Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: waar laat ik mijn portapotti?  (gelezen 17853 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

teunbrouwers

  • Gast
Re: waar laat ik mijn portapotti?
« Reactie #45 Gepost op: juli 06, 2013, 10:17:27 am »

Wij gebruiken zo'n ding niet, we hebben de kinderen van kleins af aan aangeleerd om naar het toiletgebouw te lopen....ook midden in de nacht  :Z  :J lekker spannend met een zaklantaarn erbij (die je dan niet in het toiletgebouw moet laten staan, anders moet je in het donker terug  :?

Erg fijn inderdaad als je twee dochters hebt van 2 en 3... :O

Bij ons gaat ie gewoon mee haha
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: waar laat ik mijn portapotti?
« Reactie #46 Gepost op: juli 06, 2013, 10:23:53 am »

onderweg staat onze Porta potti cube 335 (de kleinste uit de serie) in de kofferbak en tijdens de vakantie, overdag in de vouwwagen in de voortent-kleding kast van onze trigano (ontstaat als je de binnenhemel er inhangt) en s'avonds staat hij in de voortent.
Tot vorig jaar gebruikte mijn dames een toilet emmer die we nog overhadden van onze tent kampeer tijd maar vorig jaar overstag en toch een porta potti aangeschaft tot grote tevredenheid van m'n vrouw en dochter, die hem s'nachts gebruiken voor de kleine boodschap.
We gebruiken in de plaats van de aquakem blauw de groene variant (ruikt ook wat vriendelijker) die wel in septic tanks mag worden geloosd en het originele toilet papier (moet er niet aandenken dat de boel verstopt raakt).
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: waar laat ik mijn portapotti?
« Reactie #47 Gepost op: juli 06, 2013, 04:48:17 pm »

Wij gebruiken idd de roze en blauwe kem vloeistof en gewoon normaal toiletpapier, nog nooit last van verstoppingen gehad en ook geen geurtjes  :#
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Alexander O

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 170
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer Expedition
Re: waar laat ik mijn portapotti?
« Reactie #48 Gepost op: juli 06, 2013, 08:37:22 pm »

Bij ons gaat hij in twee delen mee, een helft in een van de bankjes, de andere tussen de bankjes in.  Een het is erg fijn om midden in de nacht bij miezer regen een van onze twee dochtersin de voortent te laten plassen (tenminste, in de portapotti dan ;))

Overdag staat hij gewoon in een hoek van de voortent, verborgen achter een kastje. :J
Gelogd
Uit een oneindig kleine punt ontstond het heelal met een hele grote KLAP!

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: waar laat ik mijn portapotti?
« Reactie #49 Gepost op: juli 06, 2013, 10:41:24 pm »

Wij zetten hem ook in de auto. Altijd gedaan. Ideaal voor onderweg bij het niet op tijd kunnen vinden van een toilet of bij een smerig toilet. Tussen geopende voor/achterportier van de auto en gebruiken maar. De mannen gebruiken een boom :P. Maar voor ons vrouwen is het maar wat makkelijk.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal