Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: koffiezetter  (gelezen 11944 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stori

  • Gast
Re: koffiezetter
« Reactie #30 Gepost op: januari 12, 2012, 08:25:01 am »

@peterg
Een extra tip: als je in Italie zo een koffiezetter koopt, neem er dan ook een paar extra dichtingen bij, want die gaan het eerst stuk. Ik heb de voorbije vakantie er voor mijn dochter meegebracht, want ze zijn hier moeilijker te vinden in de juiste diameter.
Gelogd

peterg

  • Gast
Re: koffiezetter
« Reactie #31 Gepost op: januari 12, 2012, 10:25:09 am »

Dank je voor de tip. Ik ben heel benieuwd naar de kwaliteit van de koffie. Als het bevalt dan blijft de senseo vanaf volgend jaar thuis...
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: koffiezetter
« Reactie #32 Gepost op: januari 12, 2012, 12:23:12 pm »

Dank je voor de tip. Ik ben heel benieuwd naar de kwaliteit van de koffie. Als het bevalt dan blijft de senseo vanaf volgend jaar thuis...
Hou er wel rekening mee dat je geen garantie hebt als je zo ver van huis iets koopt. Tenzij je graag heen en weer reist. Om die reden kopen wij toch altijd dichtbij huis, of via internet. Is ons zo vaak overkomen dat er iets mis is met spullen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: koffiezetter
« Reactie #33 Gepost op: januari 12, 2012, 12:31:04 pm »

Zojuist zo'n koffie zetter bij de trekpleister in de opruiming hekocht voor 5,=  :J
Na al deze reacties wil ik het wel eens zelf proberen, als het wat is gaat ie mee op vakantie
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: koffiezetter
« Reactie #34 Gepost op: januari 12, 2012, 12:38:31 pm »

 :off

Iemand een idee hoe ik met IPad een foto hier in een reactie kan plaatsen. Via bijlagen gaat het niet?
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Richard

  • Gast
Re: koffiezetter
« Reactie #35 Gepost op: januari 13, 2012, 06:42:49 am »

:off

Iemand een idee hoe ik met IPad een foto hier in een reactie kan plaatsen. Via bijlagen gaat het niet?
De foto eerst op internet zetten bijv www.mijnalbum.nl en dan de eigenschappen kopieren en hier plaatsen met de fotolink
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal