Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Kluisje in de vouwwagen?  (gelezen 14792 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Kluisje in de vouwwagen?
« Reactie #30 Gepost op: juni 25, 2013, 11:26:28 am »

Toevallig net vanmorgen een kluisje gekocht bij het Kruidvat (uit de folder voor 10 euro). Kan ook bevestigd worden, dus die gaat bij ons in een van de bankjes.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Lutgerink

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 230
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Parade 2000
  • PARADEpaartje
    • Vouwwagenclub
Re: Kluisje in de vouwwagen?
« Reactie #31 Gepost op: juni 25, 2013, 12:03:22 pm »

Toevallig net vanmorgen een kluisje gekocht bij het Kruidvat (uit de folder voor 10 euro). Kan ook bevestigd worden, dus die gaat bij ons in een van de bankjes.

Mooi kluisje en niet duur!

Speciaal voor in de boot of vouwwagen!  :#
Gelogd
Op vakantie in DE Parade :-)

dennismaus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 69
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi
Re: Kluisje in de vouwwagen?
« Reactie #32 Gepost op: juni 25, 2013, 12:11:02 pm »

Ik zit aan de volgende kluis te denken. Hier past dan wel weer een ipad in wat andere zaken in. Leek me een prima optie om op de bodem van de vouwwagen te maken.

http://www.kluisstore.nl/auto-kluizen/nesline-30-09-fp.html
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Kluisje in de vouwwagen?
« Reactie #33 Gepost op: juni 25, 2013, 05:24:21 pm »

Ik zit aan de volgende kluis te denken. Hier past dan wel weer een ipad in wat andere zaken in. Leek me een prima optie om op de bodem van de vouwwagen te maken.

http://www.kluisstore.nl/auto-kluizen/nesline-30-09-fp.html

Voor minder centen kun je ook een degelijke kluis halen. Bij de bouwmarkten hebben ze zo nu en dan ook mooie aanbiedingen.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Kluisje in de vouwwagen?
« Reactie #34 Gepost op: juni 25, 2013, 06:35:53 pm »

Onder in de bodem 2 gaten geboord (M10) en 2 slotbouten er in gezet dwars door de bodem heen, even met een beetje siliconenkit ingespoten en grote ringen aan de onderkant van de bodem met zelfborgende moeren vastgezet.
Als je dat kluisje er uit wil halen heb je heel wat nodig. Als ik ooit een andere koop, is dat de eerste aanpassing, want ik gebruik het kluisje echt veel. Gewoon een lekker gevoel dat alles toch in de tent ligt maar toch veilig.

Zo hebben wij het ook gedaan. En wij hebben dus een kluisje in een hoek geplaatst. We gebruiken hem ook vaak en we hebben niet zo plat ding maar 1 van de bouwmarkt en met alleen sleutels. Geen batterij geklungel.
Gelogd
Jevipro

dennismaus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 69
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi
Re: Kluisje in de vouwwagen?
« Reactie #35 Gepost op: juni 25, 2013, 07:18:20 pm »

Voor minder centen kun je ook een degelijke kluis halen. Bij de bouwmarkten hebben ze zo nu en dan ook mooie aanbiedingen.

Probleem met die kluisjes is dat er vaak geen ipad in past.
Gelogd

jelijn

  • Gast
Re: Kluisje in de vouwwagen?
« Reactie #36 Gepost op: juni 25, 2013, 08:26:55 pm »

Wij hebben er eentje van de gamma en daar past in ieder geval wel een samsung tab 10.1 in. Weet niet of Ipad groter of kleiner is?!?!
Gelogd

Lutgerink

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 230
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Parade 2000
  • PARADEpaartje
    • Vouwwagenclub
Re: Kluisje in de vouwwagen?
« Reactie #37 Gepost op: juni 26, 2013, 08:57:42 am »

Zo hebben wij het ook gedaan. En wij hebben dus een kluisje in een hoek geplaatst. We gebruiken hem ook vaak en we hebben niet zo plat ding maar 1 van de bouwmarkt en met alleen sleutels. Geen batterij geklungel.

Ik begrijp niet hoe er "geklungeld" zou moeten worden met batterijen? Kun je dit toelichten?
Gelogd
Op vakantie in DE Parade :-)

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Kluisje in de vouwwagen?
« Reactie #38 Gepost op: juni 26, 2013, 09:18:07 am »

vermoedelijk wordt er een kluis met digitale nummerieke toegangscode bedoeld (ivm batterijen). Zoiets als in zeer veel hotelkamers is terug te vinden.
Gelogd
live life outdoors

Lutgerink

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 230
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Parade 2000
  • PARADEpaartje
    • Vouwwagenclub
Re: Kluisje in de vouwwagen?
« Reactie #39 Gepost op: juni 26, 2013, 09:33:49 am »

vermoedelijk wordt er een kluis met digitale nummerieke toegangscode bedoeld (ivm batterijen). Zoiets als in zeer veel hotelkamers is terug te vinden.
Ja deze hebben wij ook, mocht de batterij op zijn is deze met een sleutel te openen.
Maar ik begrijp niet waarom er "geklungeld" zou moeten worden, 1 stuks AA (penlight) batterijtje er in, code instellen, al dit werk is 1 malig, zelfs als de batterij leeg zou raken (wij hebben nu voor het 3e jaar dezelfde batterij erin) hoef je de code niet opnieuw in te stellen. Wanneer het deurtje open moet even de code invoeren en voilla deurtje is van slot.
Gelogd
Op vakantie in DE Parade :-)

Stevie B

  • Gast
Re: Kluisje in de vouwwagen?
« Reactie #40 Gepost op: juni 26, 2013, 10:17:55 am »

Sluiten wij ons bij aan! Echt waardevolle spullen hebben we altijd bij ons, de rest kan opgeborgen worden zoals bosi dat omschrijft. Ik zou het kluisje op 2 punten vast zetten en bij voorkeur in een hoek van de klapper. Hoe beperkter de werk ruimte om te slopen of te breken hoe lastiger het is. Dus een bedbankje ofzo is ideaal, mits het kluisje niet in hout is vast gezet natuurlijk.
Conrad.nl heeft een assortiment van 37 kluisjes waar je wellicht wat in kunt vinden. Ik zou zelf niet snel voor het digitale-batterij spul gaan maar ouderwets sleutel werk, maar dat is een kwestie van gevoel en niet op feiten gebasseerd.

Waarom zou het kluisje niet in het hout vastgezet moeten worden?
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Kluisje in de vouwwagen?
« Reactie #41 Gepost op: juni 26, 2013, 12:30:50 pm »

wij hebben kluis van hk er gelijk in laten zetten.
En bevalt super.
Gaat met code slot 9v batterij zit erin, en we nemen een losse batterij mee want deze kan je aan de buitenkant er tegen houden zodat je stroom hebt om deze alsnog open te maken.
De kluis gaat een 17" laptop makkelijk in, daarnaast alle papieren en electronische rommel (telefoon, ereaders, tablets foto toestellen).
Koste wel wat bij hk (zoals altijd) maar dan heb je ook wat.

edit hier een linkje ervan:
http://www.kampeerzaken.nl/article.php/holtkamper-campsafe-130306?query=kampeer
al is deze met sleutel zie ik
« Laatst bewerkt op: juni 26, 2013, 12:33:10 pm door spikehome »
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

EdwinMerks

  • Gast
Re: Kluisje in de vouwwagen?
« Reactie #42 Gepost op: juni 26, 2013, 10:39:03 pm »

wij hebben kluis van hk er gelijk in laten zetten.
En bevalt super.
Gaat met code slot 9v batterij zit erin, en we nemen een losse batterij mee want deze kan je aan de buitenkant er tegen houden zodat je stroom hebt om deze alsnog open te maken.
De kluis gaat een 17" laptop makkelijk in, daarnaast alle papieren en electronische rommel (telefoon, ereaders, tablets foto toestellen).
Koste wel wat bij hk (zoals altijd) maar dan heb je ook wat.

edit hier een linkje ervan:
http://www.kampeerzaken.nl/article.php/holtkamper-campsafe-130306?query=kampeer
al is deze met sleutel zie ik

Is inderdaad een mooie (en belachelijk dure) kluis. Vandaar dat wij de MobiSafe hebben. In te klappen en wisselend te plaatsen (auto of klapper bijvoorbeeld). Alles wat we aan waardevolle spullen bij hebben kan er in. http://www.fotografie.nl/nieuws/27751/mobisafe-apparatuurkluis-voor-de-auto
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal