Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Flyer, Spacer of Cocoon  (gelezen 12006 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Flyer, Spacer of Cocoon
« Reactie #30 Gepost op: februari 08, 2017, 10:26:56 pm »

Ik hou mp al een tijdje in de gaten voor een livingstone maar ze komen maar zelden voorbij en vaak voor de hoofdprijs  ::)
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

pwg-van-ej

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 888
Re: Flyer, Spacer of Cocoon
« Reactie #31 Gepost op: februari 08, 2017, 11:37:29 pm »

Op FB komt ook steeds regelmatiger vw voorbij die te koop worden aangeboden... in de groep kamperen met de tent of vouwwagen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Flyer, Spacer of Cocoon
« Reactie #32 Gepost op: februari 09, 2017, 07:48:59 am »

Kijk dat geeft de burger moed! Het lijkt er nu op dat het tussen de Zambezi RL, de Aart Kok Livingstone of de Cocoon XL of M zal gaan. Allen hebben voors en tegens maar de grote voordelen komen overeen. Het is dus nu wachten tot we een betaalbare op marktplaats tegenkomen waar we op tijd bij zijn. Want ze gaan snel op het moment.
Inderdaad. Toen wij de Cocoon kochten hebben we ook meteen het verschil getest tussen keuken achterop verlengd frame of op de dissel. Achterop was alleen maar een stuk duurder. De box voorop vonden wij weer mooier. en totaal nooit last van gestoten schenen. Zijn meer vooroordelen van mensen die een HK te duur vinden denk ik.  En we hadden ook nog genoeg ruimte onder de luifel voor 4 personen. Ook dat wordt wel als argument genoemd dat de keuken op dissel teveel ruimte weg neemt. Je kunt je ook een beetje aanpassen en de dingen voor  lief nemen. Wij hebben in de 2 jaar dat we de Cocoon hadden alleen maar genoten van het gemak t.o.v. de Jametic. Ook een AK Zambezi RL bekeken. Maar we vonden de looks minder fraai en het bed enorm hoog, moest er weer een grotere trap mee. Bovendien hebben de AK's heel veel tierelantijntjes, ritsjes, flapjes. Uitgevouwen verder best een hele fraaie wagen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: Flyer, Spacer of Cocoon
« Reactie #33 Gepost op: februari 09, 2017, 08:26:01 am »

zo hebben wij vorig jaar een Livingstone gescoord voor een reële prijs echter een grove fout gemaakt door hem niet helemaal uit te klappen en de verkoper op zijn trouwe puppyogen te geloven met als gevolg dat er een flinke schade op zat wat ons nog eens 500 euro koste maar goed na deze domper zijn wij heel erg blij met de Livingstone. moet ik er wel bij zeggen dat de voortent ruimte klein is voor 4 man. met regen zit je toch erg op elkaar maar verder ben ik er heel content mee. De houtkampers zijn ook prachtig maar nog duurder dan de aart kok.... ik wens je succes met de zoektocht.. rond april als ze uit de stalling komen zal het aanbod toe gaan nemen op mp.
Gelogd

Kampeermeneer

  • Gast
Re: Flyer, Spacer of Cocoon
« Reactie #34 Gepost op: februari 09, 2017, 10:21:51 am »

Ik hou mp al een tijdje in de gaten voor een livingstone maar ze komen maar zelden voorbij en vaak voor de hoofdprijs  ::)

Yep die hebben wij ook voorbij zien komen. Hopen dat we bij HET koopje net iets eerder zijn als jullie  :P ;)
Gelogd

Kampeermeneer

  • Gast
Re: Flyer, Spacer of Cocoon
« Reactie #35 Gepost op: februari 09, 2017, 10:24:14 am »

echter een grove fout gemaakt door hem niet helemaal uit te klappen en de verkoper op zijn trouwe puppyogen te geloven met als gevolg dat er een flinke schade op zat wat ons nog eens 500 euro koste maar goed na deze domper zijn wij heel erg blij met de Livingstone.

Bij deze zijn we gewaarschuwd. We laten ze allemaal helemaal uitklappen. En de tip van april is een goede. Alleen beginnen we nu al een beetje ongeduldig te worden ::)
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Flyer, Spacer of Cocoon
« Reactie #36 Gepost op: februari 09, 2017, 12:41:42 pm »

Yep die hebben wij ook voorbij zien komen. Hopen dat we bij HET koopje net iets eerder zijn als jullie  :P ;)

We zullen zien  :P

Wij hebben helemaal geen haast hoor, hebben een prima vouwwagen die nog heel wat jaren mee kan, maar je blijft toch dromen hè  :#
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Kampeermeneer

  • Gast
Re: Flyer, Spacer of Cocoon
« Reactie #37 Gepost op: april 01, 2017, 08:56:52 pm »

Zo het is een hele zoektocht geweest maar de kogel is door de kerk. We hebben een Holtkamper Cocoon XL gekocht uit 2006. Nog is mooie staat dus we zijn er super blij mee.   

We zoeken echter nog 2 dingen. Een kidsroom voor de XL en een stalling in de omgeving van Nijmegen liefst aan de zuidkant op max 20 minuten rijden. Dus mocht je ons daarmee kunnen helpen dan hoor ik het graag.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Flyer, Spacer of Cocoon
« Reactie #38 Gepost op: april 02, 2017, 12:58:16 am »

Gefeliciteerd en veel plezier met de Cocoon, we hebben met Hemelvaart klapweekend, misschien een leuk moment oom de wagen te proberen.  Er zijn meerdere Cocoon kampeerders die jee tips kunnen geven :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal