Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Zo groot mogelijke koelkast in disselbak  (gelezen 10277 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Felicia

  • Gast
Re: Zo groot mogelijke koelkast in disselbak
« Reactie #15 Gepost op: juli 18, 2013, 09:56:59 am »

Er zit aan de voorkant een metalen strip aan de binnenkant die met 4 popnagels is vastgemaakt

Zo'n compressorkoelkast kan inderdaad herrie maken. Ik kan zelf niet tegen lawaai 's nachcts. Deze is echter zeer stil. Het merk is SEG. We hebben ook regelmatig een tent op een camping gehuurd en daar staat ook altijd een tafelmodel compressorkoekast in. We hebben daar nooit last van gehad.
Dit klinkt echt ideaal! En ook zeer inventief, slim! Misschien dat wij hier ook eens naar moeten gaan kijken aangezien wij altijd ruimte te kort hebben in de koelkast.. heb toch liever een lekker glaasje koude sap dan een sapje van 20 graden.. We hebben nu een kleine Exquisit, opzich fijn in gebruik maar maakt ook wel wat gebruik en we zijn er ondertussen achter dat deze echt te klein is.. Ik ga deze inventie is even aan manlief laten zien wellicht is dit ook wat voor ons!
Gelogd

bigbear

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 59
  • Merk Vouwwagen: holtkamper Kite
Re: Zo groot mogelijke koelkast in disselbak
« Reactie #16 Gepost op: juli 18, 2013, 11:45:22 am »

Voor mij gaat de voorkeur ook zeker uit naar een compressor koelkast. Ik gebruik zelf de waeco CF50 en heb nog een dometic koelkast in de keuken.
De compressor koelkast kan zelfs vriezen (lekker als je voor een paar dagen booschappen wilt doen).
Ik zou niet meer anders willen. Zeer tevreden, zeker met het geluidsniveau.
Gelogd

Kien

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 406
  • Merk Vouwwagen: Malawi 2.0
  • lekker water is nog geen bier....
Re: Zo groot mogelijke koelkast in disselbak
« Reactie #17 Gepost op: maart 22, 2014, 01:40:20 pm »

.
« Laatst bewerkt op: maart 22, 2014, 02:53:48 pm door Kien »
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal