Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Brabant: Biezenmortel: minicamping de Stamhoeve  (gelezen 1889 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paulalatifa

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 57
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Country
  • Arizona, Malawi 2.0, Flexi, Country
    • PK Kampeer Avonturen
NL: Brabant: Biezenmortel: minicamping de Stamhoeve
« Gepost op: mei 26, 2021, 11:42:34 am »

Wij hebben van Hemelvaart t/m Pinksteren op de mooie camping de Stamhoeve gestaan. De camping ligt aan de rand van de Loonse en Drunense Duinen en is een prachtige uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten, attracties zoals de Efteling en Beekse Bergen maar ook bezoekjes aan steden en gezellige Brabantse dorpjes. Een bijzondere aanrader voor de liefhebber is de Abdij de Koningshoeve van La Trappe waar ze een heel fijn proeflokaal hebben.

Op de camping is overal aan gedacht vind ik. Wij zijn zeer tevreden en hebben niks gemist. Zo is er een schuur waar je fiets kan staan en kan opladen.

Er is een leuke speeltuin voor jonge kinderen (tot 12 denk ik) en genoeg skelters zodat er voor elke leeftijd wel wat bij zit dat beweegt. Kapotte skelters werden zonder te vragen gemaakt.

Het toiletgebouw is klein maar met 26 plaatsen groot genoeg. Altijd netjes schoon en voorzien van veel gemakken. Maar 2 afwasplaatsen betekent dat je soms even moet wachten. Douches zijn zonder extra kosten en met een fijne harde straal. Ook geen tijdslimiet. Voor baby'tjes hebben ze ook wasgelegenheid en speciale kinderstoelen te leen. Er is een wasmachine en droger (voor 5 euro per draai) en een wasrekje te leen. In het gebouwtje verkopen ze ijsjes, eitjes, soep en worstenbroodje op goed vertrouwen met een geldpotje om te betalen. Of een qr code met een betaalverzoek zodat je makkelijk kan pinnen.

De eigenaren zijn ook heel vriendelijk en staan dag en nacht voor je klaar. Via een app kun je zelfs met ze chatten. Het was ook geen probleem dat er een pakketje voor ons werd bezorgd op de camping.

Er was in deze periode geen animatie. Wel vierde de eigenaar dat ze 50 werd en kreeg de hele camping koffie met gebak.

De plaatsen zijn best groot en elke plaats heeft 50 houten vlonders tot z'n beschikking. Je mag geen plastic gebruiken maar met de vlonders onder je kuipzeil of grondtapijt bespaar je jezelf een hoop nattigheid en was t ook wat minder koud. Wij waren eerst sceptisch maar achteraf waren we kei blij met de vlonders met t natte weer.

Wij zijn hier geweest met 2 peuters van 3 en we raden deze camping absoluut aan.

* Vriendelijkheid personeel: 10
    * Sanitair: 9
    * Schoonheid van de camping zelf: 10
    * Animatie team: nvt
    * Voorzieningen: 9
    * Eet gelegenheden op de camping: nvt

Verstuurd vanaf mijn SM-G988B met Tapatalk

Gelogd
Teamwork makes the dream work

driezor

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 151
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2020
Re: NL: Brabant: Biezenmortel: minicamping de Stamhoeve
« Reactie #1 Gepost op: mei 27, 2021, 09:42:25 pm »

Ik vind dat persoonlijk altijd een beetje vaag-als je geen grondzeil mag gebruiken ivm het gras. Ik snap het, maar in sommige gevallen is een grondzeil wel een fundementeel deel van de tent.
Gelogd

paulalatifa

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 57
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Country
  • Arizona, Malawi 2.0, Flexi, Country
    • PK Kampeer Avonturen
Re: NL: Brabant: Biezenmortel: minicamping de Stamhoeve
« Reactie #2 Gepost op: mei 27, 2021, 10:09:24 pm »

Ja, dat is bij onze Malawi 2.0 (en de achtertent) ook dus dat hebben we ook gewoon neergelegd. De wagentent op vlonders, de achtertent gewoon op de grond. Van dat laatste hadden we spijt: kouder in de achtertent en met het natte weer een knettervieze onderkant. Terwijl het grondzeil van de wagentent behoorlijk schoon was...
Gelogd
Teamwork makes the dream work

driezor

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 151
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2020
Re: NL: Brabant: Biezenmortel: minicamping de Stamhoeve
« Reactie #3 Gepost op: mei 28, 2021, 01:30:53 pm »

Een camping met hetzelfde karakter op nagenoeg dezelfde locatie: Camping weideblik.
Gelogd

paulalatifa

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 57
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Country
  • Arizona, Malawi 2.0, Flexi, Country
    • PK Kampeer Avonturen
Re: NL: Brabant: Biezenmortel: minicamping de Stamhoeve
« Reactie #4 Gepost op: mei 28, 2021, 01:33:43 pm »

Hebben wij ook gestaan, maar dat was wel een paar jaar geleden. Vond ik persoonlijk wat minder gezellig :)4]

Verstuurd vanaf mijn SM-G988B met Tapatalk

Gelogd
Teamwork makes the dream work

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.784
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re: NL: Brabant: Biezenmortel: minicamping de Stamhoeve
« Reactie #5 Gepost op: mei 30, 2021, 10:55:37 am »

Leuk! Onze allereerste klapervaring was op deze camping 14 jaar geleden.

Zo te zien is het alleen maar beter geworden daar! Leuk om terug te zien!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal