Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Groningen: De Wilp: Boerencamping 't Hoogje  (gelezen 1804 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blurayfreak

  • Gast
NL: Groningen: De Wilp: Boerencamping 't Hoogje
« Gepost op: april 16, 2016, 08:00:33 pm »

Vrijdag 15 april was het zover,we gingen de vouwwagen proberen :>
Mijn vrouw had een camping geboekt het koningsdiep in ureterp Friesland  en nadat we alles ingepakt hadden kon de reis beginnen.
Het was niet zo ver een krappe 90 km ongeveer,eenmaal daar aangekomen schrok ik enigszins het was 1 grote modderzooi en werd onpersoonlijk behandeld,er was niet bekend dat we kwamen enz maar we moesten maar een droge plek zoeken en het maar bekijken,ik stapte in de auto en zei tegen mijn vrouw dit gaat hem niet worden.
Ik keek even op internet en vond boerencamping 't Hoogje we hebben telefonisch contact gehad en het was geen probleem om er te komen staan.
Eenmaal daar aangekomen kwam de eigenaresse even kennismaken en liet het terrein zien,deze was stukken beter dan de vorige,de camping heeft 15 plaatsen het is erg gezellig en alle voorzieningen zijn aanwezig.en het ziet er erg verzorgd uit,speelgoed voor de kinderen,je mag bij de koeien kijken en andere dieren,kijk eens op de site  www.thoogje.nl ze zijn aangesloten bij vekabo en ANWB
   * Vriendelijkheid personeel:9
    * Sanitair:9
    * Schoonheid van de camping zelf:8
    * Animatie team:nvt
    * Voorzieningen:7
    * Eet gelegenheden op de camping:nvt
« Laatst bewerkt op: september 28, 2016, 01:31:21 pm door Klavertjes »
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Boerencamping 't Hoogje in De Wilp Groningen
« Reactie #1 Gepost op: april 16, 2016, 08:28:05 pm »

Dank je wel voor de recensie, ik het de camping uiteraard op onze google-maps kaart gezet: campings recensies
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

muis

  • Gast
Re: NL: Groningen: Boerencamping 't Hoogje in De Wilp
« Reactie #2 Gepost op: april 16, 2016, 08:43:23 pm »

Titel even aangepast  ;)
Gelogd

blurayfreak

  • Gast
Re: NL: Groningen: Boerencamping 't Hoogje in De Wilp
« Reactie #3 Gepost op: april 16, 2016, 09:08:18 pm »

Geen probleem  :# en ook mooi dat ie al op Google maps staat :)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal