Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Omlaag

Auteur Topic: Nieuw model Holtkamper: Nano  (gelezen 38095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #90 Gepost op: november 28, 2018, 03:34:00 pm »

Ik vind het wel jammer dat het nog steeds niet gewoon over de Nano kan gaan. Inmiddels 6 pagina's met geklets over beursmarketing en het geneuzel van hierboven, waar de berichtjes over de Nano tussen verdwijnen. Jammer.
Gelogd

pwg-van-ej

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 888
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #91 Gepost op: november 28, 2018, 10:09:42 pm »

Ik vind het wel jammer dat het nog steeds niet gewoon over de Nano kan gaan. Inmiddels 6 pagina's met geklets over beursmarketing en het geneuzel van hierboven, waar de berichtjes over de Nano tussen verdwijnen. Jammer.
Helemaal mee eens... wij gaan in het voorjaar maar eens richting Bunnik of Emmen om de Nano in het echt te bekijken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 722
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #92 Gepost op: november 29, 2018, 06:06:51 pm »

Ik vind het wel jammer dat het nog steeds niet gewoon over de Nano kan gaan. Inmiddels 6 pagina's met geklets over beursmarketing en het geneuzel van hierboven, waar de berichtjes over de Nano tussen verdwijnen. Jammer.

Dat krijg je als er iets nieuws komt zonder dat er al te veel bekend wordt gemaakt. We willen het toch ergens over hebben. Dat heb je met een forum met klapklar liefhebbers in de komkommertijd.

Op een site als Autoweek kunnen ze ook pagina's volschrijven over een onthulde spiegel van een nieuw model....

Je hoeft dit niet te lezen, dan wacht je toch op de officiƫle introductie, dan is er wel concrete info.
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #93 Gepost op: november 29, 2018, 06:14:16 pm »

Kijk voor het verschil even naar het topic over de nieuwe Aart Kok Touareg, die op eenzelfde manier onthuld werd. En ik volg dit topic omdat ik geintersseerd ben in de Nano. Van mij mag je hier eindeloos schrijven over de gebruikte ritsen of ieuken of juist het gebrek daaraan. Dat geneuzel over holtkamper zelf eromheen telkens vind ik zo jammer. Dat zie hebij de andere merken toch ook niet?
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 722
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #94 Gepost op: november 29, 2018, 06:46:52 pm »

HK is nu eenmaal de marktleider en dat trekt altijd meer mensen aan.

Nogmaals de Autoweek vergelijking, de onderwerpen over het best verkochte merk, Volkswagen, hebben de meeste posts zowel van liefhebbers als tegenstanders.
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 421
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #95 Gepost op: november 30, 2018, 09:35:08 am »

Een kleine kanttekening/advies:
Het kan verstandig zijn niet de eerste serie te kopen (maar ja er zullen wel mensen moeten zijn die dat doen anders komt er nooit een tweede serie).
Wij kochten de eerste Cocoon Aero na de presentatie op de Kampeer-en caravan jaarbeurs.
Een hele mooie wagen, maar als ik zie wat er de jaren nadien allemaal aan verbeteringen werden doorgevoerd.....
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.863
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #96 Gepost op: november 30, 2018, 09:46:29 am »

Een kleine kanttekening/advies:
Het kan verstandig zijn niet de eerste serie te kopen (maar ja er zullen wel mensen moeten zijn die dat doen anders komt er nooit een tweede serie).
Wij kochten de eerste Cocoon Aero na de presentatie op de Kampeer-en caravan jaarbeurs.
Een hele mooie wagen, maar als ik zie wat er de jaren nadien allemaal aan verbeteringen werden doorgevoerd.....
Dat is normaal. Met auto's hetzelfde. Nu flitsend model. Over een half jaar mooie LED lampies standaard. Weer wat later andere extra opties. Dat hou je toch.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

KeesV

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #97 Gepost op: maart 10, 2019, 11:31:13 am »

Ik heb de Nano gisteren gezien in Bunnik. En begrijp het concept wel. Dit is een supersnel op te zetten tenttrailer. Zou ons wel passen, want binnenruimte hebben wel alleen nodig als we echt niet buiten kunnen zitten. Wij kamperen voornamelijk met goed weer, dus die momenten zijn spaarzaam. En we wisselen graag van camping.
Ik heb eigenlijk de meeste moeite met een detail: de oranje accenten passen er naar mijn idee totaal niet bij. Een oordeel over de looks met het deksel dicht heb ik niet kunnen vormen, want de wagen is niet ingeklapt te zien. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #98 Gepost op: maart 11, 2019, 07:04:54 am »

Dan ben ik wel benieuwd Kees, hebben ze al een oplossing voor een luifel boven de disselkeuken bedacht?
Gelogd

MarkvdV

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 51
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #99 Gepost op: maart 11, 2019, 12:40:46 pm »

Ik heb de Nano gisteren gezien in Bunnik. En begrijp het concept wel. Dit is een supersnel op te zetten tenttrailer. Zou ons wel passen, want binnenruimte hebben wel alleen nodig als we echt niet buiten kunnen zitten. Wij kamperen voornamelijk met goed weer, dus die momenten zijn spaarzaam. En we wisselen graag van camping.
Ik heb eigenlijk de meeste moeite met een detail: de oranje accenten passen er naar mijn idee totaal niet bij. Een oordeel over de looks met het deksel dicht heb ik niet kunnen vormen, want de wagen is niet ingeklapt te zien. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ingeklapt lijkt hij op de HK Astro met harde deksel, denk ik.

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk

Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #100 Gepost op: maart 11, 2019, 07:56:46 pm »

Dan ben ik wel benieuwd Kees, hebben ze al een oplossing voor een luifel boven de disselkeuken bedacht?
Ze hebben inderdaad boven de raamluifel (dissel kant) een rits geplaatst waaraan een luifel zit/kan zitten.
Gelogd

KeesV

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #101 Gepost op: maart 11, 2019, 08:42:52 pm »

Dan ben ik wel benieuwd Kees, hebben ze al een oplossing voor een luifel boven de disselkeuken bedacht?

Ik heb inderdaad een luifel boven de keuken gezien. Zal vast als accessoire verkrijgbaar zijn.
« Laatst bewerkt op: maart 11, 2019, 08:49:58 pm door KeesV »
Gelogd

KeesV

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #102 Gepost op: maart 11, 2019, 08:47:02 pm »

Ingeklapt lijkt hij op de HK Astro met harde deksel, denk ik.

Dat klopt; door een van de verkopers werd op de Astro gewezen. Een gebruikt exemplaar staat direct naast de Nano; dat zal geen toeval zijn. Op het deksel van de Nano rust natuurlijk ook een frame. Dus ik kan me er wel een voorstelling van maken.
« Laatst bewerkt op: maart 11, 2019, 08:50:12 pm door KeesV »
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #103 Gepost op: maart 11, 2019, 08:48:09 pm »

Ik heb inderdaad een luifel boven de keuken gezien. Zal vast als accessoire verkrijgbaar zijn.
Oh, verdorie, dan moeten we toch snel weer eens even gaan kijken.   :J
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #104 Gepost op: maart 11, 2019, 08:56:03 pm »

Halverwege deze maand zou er een definitief exemplaar komen te staan. Dan zou je hem ook kunnen in en uitklappen is ons verteld.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal