus veel achtergrond geluid maar dat maakt ook dat je eigenlijk niets anders hoort en het ook rustgevend was.  Het zwembad is niet erg groot maar toch zeer aangenaam.  Sanitair was erg proper, geen wc brillen maar wel wc papier.  Aan de receptie is een bar waar je kan drinken en ook brood / croissants kan afhalen (avond er voor best bestellen)n.  Echt eten kan je er niet krijgen maar in het plaatsje aan de overkant van de rivier op wandelafstand zijn er wel eetgelegenheden. Naast de camping zit ook iets maar dat was gesloten, misschien omdat het augustus was.  De eigenares was zeer sympathiek, alles gaat wel op het gemak dus geen haast en spoed.  We kwamen wel direct in een heerlijke vakantiesfeer.  Ik zou er zeker nog eens terug willen komen en wellicht ook even langer blijven. De tent stond wel niet heel beschut en in de nacht kwam toch wel wat wind opzetten, best dus toch goed opzetten, omdat het maar voor 1 nacht was hadden we ons kuipzeil niet in en stonden we niet zo stevig als normaal.
    * Vriendelijkheid personeel: 10
    * Sanitair: 8
    * Schoonheid van de camping zelf: 8
    * Animatie team: nvt
    * Voorzieningen: 7
    * Eet gelegenheden op de camping:nvt
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal