Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Voor Juli gezocht in Italie, Gemoedelijke kamping kind en hond vriendelijk  (gelezen 3515 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bri

  • Gast

Mijn tweede reis als alleenstaande mama met de klapper en met de grote hond en 2 wilde jongens.  Liefst een camping met beperkte animatie (dus geen luid schallende muziek elke avond opnieuw), liefst een meer (zodat ik ook eens de hond kan laten zwemmen) en verder graag super lekkere meeneem maaltijden, want ik plan zelf weinig te koken :)

Oh ja, en dit alles in een niet op elkaar geplakte Italiaanse camping graag.  Ik vond het heerlijk in Sardinie in de huurtent, maar met klapper en zelf rijden is Sardinie voor mij niet haalbaar.

Gardameer is ook geen optie vanwege te druk en te kleine plaatsen denk ik.

Enig idee?
Gelogd

villeke

  • Gast
Voor Juli gezocht in Italie, Gemoedelijke kamping kind en hond vriendelijk
« Reactie #1 Gepost op: januari 28, 2013, 12:17:22 pm »

Nee geen idee
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: Voor Juli gezocht in Italie, Gemoedelijke kamping kind en hond vriendelijk
« Reactie #2 Gepost op: januari 28, 2013, 01:19:19 pm »

Ik las hier over een camping genaamd lucherino en die is leuk, maar mijn jongens zouden snel uitgekeken zijn op toscaanse heuvels, en met een grote hond bij ons ga ik niet echt gaan city hoppen... daarom graag een meer!


camping al lago aan het idro meer lijkt ook heel leuk, maar wel op elkaar geplakt zo te zien!
Gelogd

villeke

  • Gast
Voor Juli gezocht in Italie, Gemoedelijke kamping kind en hond vriendelijk
« Reactie #3 Gepost op: januari 28, 2013, 01:23:25 pm »

Ik zal het trouwens eens aan mijn buren vragen want die hebben ervaring met ten minste het gardameer.
Gelogd

berkevelda

  • Gast
Re: Voor Juli gezocht in Italie, Gemoedelijke kamping kind en hond vriendelijk
« Reactie #4 Gepost op: januari 28, 2013, 01:36:07 pm »

Ik heb hem al eens vaker hier genoemd, maar wij zijn 2 jaar geleden hier geweest: http://www.campinglidotoce.eu/
Deze camping ligt rechtstreeks aan het Lago Maggiore (loop je zo vanaf de camping het meer in). Er is wel een snackbar aanwezig waar je simpele maaltijden kunt halen, maar er bevinden zich op nagenoeg loopafstand ook verschillende eetgelegenheden.
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: Voor Juli gezocht in Italie, Gemoedelijke kamping kind en hond vriendelijk
« Reactie #5 Gepost op: januari 28, 2013, 04:06:21 pm »

ah, ziet er wel leuk uit... en ik zag een grote newfoundland op de foto's.  Men is er dus wel grote honden gewoon duidelijk :)
Gelogd

rschoppema

  • Gast
Re: Voor Juli gezocht in Italie, Gemoedelijke kamping kind en hond vriendelijk
« Reactie #6 Gepost op: januari 28, 2013, 06:26:57 pm »

http://sarathei.it/

Gezellige en rustige Camping aan het Lago di Santa Croce, geen animatie. Geweldige pizza's. Plekken waren zelfs groot genoeg voor onze Jamet.
Venetie is met de trein goed te doen en goedkoop.

Groetjes,

Rob
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: Voor Juli gezocht in Italie, Gemoedelijke kamping kind en hond vriendelijk
« Reactie #7 Gepost op: januari 28, 2013, 06:47:06 pm »

Dank je Rob, die camping spreekt mij heel erg aan!  Honden zelfs gratis en maar 1000 km voor mij, niet onbelangrijk als enige chauffeur!!

bri
Gelogd

manon1965

  • Gast
Re: Voor Juli gezocht in Italie, Gemoedelijke kamping kind en hond vriendelijk
« Reactie #8 Gepost op: januari 29, 2013, 04:44:09 pm »

Wij zaten camping Piantelle in Moniga del Garda. Leuk zwembad, fijn restaurant, klein duur winkeltje maar grote supermarkten vlakbij, goede toiletgebouwen e.d. en direct aan het meer. Plaatsen waren vrij groot want onze tunneltent van bijna 8 meter konden we best wel kwijt. Of er honden mogen komen weet ik helaas niet meer. En voor kids is er een heel animatie team ook een paar nederlandse meisjes/jongens. Je moet alleen niet bij het weggetje zitten wat dwars over de camping loopt, kan beetje druk zijn 's avonds.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal