Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Opbergmogelijkheid voor de haringen  (gelezen 5829 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Opbergmogelijkheid voor de haringen
« Reactie #15 Gepost op: mei 15, 2013, 08:35:12 am »

Volgens mij zijn het twee vakjes en kun je hem dubbel klappen, oprollen zal niet gaan. De HK heeft inderdaad 4 vakjes en is van geheel andere kwaliteit. Maar dit is we het principe, vakjes met een flap er over.

Wij hebben deze, maar het is gewoon 1 groot vak. Oprollen gaat niet echt, omdat je hem dan niet meer dicht kunt maken met het klittenband.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

NOOBrainer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 81
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok kariba
Re: Opbergmogelijkheid voor de haringen
« Reactie #16 Gepost op: mei 15, 2013, 11:47:56 am »

misschien een beetje  :off maar ik maak het mij altijd makkelijk, een goed aflsuitbare, waterdichte doos. alle haringen erin, met een beetje water, en na wat km's rijden, hoef ik ze niet meer schoon te maken. afgieten, afspoelen en klaar. opbergen doe ik inderdaad wel in zo'n soort zakje, met een postbode elastiek erom, soort bij soort, alleen als ze schoon zijn. na een aantal jaren kamperen, heb ik een aardige verzameling met verschillende types  :#
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Opbergmogelijkheid voor de haringen
« Reactie #17 Gepost op: mei 15, 2013, 11:55:22 am »

, waterdichte doos. alle haringen erin, met een beetje water, en na wat km's rijden, hoef ik ze niet meer schoon te maken. afgieten, afspoelen en klaar.

Geweldig, dit zijn de tips waar we het voor doen!
Gelogd

NOOBrainer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 81
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok kariba
Re: Opbergmogelijkheid voor de haringen
« Reactie #18 Gepost op: mei 15, 2013, 01:16:01 pm »

Geweldig, dit zijn de tips waar we het voor doen!
eigenlijk een ideetje van mevrouw NOOBrainer. we waren een keer met een c*amper op vakantie, en elke keer deed ze de was in een waterdichte bak, beetje water en wasmiddel erbij en na een tijdje rijden had je schone was   :P
vond het wel een goed idee voor de haringen. elke keer schoonmaken, voordat we weggingen werd ik een beetje zat... nu is dit in iedergeval niet zo'n klusje wat je ophoudt voor je wegkunt.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Opbergmogelijkheid voor de haringen
« Reactie #19 Gepost op: mei 15, 2013, 04:33:28 pm »

Haringen schoonmaken? Zand en modder een beetje afkloppen en klaar. En alle andere haringen eet ik schoongemaakt en al op.

Er was ooit zo'n speciale snelle zeilboot voor de wereld rond in je eentje. Het zeewater stroomde voor een of ander slimme reden ergens door de boot heen. Daar deed de man dan zijn afwas spullen in en dan maakte het oceaanwater het schoon. Zou wellicht de Flyer geweest kunnen zijn.

Verstuurd van mijn Nexus 4

Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal