Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F Bourgogne, Gigny sur Saône, Château de l'Epervière  (gelezen 1709 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
F Bourgogne, Gigny sur Saône, Château de l'Epervière
« Gepost op: augustus 18, 2016, 11:30:16 am »

Op zoek naar een mooie overnachtingscamping voor onze trip naar de Ardeche kwam ik deze camping tegen op internet. Hij ligt op een goed kwartier van de snelweg, net onder Chalon sur Saone en net boven Tournus. De camping ligt in de tuin van een landhuis en heeft Nederlandse eigenaren. Camping is erg in trek als doorgangscamping en als camping voor visliefhebbers, er ligt een grote visvijver op het terrein. Aan de achterkant van de camping loopt een weg, die hoor je best goed. Plaatsen zijn netjes, onder bomen of op een (speel)veld. Sanitair zit in twee gebouwen en was heel netjes. Er zijn zowel binnen als buiten zwembaden, er is een terras (met wifi), een restaurant, een winkeltje en je kan er eten afhalen. De pizza's die wij kregen waren heerlijk.

Voor ons prima als overnachtingsplek, je zit zo weer op de snelweg. Voor een langer verblijf zou het niet mijn keuze zijn door de grote visvijver. Mocht je hier met kinderen naar toe gaan dan is het handig om een plek te vragen bij het speelveld, dan zit je niet bij de vijver in de buurt. Wat ook een nadeel is bij langer verblijf is dat je elke dag met het lawaai zit van opbrekende doorreizende gasten die al vroeg vertrekken.

* Vriendelijkheid personeel: 8
    * Sanitair: 8
    * Schoonheid van de camping zelf: 6 (want we zagen niet alleen eendjes en vissen in de vijver..)
    * Animatie team: nvt
    * Voorzieningen: 7
    * Eet gelegenheden op de camping: 8



http://www.camping-castels.nl/?id=253&id_camping=336&url_html=camping-chateau-de-l-eperviere-id253-id_camping336&langue=nl#accueil1
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: F Bourgogne, Gigny sur Saône, Château de l'Epervière
« Reactie #1 Gepost op: augustus 21, 2016, 08:05:56 pm »

Je was bijna tussen alle nieuwe recensies verdwenen maar gelukkig kwam ik hem tijdens een controle rondje tegen  8)

Bedankt voor de kritische recensie en uiteraard heb ik de camping op onze recensie-kaart gezet.

Omdat je aangaf dat de camping op 15 minuten van de snelweg af lag heb ik gelijk gecontroleerd of hij al op onze kaart met
doorrreis-campings
stond en dat was het geval.  :>
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal