Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Nl: Limburg: Afferden: Camping Roland  (gelezen 9939 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.281
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Nl: Limburg: Afferden: Camping Roland
« Gepost op: augustus 19, 2013, 08:28:06 pm »


Leuke camping met een groot passanten veld.
Je kon wel zien dat er goed gebruik van was gemaakt want het gras was goed geel geworden door het gebruik.
Dit is een camping met nogal wat animatie denk dan aan knutselen en theater.
Je moet jammer genoeg met een muntje douchen en van een soort die ik nog niet eerder heb gezien.
Als je dan een munt systeem wilt hanteren dan heb ik liever 50 eurocenten want die kun je niet vergeten in te leveren bij vertrek.
Het was allemaal goed schoon al ben ik niet gewent dat ik om 07:00 niet kan douchen omdat die schoon worden gemaakt.

Er is een erg leuk zwembad met glijbaan.
Een winkeltje en een gezellige bar.


  • Sanitair:8
  • Schoonheid van de camping zelf:8
  • Animatie team:8
  • Voorzieningen:9
  • Eet gelegenheden op de camping:9

Let op dit is mijn beleving en kan dus verschillen met die van anderen.
 
« Laatst bewerkt op: maart 25, 2015, 05:22:22 pm door Klavertjes »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #1 Gepost op: augustus 19, 2013, 09:28:30 pm »

Dat is zeker een prachtige camping! Wij hebben 5 jaar geleden er met fietsvakantie 3 nachtjes gestaan.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #2 Gepost op: augustus 20, 2013, 12:09:50 am »

Heel toevallig hebben wij hier vorig jaar gestaan om onze nieuwe CC uit te proberen. Nette verzorgde camping tegen een mooi natuurgebied aan. De week voor ons bezoek was er overigens een flink wat stormschade door een valwind
 
http://www.weer.nl/weer-in-het-nieuws/weernieuws/ch/1f2ae2ecd2a67132a7b28486d7db503a/article/tornado_bij_vierlingsbeek_afgelopen_donderdag.html
 
zie foto's links onder .......... ravage lag er nog toen wij kwamen.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.281
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #3 Gepost op: augustus 20, 2013, 07:15:22 am »

Was nog vergeten dat er nogal eens een vliegtuig opstart dus het ie er niet super stil te noemen.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Chrisje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 522
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #4 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:59:05 am »

Was nog vergeten dat er nogal eens een vliegtuig opstart dus het ie er niet super stil te noemen.

Dat valt nog wel mee, zoveel landen er hier niet
Komen ook haast over mijn huis heen en hoor ze haast niet
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.281
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #5 Gepost op: augustus 20, 2013, 11:55:49 am »

Er staat ook bij dat het mijn beleving is.
Vrienden uit leidendorp vonden het ook mee vallen maar wij uit drenthe vonden dit wel erg hinderlijk.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #6 Gepost op: mei 20, 2014, 07:03:23 pm »

Ik zat er over te denken om op deze camping volgende week een weekje te gaan staan. Ik ben dus blij met jullie goede ervaringen. Bedankt. :)
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.244
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #7 Gepost op: mei 20, 2014, 07:38:05 pm »

Ik ken de camping niet maar de omgeving wel.
Tip: Op kleine afstand rijden net over de grens in Goch zit een grote Kaufland supermarkt.

Het stuk snelweg hier naartoe leent zich trouwens prima om de maximum snelheid van je auto eens te testen ;)
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

bosi

  • Gast
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #8 Gepost op: mei 20, 2014, 07:56:32 pm »

Ik ken de camping niet maar de omgeving wel.
Tip: Op kleine afstand rijden net over de grens in Goch zit een grote Kaufland supermarkt.

Het stuk snelweg hier naartoe leent zich trouwens prima om de maximum snelheid van je auto eens te testen ;)
Ik weet niet of jullie nog kinderen hebben van 12 jaar of jonger, maar als je dan richting Goch rijdt,  ga dan naar Irrland (www.irrland .de) ligt tussen Goch en Kevelaer (net achter het vliegveld Weeze). Een hele dag fun en vertier voor de kids voor niet meer dan €5,- pp. (Ook voor de volwassenen), gratis parkeren en vrij gebruik van 1 van zeer vele bbq's (houtskool voor een prikkie, vlees etc. zelf meebrengen.)
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.244
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #9 Gepost op: mei 20, 2014, 08:05:50 pm »

Ik weet niet of jullie nog kinderen hebben van 12 jaar of jonger, maar als je dan richting Goch rijdt,  ga dan naar Irrland (www.irrland.de) ligt tussen Goch en Kevelaer (net achter het vliegveld Weeze). Een hele dag fun en vertier voor de kids voor niet meer dan €5,- pp. (Ook voor de volwassenen), gratis parkeren en vrij gebruik van 1 van zeer vele bbq's (houtskool voor een prikkie, vlees etc. zelf meebrengen.)
Da's een goeie om te onthouden! We gaan om de paar maanden wel eens boodschapjes doen hier, dan kan dit een leuke aanvulling zijn op de dag :)
Dan wel koelbox mee natuurlijk ;)
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

bosi

  • Gast
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #10 Gepost op: mei 20, 2014, 08:19:21 pm »

Da's een goeie om te onthouden! We gaan om de paar maanden wel eens boodschapjes doen hier, dan kan dit een leuke aanvulling zijn op de dag :)
Dan wel koelbox mee natuurlijk ;)
Voor volgens mij 3 euri huur je voor de hele dag een bolderkar zodat je de spullen niet de hele dag hoeft te dragen. Horeca enigzins beperkt maar een stuk goedkoper dan in nl, een blikje coca cola /fanta etc. €1,- een patatje (normaal portie) €1,50 een ijsje tussen €0,50 en €1,50.
Vergeet als je wilt bbq'en alleen niet je (wegwerp)bord en bestek. Ook zwemkleding is aan te raden.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #11 Gepost op: mei 20, 2014, 08:19:48 pm »

Ik weet niet of jullie nog kinderen hebben van 12 jaar of jonger, maar als je dan richting Goch rijdt,  ga dan naar Irrland (www.irrland .de) ligt tussen Goch en Kevelaer (net achter het vliegveld Weeze). Een hele dag fun en vertier voor de kids voor niet meer dan €5,- pp. (Ook voor de volwassenen), gratis parkeren en vrij gebruik van 1 van zeer vele bbq's (houtskool voor een prikkie, vlees etc. zelf meebrengen.)
Zorg wel dat je heel vroeg aanwezig bent bij de bbq anders heb je er geen. Dus zoalds de Duiters het strand claimen met hun kuilen, zo moet je daar de BBQ claimen en vast houden anders kun je naar huis en daar BBQ-en.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #12 Gepost op: mei 20, 2014, 08:20:33 pm »

En, wat van die zilveren bakjes als je gaat barbecuen. Irrland is inderdaad heel erg leuk.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #13 Gepost op: mei 20, 2014, 08:21:24 pm »

Zorg wel dat je heel vroeg aanwezig bent bij de bbq anders heb je er geen. Dus zoalds de Duiters het strand claimen met hun kuilen, zo moet je daar de BBQ claimen en vast houden anders kun je naar huis en daar BBQ-en.
Er zijn er zo veel dat het toch raar moet lopen wil je er geen hebben, tenminste dat is mijn ervaring.
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: Nl:Limburg:Afferden;Camping Roland
« Reactie #14 Gepost op: mei 20, 2014, 08:25:21 pm »

Zorg wel dat je heel vroeg aanwezig bent bij de bbq anders heb je er geen. Dus zoalds de Duiters het strand claimen met hun kuilen, zo moet je daar de BBQ claimen en vast houden anders kun je naar huis en daar BBQ-en.
Voor de bbq's vonden wij het nog wel meevallen, het zijn er zeer veel en als je niet perse bij het water gedeelte wilt zitten of precies rondom etenstijd  (17.00-18.00) is er altijd wel een plekkie te vinden. Zo hebben we inmiddels een aantal meer rustige plekjes gevonden.
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal