Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Kruimeldief?  (gelezen 12881 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.355
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Kruimeldief?
« Reactie #15 Gepost op: februari 20, 2012, 09:33:47 pm »

Ik hoop niet dat je met zo'n herrieding naast ons komt te staan...........
 
gewoon blik en veger, dan krijg je het schoon genoeg (en anders krijgen de buren er na 2 dagen schoon genoeg van vrees ik  :J )
« Laatst bewerkt op: februari 20, 2012, 09:35:55 pm door nunogconway »
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Kruimeldief?
« Reactie #16 Gepost op: februari 20, 2012, 09:45:24 pm »

 :off

@gaan: deze link staan alle folders, zo kan je toch lekker slapen vannacht :#

http://www.reclamefolder.nl/
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: Kruimeldief?
« Reactie #17 Gepost op: februari 20, 2012, 10:00:11 pm »

Inderdaad, zoiets bedoel ik. Moet natuurlijk wel een beetje krachtig zuigen anders blijft het zand liggen op de mat.


Weet je wat nog erger is.........ik realiseer me dat wij nog geen folders hebben gekregen  :N dan kan ik dus niet slapen  ::)

http://www.folders.nl/ ?
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Kruimeldief?
« Reactie #18 Gepost op: februari 21, 2012, 11:33:06 pm »

Wat zorgen we hier toch goed voor elkaar  :J
Heb ik toch lekker kunnen slapen, en ook nog vandaag de papieren versies gelezen :>

Nu maar weer even on topic de zuigkracht en duur wordt door de accu bepaalt, goedkopere modellen hebben vaak een lichtere accu of met een lager voltage.
Wel even rekening mee houden
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re: Kruimeldief?
« Reactie #19 Gepost op: februari 22, 2012, 12:50:42 am »

Het vraagstuk komt bij mij niet binnen ... Kruimeldief?
Nee, wat mij betreft niet. Geniet nou van het handwerk, het zelf doen, het vegen. Is dat niet waar kamperen over gaat?

Kruimeldief? Nee, voor mij niet.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

Miss BBQ

  • Gast
Re: Kruimeldief?
« Reactie #20 Gepost op: februari 22, 2012, 11:14:21 am »

@panevino: helemaal mee eens!

heb me bij meerdere gelegenheden weleens op het hoofd gekrabd, toen ik het geluid van een stofzuiger dacht te horen op de camping.
Dacht: dit kan niet waar zijn (heb een nachtmerrie terwijl ik niet eens slaap) ::)
Maar bij nadere beschouwing (op onderzoek uitgegaan omdat het geluid maar niet wegging): echt wel een stofzuiger.

Nou sorry hoor. Komt er bij niet in op vakantie. Thuis al meer als zat werk mee. Daarbij, kost allemaal ruimte die ik liever leuker invul.
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: Kruimeldief?
« Reactie #21 Gepost op: februari 22, 2012, 11:52:10 am »

kan me alleen aansluiten bij mijn voorgangster :J.
Als voormalige piramide tent (met kuip grondzeil) kampeerders, kwamen niet verder dan de goede ouderwetse handveger en veger en blik. Wij kamperen al bijna 15 jaar op diverse plaatsen aan onze Nederlandse noordzee kust en bijvoorkeur op duin campings. Dan is alleen al het zand vrijhouden van je kampeermiddel een dag opgave ::). En wat betreft hygiene? Onze kids gaan al mee kamperen vanaf dat ze een paar maanden oud waren. In het begin was mijn vrouw nogal voorzichtig en hadden we zo'n special zeiltje met opstaande randen mee voor onze kleintjes :O, dat was rap afgelopen toen we onze (toen 6 maanden oud) zoon, rustig de mieren tussen het gras uit zagen pikken en oppeuzelen (hij was zo lekker rustig en stil bezig) :P. Onze dochter vond het heerlijk om lekker met water en zand er een gigantische modderzooi van te maken en dan gewoon te komen binnen wandelen.
Dus nee, een electrische stofzuiger (in welke vorm dan ook) gaat met ons niet mee, dat is in onze ogen meer iets voor die carav-dinges :# kampeerders.
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: Kruimeldief?
« Reactie #22 Gepost op: februari 22, 2012, 12:26:13 pm »

En ik overweeg wel om er één mee te nemen. Waarom? Een CCC heeft een deksel, waar je op leeft en een vastgemaakte tent (opzetten zonder haringen)met opstaande randen. Ik kan dus niet alles naar buiten vegen.  Als je, zoals wij heel vaak verkast, moet telkens het deksel proper zijn, want anders klap je al de smurrie op je bed.
Ik ben helemaal geen poetsfanaat en als je dan voor de zoveelste keer met stoffer en blik aan de slag moet, lijkt me zo'n kruimeldief wel handig. Ik heb er plaats voor en buitenseizoen staan we toch vooral tussen de (langverbijvende)caravans en campers die ze sowieso bij hebben.
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: Kruimeldief?
« Reactie #23 Gepost op: februari 22, 2012, 12:35:03 pm »

Zijn er serieus mensen die dagelijks zuigen?
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Kruimeldief?
« Reactie #24 Gepost op: februari 22, 2012, 01:28:21 pm »

Ik niet. In het algemeen verkassen we in de vakantie ongeveer eens in de week en op dat moment stoffer-en-blikken we de zaak de tent uit.
Als ik langer op één plek blijf staan dan gaat, om iets om handen te hebben (zoiets als 'het broodnodige controleren van de scheerlijnen"  :P) de handel ff naar buiten en kloppen we het tenttapijt uit en gaat de stoffer door de tent.
Meestal in de loop van een ochtend zonder duidelijke plannen.  KK Als het nog niet zo warm is.  :)
Gelogd

cahummel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 482
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Select (in wording)
  • Als je spelfouten vindt mag je ze houden!
Re: Kruimeldief?
« Reactie #25 Gepost op: februari 22, 2012, 02:15:18 pm »

 :off Nog makkelijker: gewoon geen tenttapijt, en lekker op het gras lopen!!!
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: Kruimeldief?
« Reactie #26 Gepost op: februari 22, 2012, 04:19:21 pm »

:off Nog makkelijker: gewoon geen tenttapijt, en lekker op het gras lopen!!!

Ik stond in juni 1 dag in de zon en 2 weken in de regen.
Ik was heel blij met ons plastic op de grond en daaroverheen de mat.

De mat is zo groot dat hij de hele voortent beslaat, incl. keukenhoek. Het is dus niet echt makkelijk om deze eruit te halen.
En hij is ook loodzwaar ;)
Gelogd

faba

  • Gast
Re: Kruimeldief?
« Reactie #27 Gepost op: maart 02, 2012, 12:14:56 am »

Wij zijn nog niet gaan klappen maar wij hebben hier thuis een Wonderboy van Home Electronics.
Ik heb het even gegoogled want het ding is eigenlijk van mijn man, van de tijd voor we mekaar kenden, dus is hij minimaal 5 jaar oud, het was ook meteen de enige stofzuiger die hij had ::).
Hij is best wel handig, ik gebruik hem nu ook om de zetel hier thuis te stofzuigen . Er zitten ook zuigmondjes bij, hij zuigt echt wel goed want bij de vorige hond kon ik er de haren ook mee opzuigen.
Maar de foto op het linkje is wel van een rode, wij hebben een zilverachtige. Er zit een snoer aan 230V, geen batterijen. Maar waar je zo'n ding nu kan kopen weet ik ook niet  :?.


http://www.ciao-shopping.nl/Home_Electronic_700_Wonderboy_VCM_070_M_01__627660
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: Kruimeldief?
« Reactie #28 Gepost op: maart 02, 2012, 07:56:44 am »

hij zuigt echt wel goed want bij de vorige hond kon ik er de haren ook mee opzuigen.


Is dat niet zielig? Een kale hond?
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Kruimeldief?
« Reactie #29 Gepost op: maart 02, 2012, 09:25:30 am »

Is dat niet zielig? Een kale hond?

 :# :J :H
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal